- Αρχική
- Case Studies
- Kardiologos Vrachatis
Kardiologos Vrachatis
TOP Αποτελέσματα στο κλάδο του
Ο Δημήτριος Α. Βραχάτης είναι Καρδιολόγος, Διδάκτωρ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Είναι κάτοχος MSc Διοίκησης Μονάδων Υγείας.
Πετύχαμε
2000%
Αύξηση οργανικού non-branded click σε λιγότερο από 1 χρόνο
2500
Μηνιαίοι χρήστες σε λιγότερο από 1 χρόνο
400%
Αύξηση μηνιαίων τηλεφωνημάτων μόνο από τους χάρτες
INTRODUCTION
THE CHALLENGE
Το στοίχημα
Σε έναν ανταγωνιστικό κλάδο, όπως αυτός της υγείας, ο καρδιολόγος Δημήτριος Α. Βραχάτης εμπιστεύθηκε την GIM για την κατάταξη της ιστοσελίδας στις πρώτες θέσεις των οργανικών αποτελεσμάτων στη Google και την ενίσχυση του τοπικού SEO.
Υπηρεσίες
- SEO
THE SOLUTION
Η μέθοδος
Για την υλοποίηση της στρατηγικής, ακολουθήσαμε τις παρακάτω ενέργειες:
- Έρευνα λέξεων-κλειδιών και ανταγωνιστών
- Topical Mapping and Blog Coverage
- Link Building – Απόκτηση υψηλής ποιότητας Βacklinks
- Βελτιστοποίηση στη σελίδα (On-page) με βάση τo intend του χρήστη
- Rewrite όλο το περιεχόμενο της ιστοσελίδας για να είναι πιο ανταγωνιστικό και να απαντάει στα ερωτήματα των χρηστών
THE RESULTS
Το αποτέλεσμα
Βγήκαμε στις πρώτες 3 θέσεις των οργανικών αποτελεσμάτων της Google για όλες τις κύριες σελίδες προορισμού όπως οι παθήσεις, θεραπείες και υπηρεσίες του ιατρού. Ενώ ταυτόχρονα κερδίσαμε πολλά featured snippets.
Τα παραπάνω οδήγησαν σε αύξηση του οργανικού non branded κλικ κατά 2000% φτάνοντας τους 2500 μηνιαίους χρήστες σε λιγότερο από 1 χρόνο και συνεχίζει να αναπτύσσεται με γοργούς ρυθμούς.
Η ιδιότητα του πελάτη σαν πάροχος υγείας πρέπει πάντα να συνοδεύεται από τοπικό seo. Έτσι εμείς με την σειρά μας καταφέραμε να τον φέρουμε στην 3η οργανική θέση για το keyword “καρδιολογοσ καλλιθεα” και στην πρώτη θέση στους χάρτες. Αυτά είχαν σαν αποτέλεσμα να μειωθεί σημαντικά το διαφημιστικό κόστος και ταυτόχρονα να αποκομίσει 400% περισσότερα μηνιαία τηλεφωνήματα μόνο από τα τοπικά αποτελέσματα στο χάρτη.
THE CHALLENGE
Πετύχαμε
2000%
Αύξηση οργανικού non-branded click σε λιγότερο από 1 χρόνο
2500
Μηνιαίοι χρήστες σε λιγότερο από 1 χρόνο
400%
Αύξηση μηνιαίων τηλεφωνημάτων μόνο από τους χάρτες