Orologio

TOP Αποτελέσματα στο κλάδο του

Το orologio.gr, με ειδίκευση μόνο στο ρολόι, παρέχει υψηλής ποιότητας ρολόγια και πλήρες after-sale service, για όλα τα ρολόγια της παγκόσμιας αγοράς από το 1956.

Πετύχαμε

55%

Αύξηση για αγοραστικά keywords

55%

Αύξηση ηλεκτρονικών πωλήσεων

2η με 5η

θέση στην πιο ανταγωνιστική λεξη του κλάδου, “ρολόγια”

INTRODUCTION

Το orologio.gr ξεκίνησε το 2001 και είναι από τα παλαιότερα eshop ωρολογίων στην Ελλάδα, με ειδίκευση μόνο στο ρολόι. Ωστόσο, το φυσικό κατάστημα λειτουργεί στην ιίδια θέση από το 1956. Παρέχει υψηλής ποιότητα ρολόγια, όπως και after-sale service, για όλα τα ρολόγια της παγκόσμιας αγοράς.
orologio-case-study-2

THE CHALLENGE

Το στοίχημα

Το orologio.gr διαθέτοντας πολυετή εξειδίκευση στο ρολόι, εμπιστεύθηκε την GIM, έτσι ώστε να αναλάβει να αυξήσει την οργανική επισκεψιμότητα στην Google και κατ’ επέκταση την αύξηση των πωλήσεων.

Υπηρεσίες

 
  • SEO
orologio-case-study-3

THE SOLUTION

Η μέθοδος

To orologio.gr οταν ήρθε σε εμάς είχε αρκετά τεχνικά seo προβλήματα τα οποία βρέθηκαν κατά το πρωταρχικό SEO audit και το κρατούσαν πισω απο τους ανταγωνιστές του. Μετά την επίλυση τους, ακολουθήσαμε τις παρακάτω διαδικασίες:

  • Έρευνα λέξεων-κλειδιών και ανταγωνιστών
  • Blog Coverage
  • Google friendly off page στρατηγική
  • Συνεχή συμβουλευτική υποστήριξη στην in-house ομάδα του πελάτη
  • Βελτιστοποίηση των on-page elements των κύριων σελιδών στόχευσης
  • Έμφαση στις τεχνικές αλλαγές

THE RESULTS

Το αποτέλεσμα

Αφού πραγματοποιήθηκαν όλες οι παραπάνω ενέργειες, ήρθε μια πολύ μεγάλη οργανική ανάπτυξη. Πιο συγκεκριμένα οι μεγαλύτερες επιτυχίες μας σε λέξεις κλειδιά ήταν η 2η θέση στα ρολόγια χειρός, η 3η θέση στα ανδρικα ρολογια και η 2η με 5η θέση στην πιο ανταγωνιστική λεξη του κλάδου, “ρολόγια”.

Τα παραπάνω απέφεραν στον πελάτη αύξηση της non branded οργανικής επισκεψιμότητας, για αγοραστικά keywords κατα 55% και κατ επέκταση μια ισοδύναμη αύξηση των ηλεκτρονικών πωλήσεων.

THE CHALLENGE

Πετύχαμε

55%

Αύξηση για αγοραστικά keywords

55%

Αύξηση ηλεκτρονικών πωλήσεων

2η με 5η

θέση στην πιο ανταγωνιστική λεξη του κλάδου, “ρολόγια”

Θέλετε συμβουλευτικό ραντεβού;
Θέλετε ένα δωρεάν αρχικό συμβουλευτικό ραντεβού;