Blog

Μεσαίο-Προχωρημένο

Στο marketing εδώ και χρόνια λειτουργεί το μοντέλο AIDA (Attention, Interest, Desire, Action), ένα μοντέλο για το πως λειτουργεί ο καταλωτής. Αυτό φυσικά μεταφέρεται

30 Αυγούστου, 2017

Μεσαίο-Προχωρημένο

Θέλετε να αυξήσετε τη μέση αξία του καλαθιού στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα; Φυσικά! Δεν ρωτάμε και κάτι καινούριο. Όλοι το θέλουν. Το πως και

21 Ιουλίου, 2017

Μεσαίο-Προχωρημένο

Η δημιουργία και ανάρτηση περιεχομένου στο blog ή στο site μιας επιχείρησης έχει προκαλέσει μπελά σε πολλές μικρές και B2B επιχειρήσεις. Είναι κάπως λογικό

22 Μαΐου, 2017

Μεσαίο-Προχωρημένο

Είστε κάτοχος ενός blog ή ενός site και αναρωτιέστε εάν είναι απαραίτητο να εισάγετε εικόνες στα άρθρα σας; Η απάντηση είναι ΝΑΙ. Οι εικόνες

7 Απριλίου, 2017

Μεσαίο-Προχωρημένο

Ένα από τα μεγάλα στοιχήματα του μέλλοντος (που είναι ήδη εδώ) είναι η φωνητική αναζήτηση και γενικά η τεχνολογία διαχείρισης φυσικής φωνής. Αντιλαμβανόμαστε ότι μια

27 Μαρτίου, 2017

Το πιο γνωστό ελληνικό βιβλίο για κερδοφόρα E-Shops