Η οργανική θέση του e-shop σας στις μηχανές αναζήτησης είναι πολύ σημαντική. Διαβάστε τις κορυφαίες SEO συμβουλές για πρακτικές που μπορούν να αυξήσουν την επισκεψιμότητα και να διπλασιάσουν τις πωλήσεις σας.
Πώς να διαχειριστείτε τα προϊόντα εκτός αποθέματος
1. Διατηρήστε ενεργές τις σελίδες: Αν μελλοντικά πρόκειται να υπάρξει απόθεμα, αφήστε τις σελίδες όπως είναι. Μην τις διαγράψετε, κρύψετε ή αντικαταστήσετε και μην ανακατευθύνετε τους χρήστες σε άλλες σελίδες.
2. Προσφέρετε εναλλακτικές: Αν κάποιο συγκεκριμένο προϊόν έχει ξεπουληθεί, μπορείτε να προτείνετε στους επισκέπτες σας εναλλακτικά, σχετικά προϊόντα μέσω widgets στο site σας. Ορισμένα παραδείγματα:
- Το ίδιο προϊόν σε άλλα χρώματα
- Νεότερα μοντέλα ή άλλες εκδοχές τους
- Το ίδιο προϊόν άλλης μάρκας
- Άλλα προϊόντα της ίδιας κατηγορίας που έχουν ίδια ποιότητα και τιμή
Έτσι, παρέχετε στους πελάτες σας μια χρήσιμη υπηρεσία, την οποία θα εκτιμήσουν. Ένα τέτοιο widget θα βοηθούσε επίσης τις μηχανές αναζήτησης να καταλάβουν τη δομή της ιστοσελίδας σας και να βρουν σχετικές σελίδες.
3. Ενημερώστε τους πελάτες για μελλοντική διαθεσιμότητα: Δώστε στους πελάτες σας μια αναμενόμενη ή εκτιμώμενη ημερομηνία που θα είναι ξανά διαθέσιμο το προϊόν έτσι ώστε να γνωρίζουν πότε μπορούν να επιστρέψουν για να το αποκτήσουν.
4. Δώστε τη δυνατότητα προπαραγγελίας: Επιτρέψτε στους πελάτες σας να κάνουν κράτηση ενός προϊόντος που τους ενδιαφέρει με την δέσμευση ότι θα τους αποσταλεί αμέσως μόλις το παραλάβετε.
5. Γλυκάνετέ τους: “Παρηγορήστε” τους επισκέπτες σας, προσφέροντάς τους κάποιο όφελος, όπως μία έκπτωση στο προϊόν για όταν τελικά θα είναι διαθέσιμο προκειμένου να διατηρήσετε το ενδιαφέρον τους.
Πώς να διαχειριστείτε τα παλιά/ παρωχημένα προϊόντα
Όλες οι e-commerce ιστοσελίδες έχουν προϊόντα που δεν θα ξαναέρθουν καθώς αντικαθίστανται από νεότερα προϊόντα και μοντέλα. Αρκετά e-shops επιλέγουν να διαγράψουν τις σελίδες αυτές. Από άποψη marketing αυτό είναι λάθος, καθώς οι σελίδες αυτές χάνουν την SEO αξία τους ενώ οι χρήστες που έχουν διατηρήσει το εν λόγω URL, θα βρουν μία σελίδα σφάλματος. Επιλέξτε αντ’ αυτού μία από τις παρακάτω λύσεις, αναλόγως της περίστασης.
1. Ανακατεύθυνση 301: Αν το παρωχημένο προϊόν έχει αντικατασταθεί από ένα νεότερο μοντέλο, χρησιμοποιώντας 301 redirect, “εξηγείτε” στις μηχανές αναζήτησης ότι η σελίδα έχει μετακινηθεί μόνιμα σε νέα τοποθεσία.
2. Ανακατευθύνετε στην σελίδα κατηγορίας: Αν έχετε άλλα, σχετικά προϊόντα που εξυπηρετούν τον ίδιο σκοπό με το προϊόν που έχασαν οι πελάτες σας, μπορείτε να τους ανακατευθύνετε στη σελίδα της κατηγορίας.
3. Μόνιμη διαγραφή σελίδας προϊόντος: Αν δεν έχετε κάποιο σχετικό προϊόν να προτείνετε, μπορείτε να διαγράψετε τη σελίδα χρησιμοποιώντας ένα status code 410, που ειδοποιεί τις μηχανές αναζήτησης ότι η σελίδα έχει αφαιρεθεί οριστικά.
4. Διατήρηση της σελίδας : Κάποιες σελίδες προϊόντων έχει νόημα να παραμείνουν “ζωντανές” καθώς ορισμένα προϊόντα ενδέχεται να περιέχουν πληροφοριακή αξία για τους πελάτες ή άλλους που ενδιαφέρονται για αυτά. Αφήνοντας τις σελίδες αυτές ως έχουν, δίνετε στους πελάτες σας τη δυνατότητα πρόσβασης σε αυτές τις πληροφορίες.
Πώς να διαχειριστείτε εποχιακά προϊόντα
Εάν το εποχιακό σας προϊόν πρόκειται να «επανέλθει», διατηρήστε τη σελίδα και αφαιρέστε από τους επισκέπτες σας τη δυνατότητα να κάνουν παραγγελίες. Εστιάστε, επίσης, στις κατηγορίες προϊόντων και συνδέστε τις σελίδες εποχιακών προϊόντων με τις σελίδες κατηγοριών, χρησιμοποιώντας links στις περιγραφές κ.α.
Αν το URL περιλαμβάνει χρονολογία ή άλλα δεδομένα που αλλάζουν ανά εποχή, δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε ένα γενικό URL και την επόμενη χρονιά ανακατευθύνετε στο ίδιο URL με μόνη αλλαγή τη χρονολογία. Για παράδειγμα την πρώτη χρονιά θα είναι της μορφής “website.com/category-sub-category/product-name-2014” και την επόμενη της μορφής “website.com/category-sub-category/product-name-2015”.
Τέλος, αν λανσάρετε από νωρίς ένα δημοφιλές προϊόν και γνωρίζετε ότι θα υπάρξει μεγάλη ζήτηση για αυτό όταν θα έρθει ο καιρός, προσθέστε ένα “διαθεσιμο σύντομα” στη δομή του URL και προσφέρετε μοναδικό περιεχόμενο, σχετικές ειδοποιήσεις και φόρμες προ-παραγγελίας.
Πώς να διαχειριστείτε το SEO για νέα προϊόντα
Η καλή δομή των πληροφοριών, της ιστοσελίδας και των εσωτερικών συνδέσμων είναι ζωτικής σημασίας για την κατάταξη των νέων προϊόντων στις μηχανές αναζήτησης. Παρέχετε συνδέσμους κατηγοριών στην Home Page σας και των σελίδων προϊόντων από τις σελίδες κατηγορίας. Αυτό θα βοηθήσει το Google να βρίσκει και να ανιχνεύει γρήγορα το περιεχόμενό σας. Βελτιστοποιήστε επίσης το site σας έτσι ώστε να παρουσιάζονται πάντα τα νέα προϊόντα στην Κεντρική Σελίδα.
Πώς να διαχειριστείτε Σελίδες Προϊόντων με ελάχιστο ή καθόλου μοναδικό περιεχόμενο
Έχοντας να αντιμετωπίσουν πολλές προκλήσεις όσοι τρέχουν ένα e-shop, λίγοι είναι αυτοί που θα δώσουν έμφαση στο μοναδικό περιεχόμενο στις σελίδες προϊόντων. Αρκετά site αρκούνται σε μία φωτογραφία. Αυτό καθιστά πολύ δύσκολο για τις μηχανές αναζήτησης να καταλάβουν περί τίνος πρόκειται, πώς η σελίδα αυτή σχετίζεται με τις υπόλοιπες του site και πόσο σχετική είναι με τις αναζητήσεις των χρηστών.
1. Προσθέστε περιεχόμενο στα πιο δημοφιλή προϊόντα: Ξεκινήστε συντάσσοντας μια λίστα με τα πιο δημοφιλή σας προϊόντα και στη συνέχεια εμπλουτίστε τις με περιεχόμενο, το οποίο θα ανανεώνετε όποτε χρειάζεται.
2. Ενισχύστε τις κατηγορίες προϊόντων: Δεν μπορείτε να παρέχετε περιεχόμενο για 100.000 διαφορετικά προϊόντα. Μπορείτε όμως να δώσετε έμφαση στις σελίδες κατηγοριών, τις οποίες μπορείτε να εμπλουτίσετε με κείμενο και links.
3. Συμμετοχή του κοινού: Περιεχόμενο που προέρχεται από τους επισκέπτες σας, όπως βαθμολογίες, κριτικές και σχόλια μπορεί να διαφοροποιήσει αισθητά το site σας από τα άλλα, να βελτιώσει το SEO σας και να αυξήσει τις πωλήσεις.
Πώς να παρουσιάσετε τις περιγραφές προϊόντων από τους κατασκευαστές
Το Google δεν εκτιμά το διπλό περιεχόμενο, όπως είναι οι έτοιμες περιγραφές προϊόντων που δίνουν οι εταιρείες. Ωστόσο οι e-commerce ιστοσελίδες δεν μπορούν να κάτσουν αν ξαναγράψουν όλες τις περιγραφές και προδιαγραφές των προϊόντων.
Το να ενσωματώσετε τη δυνατότητα για σχόλια και κριτικές χρηστών καθώς και social media buttons, όπως αναφέραμε παραπάνω θα βοηθήσει, όπως επίσης και το περιεχόμενο, όπου μπορείτε.
Ωστόσο, οι τυπικές περιγραφές προϊόντων είναι βαρετές. Δοκιμάστε να προσθέσετε επίσης βίντεο και περισσότερες φωτογραφίες ενώ το περιεχόμενό σας θα πρέπει να αγγίζει την ψυχολογία του πελάτη, να «έχει κάτι να πει».
Πώς να διαχειριστείτε τις παραλλαγές προϊόντων (χρώματα, μεγέθη κτλ)
Κάποια προϊόντα είναι σχεδόν ολόιδια αλλά υπάρχουν σε διαφορετικά χρώματα και μεγέθη. Αν δεν τα χειριστείτε σωστά τότε κινδυνεύετε να έχετε διπλό περιεχόμενο για το ίδιο προϊόν.
Οι βασικότερες επιλογές σας στο πώς να χειριστείτε διαφορετικά χρώματα και μεγέθη είναι κυρίως δύο:
Η μία είναι να χρησιμοποιήσετε το ίδιο URL με thumbnails για να αλλάζουν οι χρήστες το χρώμα του προϊόντος. Θα πρέπει να δώσετε έμφαση στο alt text έτσι ώστε να μπορεί η σελίδα σας να εμφανίζεται σε keywords για όλες τις παραλλαγές π.χ. για κόκκινο μάξι φόρεμα αλλά και για ροζ μάξι φόρεμα.
Η άλλη είναι να έχετε διαφορετικά URL για την κάθε παραλλαγή. Αν επιλέξετε το δεύτερο θα πρέπει να διαφοροποιήσετε τις περιγραφές έτσι ώστε να μην έχετε διπλό περιεχόμενο.
Πώς να διαχειριστείτε τις Σελίδες Κατηγοριών
Μετά την Κεντρική Σελίδα σας, οι σελίδες κατηγοριών είναι οι πιο σημαντικές και δημοφιλείς.
1. Αντιμετωπίστε τις Σελίδες Κατηγοριών όπως την Κεντρική Σελίδα, δηλαδή ως έναν τρόπο να οδηγήσετε τους χρήστες στις σελίδες προϊόντων.
2. Προσθέστε περιεχόμενο στις σελίδες κατηγοριών.
3. Δημιουργήστε deep-links (με guest blogging, content marketing, social media).
4. Δώστε έμφαση στο design έτσι ώστε να είναι φιλικό προς τις μηχανές αναζήτησης και τους χρήστες.
5. Χρησιμοποιήστε φιλικά προς τις μηχανές αναζήτησης URLs. Η παρακάτω δομή ίσως σας βοηθήσει:
- Σελίδα Κατηγορίας: Website.com/category/
- Σελίδα Υποκατηγορίας: Website.com/category/sub-category/
- Σελίδα Προϊόντος: website.com/category-sub-category/product-name/
Πώς να διαχειριστείτε το Internal Link Building και την κατανομή τους
Το internal link building (εσωτερικοί σύνδεσμοι) βοηθά στο SEO και την κατάταξη της σελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης. Αλλά για να πετύχετε καλύτερα αποτελέσματα θα πρέπει να δώσετε έμφαση και στην «αρχιτεκτονική» των συνδέσμων στο site, καθώς εξίσου σημαντικό είναι να είναι η ιστοσελίδα σας φιλική προς τον χρήστη. Η σωστή κατανομή των εσωτερικών συνδέσμων σας στο site είναι κάτι που χρειάζεται προγραμματισμό και απαιτεί χρόνο.
1. Προσφέρετε πλοήγηση σε επίπεδο κατηγορίας: Αυτό θα διευκολύνει τους χρήστες να έχουν μία καθολική εικόνα για το τι θα βρουν στις υποκατηγορίες και στις επιμέρους σελίδες.
2. Παρέχετε links προϊόντων σχετικών με την κατηγορία: Λάβετε υπόψιν τις πιθανές προθέσεις και ανάγκες των πελατών σας και παράλληλα χρησιμοποιήστε τα σωστά keywords.
3. Αφήνετε «ίχνη πλοήγησης» σε όλες τις σελίδες: Με τον εξελληνισμένο όρο «ίχνη πλοήγησης» από το breadcrumb navigation εννοούμε συνδέσμους που επιτρέπουν στον χρήστη (και στο Google) να βλέπει ανά πάσα στιγμή τα προηγούμενα επίπεδα πλοήγησης και να μπορεί να μεταφερθεί ξανά εκεί με ένα click (βλ. εικόνα πάνω).
Πώς να αξιοποιήσετε το περιεχόμενο χρηστών
Εκτός και αν φοβάστε τις πραγματικές γνώμες των χρηστών για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες, μην διστάσετε να εκμεταλλευθείτε το περιεχόμενο που προέρχεται από τους χρήστες.
Το περιεχόμενο προερχόμενο από τους χρήστες μπορεί να δώσει “ζωντάνια” στην ιστοσελίδα σας, να βελτιώσει την κατάταξή σας στις μηχανές αναζήτησης ενώ οι καλές κριτικές θα βελτιώσουν τις πωλήσεις και το Conversion Rate.
1. Δημιουργήστε μία “κοινότητα” χαρούμενων χρηστών: Δημοσιεύστε κριτικές και σχόλια πελατών. Μοιραστείτε δημοσιεύσεις σε blogs από ευχαριστημένους πελάτες. Χρησιμοποιήστε αποσπάσματα από ένα θετικό σχόλιο έτσι ώστε να πείσετε τους επισκέπτες σας ότι μπορούν να σας εμπιστευτούν – η εμπιστοσύνη είναι πολύ σημαντική και τα social media θα σας βοηθήσουν σε αυτό.
2. Ενσωματώστε τα social media στις σελίδες προϊόντων: Τα σχόλια μέσω Facebook και Instagram και τα Pinterest pins αποτελούν “κοινωνικές αποδείξεις” για την καλή εμπειρία των χρηστών.
3. Το SEO απαιτεί πλέον να σκέφτεστε περισσότερο την ψυχολογία των επισκεπτών σας παρά τα όσα έχουν να κάνουν με τα τεχνικά της ιστοσελίδας σας.
Πώς να ενσωματώσετε το SEO στο Design
Το design του site σας δεν έχει να κάνει μόνο με την αισθητική του. Θα χρειαστείτε έναν Web designer ειδικευμένο και έμπειρο στις e-commerce ιστοσελίδες, ο οποίος θα συνεργαστεί με το τμήμα marketing, SEO κ.α. Εσείς από τη μεριά σας θα πρέπει να τους δώσετε τον απαραίτητο χρόνο και το budget.
Αν η ομάδα του design και του περιεχομένου δρουν αλληλένδετα, κάθε φορά που δημοσιεύετε ένα ένα προϊόν θα δίνετε ώθηση στη σελίδα σας, διασφαλίζοντας παράλληλα ότι θα σας ανιχνεύουν έγκαιρα οι αράχνες των μηχανών αναζήτησης. Ένα καλό design σε συνδυασμό με το καλό περιεχόμενο και την ευχάριστη εμπειρία των χρηστών θα οδηγήσουν σίγουρα σε αυξημένες πωλήσεις.
1. Ένας αποτυχημένος σχεδιασμός αποτελεί τον σχεδιασμό προς την αποτυχία: Το SEO θα πρέπει να βρίσκεται στη στρατηγική σας αμέσως από την φάση του σχεδιασμού, πριν ακόμη αρχίσετε να ασχολήστε με wireframes και design.
Το SEO για e-commerce sites είναι διαφορετικό από το παραδοσιακό SEO: Το E-commerce SEO απαιτεί έναν εξειδικευμένο σύμβουλο που κατανοεί και δίνει έμφαση στην ψυχολογία των χρηστών, το Conversion Rate Optimization , τα analytics, το design και το development, το social media marketing, τη σύνταξη περιεχομένου και το user experience. Οι καλύτεροι ειδικοί στο SEO για e-commerce έχουν επίσης αντίληψη και γνώση του τρόπου λειτουργίας μιας επιχείρισης λιανικού εμπορίου.
2. Το E-commerce design δεν τελειώνει ποτέ: Αποτελεί μία αέναη διαδικασία με πολλές δοκιμές έτσι ώστε να βρεθούν οι πιο αποδοτικές λύσεις. Τα κατάλληλα “εργαλεία” είναι σημαντικά αλλά όχι περισσότερο από έναν καλό συνεργάτη.
Πώς να οργανώσετε στο site σας τα σχετικά προϊόντα
Η προώθηση σχετικών προϊόντων στις σελίδες προϊόντων μπορεί να δώσει ώθηση στις πωλήσεις σας. Μια σωστή διαχείριση των προϊόντων που θα «πλασάρετε» θα διασφαλίσει ότι είναι σχετικά, εξατομικευμένα και σε απόθεμα.
1. Σχετικότητα : Αν οι επισκέπτες επισκεφθούν μία σελίδα για το τελευταίο iPhone, θα πρέπει να προτείνετε άλλα σχετικά προϊόντα, λαμβάνοντας υπόψιν το κόστος, την ποιότητα και την προσωπικότητα του επισκέπτη. Το τελευταίο Google Nexus ίσως να είναι ένα σχετικό προϊόν αλλά ένας πιστός ακόλουθος της Apple δεν θα το αγόραζε ποτέ.
2. Τοποθέτηση: Κάντε το προϊόν που θα προωθήσετε να ξεχωρίζει. Δώστε του “χώρο” να φανεί και μην το αφήνετε να χάνετε μαζί με άλλες προτάσεις. Μην χαραμίσετε την καλύτερη θέση στο site σας σε προϊόντα που δεν είναι δημοφιλή ή που δεν θα φέρουν πωλήσεις.
Πώς να διαχειριστείτε την εσωτερική αναζήτηση
Η αξία της εσωτερικής αναζήτησης στο site συνήθως υποτιμάται, με τους ειδικούς να δίνουν έμφαση μόνο στην βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης. Οι χρήστες συνηθίζουν να κάνουν αναζητήσεις με ορθογραφικά ή τυπογραφικά λάθη, με συνώνυμα ή με άλλους συνδυασμούς λέξεων. Είναι πολύ σημαντικό όμως οι αναζητήσεις αυτές να φέρνουν τα σωστά αποτελέσματα.
1. Παρακολουθήστε τις αναζητήσεις στο site σας: Χρησιμοποιήστε εργαλεία που σας επιτρέπουν να βλέπετε τις λέξεις κλειδιά που χρησιμοποιούν οι χρήστες για αναζητήσεις μέσα στο site σας και υπολογίστε τι σας φέρνουν.
2. Μελετήστε τις δημοφιλείς αναζητήσεις: Μπορεί να μάθετε από αυτό ποια είναι τα δημοφιλή και εν δυνάμει κερδοφόρα προϊόντα σας ή ότι οι χρήστες δεν βρίσκουν αυτό που αναζητούν στο site σας.
3. Ερευνήστε τη συμπεριφορά των χρηστών: Χρησιμοποιήστε ένα εργαλείο για να εντοπίσετε τα clicks και να δείτε πώς οι χρήστες συμπεριφέρονται στην Κεντρική Σελίδα, σε σημαντικές σελίδες κατηγοριών και προϊόντων.
4. Αντιμετωπίστε τις σελίδες αποτελεσμάτων στο site σας ως « landing pages »: Τα αποτελέσματα πρέπει να είναι σχετικά και να βοηθούν τους χρήστες να βρουν εύκολα λύση στο πρόβλημά τους. Γνωρίστε περισσότερα σχετικά με το Landing Page Optimization σε σχετικό άρθρο
5. Συμπεριλάβετε την αναζήτηση στο site σας στο πλαίσιο της έρευνας για keywords : Όταν θα κάνετε την έρευνα για λέξεις-κλειδιά θα πρέπει να λάβετε υπόψιν τις αναζητήσεις των χρηστών στην ιστοσελίδα σας. Μια τέτοια ανάλυση θα σας βοηθήσει επίσης να πάρετε ιδέες για νέα προϊόντα, να κάνετε βελτιώσεις, να εντοπίσετε τα δυνατά σας “χαρτιά” και να αντιμετωπίσετε προβλήματα.
6. Τεστάρετε την εσωτερική αναζήτηση και διορθώστε τυχόν λάθη: Δοκιμάστε να κάνετε αναζητήσεις με δημοφιλή keywords και δείτε τα αποτελέσματα έτσι ώστε να διορθώσετε τυχόν λάθη. Διασφαλίστε όσο το δυνατόν περισσότερο ότι η κάθε αναζήτηση φέρνει το σωστό προϊόν κάνοντας τις απαραίτητες αλλαγές στα meta-data.
Πώς να βελτιστοποιήσετε τις εικόνες και τα βίντεο προϊόντων
Η ποιότητα των εικόνων, των φωτογραφιών και των βίντεο θα επηρεάσουν τη γνώμη που θα σχηματίσουν οι επισκέπτες για το προϊόν σας. Αν οι φωτογραφίες είναι ενδιαφέρουσες οι χρήστες θα τις κοινοποιήσουν στα κοινωνικά δίκτυα, το περιεχόμενό σας θα πάρει αξία, το brand awareness θα αυξηθεί καθώς και η επισκεψιμότητα μέσω αναζήτησης εικόνων στο Google.
1. Χρησιμοποιήστε εικόνες καλής ποιότητας: Η χρήση καλών φωτογραφιών αποτελεί μία καλή επένδυση για εσάς. Τα βίντεο είναι επίσης αποτελεσματικά.
2. Βελτιστοποιήστε τις φωτογραφίες: Το όνομα του αρχείου, το alt text, η λεζάντα κτλ θα πρέπει να είναι σύντομα και περιγραφικά καθώς αποτελούν ευκαιρίες για να προσφέρετε στις μηχανές αναζήτησης πληροφορίες σχετικές με το περιεχόμενο των σελίδων σας.
3. Κάντε A/B-test: Δοκιμάστε δύο φωτογραφίες για να δείτε ποια έχει το καλύτερο conversion rate.
Πώς να διαχειριστείτε τον σχεδιασμό για mobile συσκευές
Η βελτιστοποίηση για κινητές συσκευές είναι πάρα πολύ σημαντική για την SEO στρατηγική του e-shop σας. Το site σας θα πρέπει να είναι mobile-friendly και οι χρήστες θα πρέπει να έχουν τη δυνατότητα μετάβασης από και σε web version.
Πώς να διασφαλίσετε την αξιοπιστία σας
Οι επισκέπτες σας θα ανησυχούν σχετικά με την ασφάλεια των ηλεκτρονικών συναλλαγών τους. Λογικό, αφού σας δίνουν προσωπικά και οικονομικά στοιχεία τους. Θα πρέπει να τους διαβεβαιώσετε ότι οι συναλλαγές τους είναι ασφαλείες.
Δώστε τους αποδείξεις: Προβάλλετε σε εμφανές σημείο λογότυπα και κείμενο που πιστοποιούν ότι το site σας είναι συμμορφωμένο προς τα πρότυπα ασφαλείας.
Κορυφαίες συμβουλές για κάθε E-Commerce site
1. Τακτική ανάλυση SEO : Το SEO δεν είναι στατικό όπως δεν είναι ούτε και το site σας. Ένας developer ενδέχεται άθελά του να δημιουργήσει ένα πρόβλημα διορθώνοντας κάποιο άλλο. Δημιουργήστε ένα αναλυτικό SEO πλάνο και ελέγχετε ανά τακτά χρονικά διαστήματα ότι όλα βαίνουν σύμφωνα με τους στόχους σας.
2. Google Webmaster Tools : Αυτό το δωρεάν εργαλείο θα σας βοηθήσει να βρείτε και να διορθώσετε προβλήματα και λάθη στο SEO σας.
- Ψάξτε για σφάλματα 404
- Ελέγξτε τις σελίδες που εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζητήσεων
- Μελετήστε τις δημοφιλείς λέξεις και φράσεις-κλειδιά
- Συνδέστε τα Google Search Console, Google Ads και Google Analytics
3. Λάβετε μέτρα : Το να παρακολουθείτε μόνο τα δεδομένα δεν είναι αρκετό. Θα πρέπει να προχωράτε σε διορθώσεις έτσι ώστε να βελτιώνεστε διαρκώς.
4. Επενδύστε σε εργαλεία SEO : Εργαλεία όπως τα Moz, Search Metrics, Raven SEO Tools, Screaming Frog SEO Spider, Deep Crawl και άλλα θα σας βοηθήσουν να εντοπίσετε προβλήματα και θα σας κάνουν προτάσεις βελτίωσης της ιστοσελίδας σας.
5. Κάντε χειροκίνητες δοκιμές : Χρησιμοποιήστε το site σαν να είστε πελάτης. Συχνά θα εντοπίσετε προβλήματα που λύνονται εύκολα μέσα από το CMS σας.
6. Λάβετε σοβαρά υπόψιν την επανάσταση στα κινητά : Η χρήση του διαδικτύου και οι αγορές μέσω κινητών συσκευών αυξάνονται με ραγδαίους ρυθμούς. Το να αργήσετε να το καταλάβετε αυτό και να υιοθετήσετε μέτρα προς αυτήν την κατεύθυνση μπορεί να είναι καθοριστικό για την επιχείρησή σας.
Φυσικά δεν είναι δυνατόν να καλύψουμε σε ένα άρθρο τα πάντα σχετικά με το SEO για e-commerce. Παρακολουθείτε τα σχετικά άρθρα του Greek Internet Marketing και ρωτήστε μας για ό,τι σας απασχολεί στα σχόλια.
Διαβάστε ακόμη: 9 SEO συμβουλές για e-commerce ιστοσελίδες
Συντάκτης: Μαρία Κρητικού