Τα 7 Πιο Συνηθισμένα Λάθη Στο Google Adwords

   Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά

Αυτό το άρθρο μπορεί να σας βοηθήσει να κερδίσετε μερικές εκατοντάδες ευρώ. Θα μπορούσε άνετα να αποτελεί σεμινάριο σε ένα πολυτελές ξενοδοχείο με είσοδο 200 ευρώ άνα άτομο.

Καθίστε αναπαυτικά, με ένα ποτήρι από τον αγαπημένο σας καφέ ή ότι άλλο σας αρέσει, και δώστε προσοχή.

Διαφήμιση Στο Google

Πιθανότατα μέχρι τώρα γνωρίζετε ήδη, πως ένας από τους καλύτερους τρόπους για να προβάλετε την επιχείρησή σας online είναι η διαφήμιση στο Google Adwords. Η διαφήμιση αυτή εμφανίζεται δεξιά ή και πάνω μερικές φορές, από τα κανονικά αποτελέσματα. Η χρέωση γίνεται με βάση τα κλικ, άρα περισσότερα χρήματα -> περισσότερα κλικ.To Google ευνοεί τις διαφημίσεις που κλικάρονται συχνά και είναι καλά στοχευμένες.

Το Google Adwords επιτρέπει στον καθένα μέσα σε λίγα λεπτά, χωρίς πολύ χρήμα ή γνώσεις να ξεκινήσει τη διαφημιστική του εκστρατεία. Δυστυχώς όμως η έλλειψη εμπειρίας προσκαλεί προβλήματα

Πολλές φορές έχει τύχει να αναλάβουμε τη βελτιστοποίηση διαφημιστικών camapaigns Google Adwords. Το ενδιαφέρον της υπόθεσης είναι πως σχεδόν πάντα βλέπουμε τα ίδια λάθη, ξανά και ξανά.

Χάρη σε αυτά τα λάθη οι καμπάνιες οι καμπάνιες αυτές δεν αποδίδουν, και συχνά οι επιχειρηματίες τις σταματούν απογοητευμένοι. Πιστεύουν πως φταίει η Google, ο ανταγωνισμός, η κακή τους τύχη… και όχι κάτι που δεν γνωρίζουν.

Ας δούμε ποια είναι τα πιο συνηθισμένα λάθη:

Τα 7 Πιο Συνηθισμένα Λάθη Αρχαρίων Στο Google Adwords

1. Analytics! Πριν ακόμα αποφασίσετε να δημιουργήσετε μια καμπάνια Adwords, καλό είναι να έχετε σε λειτουργία ένα σύστημα που θα σας ενημερώνει για το ποιος μπαίνει στο site, με τι λέξεις κλειδιά, και αν ήταν από διαφήμιση ή άλλη πηγή. Εκτός από Analytics καλό είναι να κρατάτε ένα αρχείο για το που είστε τώρα (traffic, τηλέφωνα/μήνα, κέρδη) και να το ανανέωνετε κάθε μήνα. Αλλιώς θα είναι τρελό να βαδίζετε στα τυφλά! Δεν θα ξέρετε τι κάνετε και τι αποτέλεσμα είχε!

2. Όταν φτιάχνουμε μια καμπάνια στο Google Adwords, δεν τελειώνει η δουλειά εκει. Αν πουλάτε πλήθος προϊόντων και υπηρεσιών, σε διαφορετικά target groups, απαιτείται να έχετε παραπάνω από μια καμπάνια, και παραπάνω από μια ομάδα διαφημίσεων. Η κάθε καμπάνια μπορεί να έχει ξεχωριστές ρυθμίσεις budget και στόχευση. Σε κάθε ομάδα διαφημίσεων βάλτε τα ξεχωριστά θέματα, υπηρεσίες/προϊόντα που προσφέρετε.

3. Ίδια καμπάνια για το δίκτυο αναζήτησης (Google, και μηχ. αναζήτησης που τραβούν δεδομένα από το Google) και το δίκτυο εμφάνισης (συνεργαζόμενα sites που δείχνουν διαφημίσεις Adsense). Τα 2 αυτά δίκτυα είναι πολύ διαφορετικά όσον αφορά την ψυχολογική κατάσταση του ατόμου σε αυτά. Στο δίκτυο αναζήτησης κάποιος ψάχνει ενεργά για κάτι που θέλει ενώ στο δίκτυο εμφάνισης την ώρα που κοιτάζει μια συνταγή για παστίτσιο π.χ. εμείς του προβάλουμε μια διαφήμιση για επιπλα κουζίνας! Επίσης ο τρόπος που κατατάσσει το Google τις διαφημίσεις είναι διαφορετικός στα 2 αυτά δίκτυα. Οπότε καταλήγουμε πως χρειαζόμαστε 2 (τουλάχιστον) ξεχωριστές καμπάνες προσαρμοσμένες στις ιδιαιτερότητες των 2 δικτύων.

4. Στόχευση. Ένα μεγάλο κεφάλαιο… Για αρχή καλό θα ήταν να βάζετε στόχευση Ελληνικά και Ελλάδα, αν πουλάτε στην Ελλάδα. Αν θέλετε λίγο πιο ευρεία στόχευση και έχετε ικανοποιητικό budget βάλτε και Αγγλικά σαν γλώσσα. Επίσης σε κάθε ομάδα διαφημίσεων βάλτε σαν λέξεις-κλειδιά μόνο τις φράσεις που έχουν άμεση σχέση με αυτό που προσφέρετε (εκτός αν έχετε λεφτά για χάσιμο). Αν πουλάτε ασφάλειες ζωής για παράδειγμα, βάλτε ασφάλειες ζωής σαν φράση, όχι σκέτο ασφάλειες.

5. Στο κόστος ανά κλικ και στο διαφημιστικό budget ανά μέρα, καλό είναι να μην είστε πολύ φειδωλοί ούτε πολύ γαλαντόμοι. Αν δεν έχετε πολύ χρόνο και διάθεση να σχοληθείτε, μπορείτε να ορίσετε ότι θέλετε μάξιμουμ κλικς, αλλά θέστε ένα πλαφόν για το μάξιμουμ ποσό ανά κλικ. Αν θέλετε πραγματικά να ξεζουμίσετε τις δυνατότητες του Adwords βάλτε τα όλα στο “χειροκίνητο”, αλλά προγραμματίστε το χρόνο ώστε να το βλέπετε τουλάχιστον 2 φορές τη βδομάδα, πως πάει.

6. Rotation. Το Google έχει σαν προκαθορισμένη ρύθμιση να εναλάσσει τις διαφημίσεις και να δείχνει όλο και πιο συχνά τις διαφημίσει που έχουν υψηλό Click Through Rate (CTR). Αυτό σημαίνει πως όσο πιο συχνά κλικάρεται μια διαφήμιση τόσο πιο πολύ θα εμφανίζεται σε σχέση με τις άλλες διαφημίσεις σας. Αυτό δημιουργεί προβλήματα γιατί είναι πιθανό να κλικάρουν πολλοί τη διαφήμιση αλλά να μην αγοράζει κανείς, ενώ μια άλλη λιγότερο δημοφιλής διαφήμιση να έχει πολύ καλύτερα αποτελέσματα στο ταμείο σας. Επίσης ανάλογα με τον ανταγωνισμό, το site σας, κ.α. παράγοντες το timing που αποφασίζει ποια διαφήμιση να δείχνει περισσότερο δεν είναι πάντα το ιδανικό. Η κρίση σας είναι καλύτερη από τους αλγορίθμους του Google. Βάλτε το Ad Rotation σε even λοιπόν.

7. Split-testing. Το θέμα αυτό συμπληρώνει το rotation που είπαμε πριν. Οι πιο πολλοί αρχάριοι βάζουν μια μόνο διαφήμιση μέσα σε μια ομάδα διαφημίσεων και το αφήνουν έτσι για πάντα! Δεν είναι αυτός ο σκοπός! Βάλτε παραπάνω από μια διαφημίσεις, σε κάθε ομάδα διαφημίσεων. Προσπαθήστε να φτιάξετε “πιασάρικες” διαφημίσεις που θα τις κλικάρουν συχνά, οι άνθρωποι που είναι το πραγματικό target group σας. Κάθε βδομάδα θα πρέπει μετά να μπαίνετε στο Adwords να σταματάτε τις διαφημίσεις που είχαν τα χειρότερα αποτελέσματα σε CTR ή κερδοφορία, και να προσπαθείτε να φτιάξετε νέες διαφημίσεις που θα τα πάνε καλύτερα, από τις καλύτερες διαφημίσεις που ήδη έχετε στη καμπάνια σας. Είναι ωραίο “παιχνιδάκι” -> Νίκα τον καλύτερο!

Παράφράζοντας “Εχθρός της καλής διαφήμισης είναι η καλύτερη διαφήμιση!”.

Αν θέλετε να αξιοποιήσετε τέλεια το Google Adwords και να αξιοποιήσετε σωστά το κάθε cent της διαδημιστικής σας καμπάνιας μπορούμε να σας βοηθήσουμε. Κάντε reply ή τηλεφωνήστε στο 2117153031.

 

 

Facebook
Twitter
LinkedIn

Τελευταία Άρθρα

   Χρόνος ανάγνωσης: 5 λεπτάΗ περίοδος της Black Friday έχει εξελιχθεί σε μια από τις πιο σημαντικές εμπορικές στιγμές για τους εμπόρους στην Ελλάδα. Αν

18 Νοεμβρίου, 2024

   Χρόνος ανάγνωσης: 6 λεπτάΓνωρίζετε για τα first-party data; Αν όχι….. ρίξτε μια ματιά παρακάτω για να μάθετε τι ακριβώς είναι και πώς αξιοποιούνται! Τα

31 Οκτωβρίου, 2024

Το πιο γνωστό ελληνικό βιβλίο για κερδοφόρα E-Shops