Πώς να προωθήσετε τα προϊόντα σας στο Facebook

   Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το Facebook αποτελεί το πιο δημοφιλές δίκτυο στην παρέα των social media. Για αυτό και οι επιχειρήσεις ανά τον κόσμο το χρησιμοποιούν για να προωθήσουν προϊόντα σε καταναλωτές.

Πώς να προωθήσετε τα προϊόντα σας στο Facebook
 

Πώς μπορείτε όμως να προσεγγίσετε πελάτες μέσω του Facebook και ποιες είναι οι καλύτερες μέθοδοι για να προωθήσετε τα προϊόντα σας; Εκτός από το να αναρτάτε τα ίδια τα προϊόντα σας – πράγμα που μπορεί εύκολα να καταντήσει κουραστικό- υπάρχουν πολλά ακόμα που μπορείτε να κάνετε.

 

Περιεχόμενο χρηστών

Πώς να προωθήσετε τα προϊόντα σας στο Facebook

Τελευταία, οι επιχειρήσεις έχουν αρχίσει να αντιλαμβάνονται την αξία του περιεχομένου που προέρχεται από τους ίδιους τους χρήστες. Παρόλο που οι fan σας περιμένουν από εσάς να προωθείτε τα προϊόντα σας μέχρις ορισμένου σημείου, δεν θέλουν να βλέπουν συνεχώς βαρετές φωτογραφίες των προϊόντων σας σε άσπρο φόντο.

Η καλύτερη διαφήμιση για εσάς στο Facebook είναι να αναρτήσουν οι πελάτες σας περιεχόμενο που σχετίζεται με την εταιρεία ή τα προϊόντα σας. Δεν είναι όμως όλες οι εταιρείες “Starbucks” και το να σας προωθήσουν οι χρήστες σας δεν είναι πάντα εύκολο. Ένας καλός τρόπος για να ξεκινήσετε είναι να τρέξετε  έναν διαγωνισμό που ζητάει από τους συμμετέχοντες να αναρτήσουν υλικό που σχετίζεται με την εταιρεία σας. Μπορεί να θέλετε να τους ζητήσετε να βγάλουν μία φωτογραφία με το προϊόν σας ή να χρησιμοποιήσουν κάποιο hashtag σας προκειμένου να συμμετάσχουν.

Κάτι που επίσης θα βοηθήσει είναι να προσθέσετε social media buttons στις σελίδες προϊόντων ώστε να ενθαρρύνετε τους επισκέπτες σας να μοιραστούν τα προϊόντα σας με τους διαδικτυακούς τους φίλους.

Extra tip: Οι χρήστες είναι πάντα πιο πιθανό να ποστάρουν κάτι όταν πιστεύουν ότι κάτι καλό θα βγει από αυτό. Σκεφτείτε το ενδεχόμενο να συσχετίσετε την μπράντα σας με μία καμπάνια για καλό σκοπό, δηλαδή φιλανθρωπικού, φιλοζωικού ή περιβαλλοντολογικού χαρακτήρα.   

Κάντε διαφημίσεις

Το να κερδίσει κανείς νέους πελάτες μέσω οργανικής απήχησης το λες και άθλο. Ευτυχώς για εσάς (και το Facebook), ο κολοσσός των social media δίνει πολλές δυνατότητες για διαφήμιση και πάρα πολλές επιλογές στόχευσης, έτσι ώστε να προσεγγίσουν οι επιχειρήσεις το πιο σχετικό για αυτές κοινό.  

Διαφημίστε τα προϊόντα σας στο Facebook και έχετε κατά νου ότι είναι πάντα καλύτερο να διαφημίζετε κάτι συγκεκριμένο από το γενικό αφού μπορείτε έτσι να κάνετε καλύτερη στόχευση κοινού βάσει των ενδιαφερόντων και των αναγκών τους αλλά και να προβάλλετε ένα πιο συγκεκριμένο μήνυμα.

Extra tip:  Είναι επίσης σημαντικό η διαφήμισή σας να στέλνει σε σελίδα που είναι απολύτως σχετική με αυτό που διαφημίζετε. Αν για παράδειγμα προωθείτε ένα νέο μοντέλο κινητού, τότε η διαφήμισή σας δεν θα πρέπει να στέλνει στη σελίδα κατηγορίας σας με τα κινητά αλλά στη συγκεκριμένη σελίδα προϊόντος ή μία landing page αφιερωμένη σε αυτό το προϊόν.

Δείξτε το προϊόν σας σε χρήση

Πώς να προωθήσετε τα προϊόντα σας στο Facebook

 

Παραδεχθείτε το. Έχετε κι εσείς ξενυχτήσει βλέποντας telemarketing και παρακολουθώντας με μεγάλο ενδιαφέρον αυτό το μηχάνημα που εσύ κάθεσαι και αυτό σου φτιάχνει six pack, μπήκατε στον πειρασμό να σηκώσετε το τηλέφωνο και να το παραγγείλετε. Δεν είναι ντροπή… Υπάρχει κάτι καταναλωτικά ελκυστικό όταν βλέπεις ένα προϊόν σε χρήση. Αισθάνεσαι ότι θα μπορούσες να είσαι εσύ αυτός ο κύριος που με λίγα ευρώ έκανε τη ζωή του τόσο πιο εύκολη.

Φυσικά δεν εννοούμε να κάνετε κι εσείς τελεμάρκετινγκ. Ωστόσο φτιάχνοντας δημιουργικά βίντεο ή φωτογραφίες που δείχνουν ανθρώπους να χρησιμοποιούν το προϊόν σας μπορείτε εύκολα να παρουσιάσετε τα πλεονεκτήματά του στους πελάτες σας.  Ακόμα και με το κινητό σας μπορείτε να δημιουργήσετε ένα απλό βίντεο καλής ποιότητας και να αναρτήσετε στο Facebook .

Βάλτε τους χρήστες να αλληλεπιδράσουν

Η αλληλεπίδραση των χρηστών με κάποια ανάρτησή σας έχει μεγάλη σημασία για εσάς έστω κι αν δεν… της φαίνετα. Ένα σχόλιο ή ένα like κάποιου χρήστη μπορεί να φέρει πολλούς ακόμα υποψήφιους πελάτες. Δείτε ορισμένους τρόπους για να κάνετε τους χρήστες να ασχοληθούν μαζί σας:

1. Ποιο προϊόν προτιμάτε;

Πώς να προωθήσετε τα προϊόντα σας στο Facebook

Στους χρήστες αρέσουν τα παιχνίδια. Βάλτε τους να διαλέξουν ανάμεσα σε δύο αγαπημένα προϊόντα, σχολιάζοντας κάτω από την εικόνα.

2. Συμπληρώστε το κενό

Πώς να προωθήσετε τα προϊόντα σας στο Facebook

Μία “συμπληρώστε το κενό” μπορεί επίσης να αποτελέσει μεγάλο δέλεαρ για τους διαδικτυακούς σας φίλους που θα θελήσουν να κάνουν το δικό τους ευφάνταστο σχόλιο.

3. Like VS Share

Πώς να προωθήσετε τα προϊόντα σας στο Facebook

Όλοι έχουμε μπει στον πειρασμό να πατήσουμε like για τον Ροναλντίνιο ή Share για τον Μέσι. Αποτελεί ένα γρήγορο παιχνίδι που στην τελική… έχει πλάκα.

4. Βρείτε τη λεζάντα

Πώς να προωθήσετε τα προϊόντα σας στο Facebook

Το να σκεφτείς μία ατάκα για φωτογραφία κι αν είναι διασκεδαστικό. Στο παραπάνω παράδειγμα του National Geographic, η ανάρτηση κέρδισε 20.000 αλληλεπιδράσεις μέσα σε 47 λεπτά.

5. Γνωρίζατε ότι…;

Πώς να προωθήσετε τα προϊόντα σας στο Facebook

Οι χρήσιμες πληροφορίες είναι πάντα καλοδεχούμενες από τους χρήστες.

Επιδιώξτε τις αξιολογήσεις

Πώς να προωθήσετε τα προϊόντα σας στο Facebook

Οι αξιολογήσεις παίζουν σημαντικό ρόλο στις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών. Το διαδίκτυο έχει κάνει πολύ εύκολο το να μπορεί ο οποιοσδήποτε να εκφράσει τη δυσαρέσκεια ή την ικανοποίησή του από κάποιο προϊόν ή υπηρεσία και οι χρήστες εμπιστεύονται έως κάποιου βαθμού τα σχόλια αυτά.

Δώστε σημασία στην αξιολόγηση της επιχείρησής σας στο Facebook και ζητήστε από τους fans σας να αξιολογήσουν τη Σελίδα σας. Μπορείτε να το κάνετε με μία ανάρτηση, στην ιστοσελίδα σας, στο email με την απόδειξη αγοράς κ.α. χωρίς να γίνετε πιεστικοί.

Τα social media αποτελούν ένα από τα σημεία που θα ανατρέξουν οι καταναλωτές για να μάθουν περισσότερα για την επιχείρησή σας και οι αξιολογήσεις δίνουν μία ένδειξη για την φερεγγυότητα της εταιρείας σας.

 

 

Facebook
Twitter
LinkedIn

Τελευταία Άρθρα

   Χρόνος ανάγνωσης: 6 λεπτάΓνωρίζετε για τα first-party data; Αν όχι….. ρίξτε μια ματιά παρακάτω για να μάθετε τι ακριβώς είναι και πώς αξιοποιούνται! Τα

31 Οκτωβρίου, 2024

Το πιο γνωστό ελληνικό βιβλίο για κερδοφόρα E-Shops