- Αρχική
- Case Studies
- Must Men Fashion
Must Men Fashion
TOP Αποτελέσματα στο κλάδο του
Το κατάστημα Must Men Fashion μας εμπιστεύτηκε για να το καθιερώσουμε με ένα 360 Digital Marketing Plan, το Must προορισμό για το ανδρικό Fashion.
Πετύχαμε
217%
Αύξηση οργανικής non-branded επισκεψιμότητας σε 1 έτος
88.7%
Αύξηση των σχετικών keyword εμφανισης
33%
Αύξηση revenue
INTRODUCTION
Το κατάστημα Must Men Fashion βρίσκεται στο Αργοστόλι Κεφαλονιάς και από το 2007 προσφέρει μοντέρνες προτάσεις ανδρικής ένδυσης και υπόδυσης από τα κορυφαία ελληνικά και ξένα brands.
Από την πρώτη μέρα λειτουργίας του το Must Men Fashion έδωσε έμφαση στις… must τάσεις της ανδρικής μόδας, συνεργαζόμενο με διάσημες μάρκες από όλο τον κόσμο που όχι μόνο ενημερώνονται για τα σύγχρονα trends, αλλά τα δημιουργούν.
Το κατάστημα και στη συνέχεια το e-shop αγαπήθηκε σε όλη την Ελλάδα, αφού κάθε άνδρας που προσέχει το στυλ του μπορεί, ανάλογα με την ηλικία και το γούστο του, να βρει επώνυμα ανδρικά ρούχα σε ιδιαίτερα προσιτές τιμές.
THE CHALLENGE
Το στοίχημα
Το Must Men Fashion, ένα κατάστημα το οποίο από την αρχή της λειτουργίας του, έδωσε έμφαση στις must τάσεις της ανδρικής μόδας, εμπιστεύθηκε τους ειδικούς της GIM, για να αναλάβει την αύξηση των πωλήσεων με ένα πλήρες πλάνο. Παρόλη την τοποθεσία του καταστήματος, τις δυσκολίες στο Logistics, και τον ισχυρό ανταγωνισμό καταφέραμε να απογειώσουμε τις πωλήσεις σε επίπεδα που θα ζήλευαν πολύ μεγαλύτερες επιχειρήσεις.
Υπηρεσίες
- Facebook Ads
- Google Ads
- Social Media Management
- SEO
- Copywriting
THE SOLUTION
Η μέθοδος
Ο συνδυασμός με την μεθοδολογία μας BCR2. Έρευνα αγοράς, εισροή δυνητικών πελατών, αύξηση conversion rate και eshop και μέσου καλαθιού, και αύξηση Loyalty. Αξιοποιήθηκαν όλα τα γνωστά κανάλια προβολής, συστηματική επικοινωνία με τον Πελάτη για την εμπορική πολιτική, αξιοποίηση sophisticated εργαλείων για αύξηση των σημαντικότερων KPIs.
THE RESULTS
Το αποτέλεσμα
Μετά από μια μεγάλη έρευνα ανταγωνισμού Ελλάδας και εξωτερικού πραγματοποιήσαμε έντονες και καινοτόμες τεχνικές αλλαγές που επέτρεψαν την μέγιστη προβολή των κατηγοριών του eshop σε χρήστες οι οποίοι είναι έτοιμοι για αγορά. Αυτό είχε ως επακόλουθο την αύξηση της οργανικής επισκεψιμότητας.
Μετά απο ένα χρόνο πετύχαμε αύξηση της non branded οργανικής επισκεψιμότητας επισκεψιμότητας κατα 217% και αύξηση των σχετικών keyword εμφανισης κατα 88.7%. Οι παραπάνω αυξήσεις τελικά οδήγησαν σε αύξηση revenue 33%.
THE CHALLENGE
Πετύχαμε
217%
Αύξηση οργανικής non-branded επισκεψιμότητας σε 1 έτος
88.7%
Αύξηση των σχετικών keyword εμφανισης
33%
Αύξηση revenue