Οι χορηγούμενες αναρτήσεις στο Facebook λειτουργούν ως εξής: αντί να στείλουν το χρήστη στο site σας, τον κρατούν στο Facebook μέσα σε ένα περιβάλλον που αφορά το προϊόν σας. Μάλιστα το μεγάλο μέγεθος της ανάρτησης εδώ δεν έχει ιδιαίτερο αντίκτυπο καθώς αν το περιεχόμενο είναι καθηλωτικό και ενδιαφέρον, τότε ο χρήστης το διαβάζει όλο.
Η διαφήμιση με τη μορφή χορηγούμενης ανάρτησης έχει αρκετά πλεονεκτήματα:
- Επιτυγχάνει χαμηλότερο κόστος ανά acquisition
- Ενισχύει τις πρωτότυπες συζητήσεις/ σχόλια
- Αυξάνει τις μετατροπές
Με τα παραπάνω δεδομένα μπορούμε να θεωρήσουμε ότι μία χορηγούμενη ανάρτηση μπορεί να ξεπεράσει σε αποτελεσματικότητα μια απλή διαφήμιση.
Ένας ακόμα καλός λόγος για να την χρησιμοποιείτε είναι το γεγονός ότι το Facebook ανακοίνωσε εντός του 2018 ότι ο αλγόριθμος θα ενισχύει διαφημίσεις και περιεχόμενο που δημιουργούν διάδραση με τους χρήστες, δηλαδή ενισχύει τα κλικ, τα σχόλια και τις κοινοποιήσεις. Και αυτό ακριβώς είναι που κάνει το Facebook μοναδικό.
Θα δούμε παρακάτω δύο τύπους χορηγούμενης ανάρτησης που μπορούν να έχουν μοναδικά αποτελέσματα.
1.Παρουσιάστε το «Πρόβλημα/ Λύση»
Αποτελεί ιδανικό εργαλείο για τις μικρές επιχειρήσεις καθώς τους δίνει βήμα να αναπτύξουν τη δουλειά τους και το πως διαφέρουν από τους άλλους.
Ξεκινάτε παρουσιάζοντας το πρόβλημα και στη συνέχεια προτείνετε τη λύση και πως αυτή θα επιτευχθεί. Χρειάζεστε έναν καλό τίτλο και τουλάχιστον τρία πλεονεκτήματα. Θυμηθείτε να τονίσετε τον τρόπο με τον οποίο το προϊόν σας δίνει λύση στο πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο καταναλωτής και πως αυτό διαφοροποιείται σε σχέση με τους ανταγωνιστές σας.
Περιγράψτε τα χαρακτηριστικά του προϊόντος σας, κάντε μία ανακεφαλαίωση και κλείστε το κείμενο.
Μπορείτε να συμπεριλάβετε emojis, ένα video που θα διηγείται μία ιστορία και ετοιμαστείτε για την επιτυχία!
2.Παρουσιάστε μία ιστορία
Δώστε με τη μορφή ιστορίας ένα παράδειγμα χρήσης των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας. Περιγράψτε την εμπειρία χρήσης ενός πελάτη σας, από την αρχή έως το τέλος. Όλα όσα μεσολάβησαν για να φτάσει σε εσάς, τα αποτελέσματα που είχε χρησιμοποιώντας το προϊόν σας, τι τον εντυπωσίασε, πώς τον βοήθησε, τα πάντα!
Γενικές οδηγίες για χορηγούμενες αναρτήσεις
- Βεβαιωθείτε ότι αυτό που ετοιμάζεστε να κάνετε δεν παραβιάζει τους κανόνες του Facebook,
- Φτιάξτε καλογραμμένο και αυθεντικό περιεχόμενο ακολουθώντας τους παρακάτω κανόνες:
- Εστιάστε στα σημαντικά
- Επιχειρηματολογήστε για να υποστηρίξετε τον ισχυρισμό σας
- Χρησιμοποιήστε παραδείγματα που υποστηρίζουν την αξία που προσφέρετε στους χρήστες.
- Χρησιμοποιήστε συνδυαστικά και άλλους τύπους διαφήμισης εντός του Facebook.
Το βασικό είναι να είστε πρωτότυποι για να κερδίσετε τα μάτια και τα αυτιά του χρήστη!
Συγγραφή Άρθρου: Φιλαλίθη Ευτυχία