- Αρχική
- Case Studies
- SkoReal
SkoReal
TOP Αποτελέσματα στο κλάδο του
Πετύχαμε
34.3%
Αύξηση του traffic, κατά
23.8%
Αύξηση των conversions, κατά
Παραγωγή Leads
Σημαντική αύξηση στην παραγωγή leads από τις online καμπάνιες
INTRODUCTION
THE CHALLENGE
Το στοίχημα
Με τον ανταγωνισμό να αυξάνεται διαρκώς τόσο τοπικά όσο και στο διαδίκτυο, η SkoReal επεδίωκε να γίνει πιο αναγνωρίσιμη και να προσελκύσει τους δυνητικούς αγοραστές – ενοικιαστές και να αυξήσει το πελατολόγιό της. Η επιχείρηση αναζητούσε έναν αξιόπιστο συνεργάτη για την επίτευξη των στόχων αυτών. Για αυτό το λόγο, επέλεξε να συνεργαστεί με την GIM, ώστε να ενισχύσει την online παρουσία της, αυξάνοντας το awareness της, αλλά και να προσελκύσει περισσότερους πιθανούς πελάτες, μέσω των leads.
Υπηρεσίες
- Google Ads
- Facebook Ads
THE SOLUTION
Η μέθοδος
Μέσω προσεκτικής στρατηγικής και στοχευμένων εκστρατειών, συνδυάζοντας Google Ads και Facebook Ads, πραγματοποιήσαμε αρκετά A/B testing σε εικαστικά και tone of voice, αυξάνοντας τον αριθμό των leads και ενισχύοντας την αναγνωρισιμότητα των εκάστοτε νέων υπηρεσιών που παρέχει η SkoReal.
THE RESULTS
Το αποτέλεσμα
Αφού πραγματοποιήθηκαν όλες οι παραπάνω ενέργειες, πετύχαμε:
- Αύξηση του traffic, κατά 34.3%
- Αύξηση των conversions, κατά 23.8%
- Σημαντική αύξηση στην παραγωγή leads από τις online καμπάνιες
Παράλληλα με την στρατηγική που ακολουθήσαμε στο Facebook και στη Google, δημιουργήθηκαν εξειδικευμένα google sheets για την καταγραφή των τηλεφωνικών κλήσεων, που επέτρεψαν μία ακόμα πιο ποιοτική ανάλυση των δεδομένων. Αυτό μας έδωσε τη δυνατότητα να κατανοήσουμε καλύτερα τις ανάγκες και τις προτιμήσεις των πελατών, αυξάνοντας έτσι την αποδοτικότητα των διαφημιστικών εκστρατειών και την συνολική επίδραση στην αγορά.
THE CHALLENGE
Πετύχαμε
34.3%
Αύξηση του traffic, κατά
23.8%
Αύξηση των conversions, κατά
Παραγωγή Leads
Σημαντική αύξηση στην παραγωγή leads από τις online καμπάνιες