Τί είναι το personal branding;

   Χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό

Είναι η φήμη που δημιουργεί ένας άνθρωπος γύρω από το όνομά του η οποία έχει τόση δύναμη ώστε να θεωρείται «μάρκα».

Το Personal branding είναι τόσο ισχυρό που μπορεί να αρχίσει και να τελειώσει μία καριέρα. Στο personal branding δεν έχει σημασία αν είστε εργαζόμενος ή επιχειρηματίας, αυτό που μετράει είναι η φήμη που σας περιβάλλει.

Το personal branding έχει εφαρμογή σε ελεύθερους επαγγελματίες: γιατρούς, δικηγόρους, τεχνίτες κλπ.

Πως δημιουργείται;

Αυτό είναι το δύσκολο κομμάτι. Να πούμε κατ΄αρχήν ότι δεν πρόκειται για κάτι νέο, αλλά καθώς οι εποχές αλλάζουν καλό είναι να ξαναθυμηθούμε ή και να μάθουμε από την αρχή.

Ξεκινήστε προσδιορίζοντας ποιος είστε πραγματικά και για ποιο λόγο θέλετε να γίνετε γνωστός.

brand

Πάρτε μια κόλλα χαρτί (μην φοβάστε δεν θα γράψουμε διαγώνισμα) και χωρίστε τη σε δύο στήλες. Στη μία καταγράψτε όλα τα πράγματα που κάνετε πολύ καλά, πως είστε γνωστός, ποιο είναι το υπερόπλο σας, πως ξεχωρίζετε. Στην άλλη στήλη καταγράψτε τα πράγματα που κάνετε με το ζόρι. Είναι δύσκολο κομμάτι αυτό γιατί έχουμε την τάση να θεωρούμε ότι όλα τα κάνουμε καλά.

Αφού ολοκληρώσετε τη λίστα, δρομολογήστε αλλαγές. Η βασικότερη είναι να δώσετε σε άλλους τις δουλειές που σας ζορίζουν. Έτσι, απελευθερώνετε πολύτιμους πόρους (χρόνο και φαιά ουσία) και τους μεταφέρετε σε άλλα κομμάτια της δουλειάς σας.

Διαλέξτε σε ποιο κοινό-στόχος θα απευθυνθείτε 

Μακάρι να μπορούσατε να τους εξυπηρετήσετε όλους. Αλλά δεν γίνεται και το ξέρετε καλά, απλώς τώρα πρέπει να το εφαρμόσετε. Διαλέξτε το κομμάτι της αγοράς στο οποίο θέλετε να απευθυνθείτε. Αυτό και θα σας κάνει να ξεχωρίσετε και θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε το κατάλληλο μήνυμα προς το κοινό σας.

Παραμείνετε ο εαυτός σας.

Το ότι υπάρχουν ανταγωνιστές στο πεδίο σας δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει χώρος και για εσάς. Ο καθένας δουλεύει με το δικό του τρόπο και έχει το δικό του κοινό. Δίνοντας το δικό σας, προσωπικό στίγμα στη δουλειά σας, προσελκύετε και ανάλογο κοινό.

Personal branding_

Αντιμετωπίστε τυχόν φόβους σας.

Αντιμετωπίστε το φόβο που σας κάνει άτολμους. Ο τολμών νικά. Το ξέρουμε από αρχαιοτάτων χρόνων. Όλοι οι υπόλοιποι φόβοι μπορούν να σας βοηθήσουν να βελτιώνεστε.

Επικοινωνήστε με το κοινό σας

Βρείτε το στα social media, δημιουργήστε βίντεο, ποστάρετε χειρόγραφα σημειώματα, δημοσιεύστε παρασκηνιακό υλικό… Μιλήστε με το κοινό σας και αυτό θα σας ακούσει.

Βρείτε τρόπους να εκμεταλλευτείτε το κοινό που έχουν άλλοι επαγγελματίες (όχι το κλάδου σας) μέσω των οποίων μπορείτε να προβληθείτε. Η αναγνώριση που κατέχουν θα δώσει πόντους και σε εσάς!  

Συγγραφή Άρθρου: Φιλαλίθη Ευτυχία

Facebook
Twitter
LinkedIn

Τελευταία Άρθρα

   Χρόνος ανάγνωσης: 5 λεπτάΗ περίοδος της Black Friday έχει εξελιχθεί σε μια από τις πιο σημαντικές εμπορικές στιγμές για τους εμπόρους στην Ελλάδα. Αν

18 Νοεμβρίου, 2024

   Χρόνος ανάγνωσης: 6 λεπτάΓνωρίζετε για τα first-party data; Αν όχι….. ρίξτε μια ματιά παρακάτω για να μάθετε τι ακριβώς είναι και πώς αξιοποιούνται! Τα

31 Οκτωβρίου, 2024

Το πιο γνωστό ελληνικό βιβλίο για κερδοφόρα E-Shops