Call to action buttons και 5 συμβουλές για κουμπιά!

   Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά

Το μαγικό κουμπάκι με το CTA (call to action – πρόσκληση σε δράση) είναι αυτό που κάνει όλη τη δουλειά. Ποιά δουλειά; Αυτή της αύξησης της κίνησης προς ένα site, της αύξησης των μετατροπών, της αύξησης γενικά…

Το κουμπί όμως έχει τα… κουμπιά του και είναι και πάρα, μα πάρα πολύ σημαντικά.

Δηλαδή, για να πετύχει το κουμπί το στόχο του χρειάζεται πολλή δουλειά και πολλά τεσταρίσματα.

Έχει γίνει όλη η απαραίτητη δουλειά: η σελίδα είναι ωραία, το μήνυμα ελκυστικό, η διαφήμιση δουλεύει και στέλνει πελάτες και όμως την κρίσιμη στιγμή, τη στιγμή της αγοράς, της υποβολής, του κλικ με λίγα λόγια… η διαδικασία σταματάει. Λες και κάτι τους φοβίζει και τους διώχνει μακριά.

1)Το μήνυμα

Σύμφωνα με όλες τις έρευνες, παγκοσμίως, κανείς πλέον δεν διαβάζει. Σκανάρει το κείμενο και ψάχνει για τις λέξεις που περιμένει να βρει. Αυτό σε συνδυασμό με τους περισπασμούς από γύρω-γύρω (επιπλέον ανοιχτά παράθυρα στο , τηλεόραση που παίζει, κινητό που χτυπάει κλπ) συνηγορούν στο ότι το μήνυμα πρέπει να είναι μικρό (όχι απαραίτητα δύο λέξεις αλλά ούτε ολόκληρη πρόταση), σαφές, ελκυστικό και προστακτικό (κάνε, δες, πάρε κλπ).

Το μήνυμα

2)Συνάφεια διαφημιστικού μηνύματος και αναζήτησης

Όσο πιο σχετικό με τους όρους που χρησιμοποιεί κάποιος στις αναζητήσεις του, είναι το μήνυμα που υπάρχει στη σχετική διαφήμιση που εμφανίζεται τόσο καλύτερο αποτέλεσμα έχουμε. Έτσι αυξάνει ο δείκτης ποιότητας () και κατά συνέπεια αυξάνεται και η απήχηση της διαφήμισης. Ωστόσο υπάρχουν και ψυχολογικό λόγοι για τους οποίους θέλουμε να συμβαίνει αυτό. Όσο πιο κοντά στην αναζήτηση που έχει κάνει κάποιος είναι το αποτέλεσμα που θα πάρει, τόσο περισσότερο αισθάνεται ότι έχει επιτύχει και αισθάνεται μια «ξεκούραση» από το φόρτο των μηνυμάτων.

3)What’s in it for me

Ο καταναλωτής θέλει να αισθάνεται ότι κάτι κερδίζει, ότι υπάρχει όφελος πίσω από κάθε ενέργεια που κάνει. Έτσι, αντί να του πούμε «κάνε κλικ για να μάθεις περισσότερα», που σημαίνει ότι πρέπει να κουραστεί περισσότερο, του λέμε «κέρδισε αυτό, γίνε αυτό κλπ». Μια τέτοιου τύπου μεταβολή στο λεκτικό του κουμπιού μπορεί να οδηγήσει σε άμεση αύξηση των μετατροπών κατά 10%.

what's in it for me

 

4)Αποφύγετε μήνυμα με αρνητικούς συσχετισμούς

Για τους εντελώς προφανείς λόγους. Τα τυχόν αρνητικά μηνύματα δημιουργούν άγχος στον καταναλωτή και τον κάνουν να αποφύγει τις περεταίρω κινήσεις (να υποβάλει μία φόρμα, να εγγραφεί κάπου κλπ). Ο καταναλωτής χρειάζεται να αισθανθεί ότι παίρνει αξία και όχι άγχος.

5)Μερικές λέξεις δεν είναι και τόσο μαγικές όσο δείχνουν

Προσοχή στη λέξη «δωρεάν». Δεν αρκεί να την βάλουμε απλώς στο μήνυμα για να δουλέψει. Μπορεί και να μην δουλέψει. Δοκιμές που έχουν γίνει έδειξαν ότι συχνά δεν δουλεύει γιατί οι καταναλωτές αισθάνονται ότι πίσω από τη λέξη «δωρεάν» μπορεί κάτι να κρύβεται και δημιουργούσε μια κάποια ανασφάλεια. Χρειάζεται προσεκτική επιλογή του πότε μια λέξη ταιριάζει ή όχι στο μήνυμα που θέλουμε να περάσουμε. Κάθε λέξη που χρησιμοποιούμε χωρίς να είναι αποτελεσματική, μάς στερεί τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουμε μια άλλη που θα εκτινάξει τη δυναμική του προς τη σωστή κατεύθυνση.

 

Συγγραφή άρθρου: Φιλαλίθη Ευτυχία

 
Facebook
Twitter
LinkedIn

Τελευταία Άρθρα

   Χρόνος ανάγνωσης: 5 λεπτάΗ περίοδος της Black Friday έχει εξελιχθεί σε μια από τις πιο σημαντικές εμπορικές στιγμές για τους εμπόρους στην Ελλάδα. Αν

18 Νοεμβρίου, 2024

   Χρόνος ανάγνωσης: 6 λεπτάΓνωρίζετε για τα first-party data; Αν όχι….. ρίξτε μια ματιά παρακάτω για να μάθετε τι ακριβώς είναι και πώς αξιοποιούνται! Τα

31 Οκτωβρίου, 2024

Το πιο γνωστό ελληνικό βιβλίο για κερδοφόρα E-Shops