Όπως και στα άλλα κοινωνικά δίκτυα έτσι και στο LinkedIn μπορείτε να στοχεύσετε σε συγκεκριμένο ακροατήριο στο feed, στο inbox και στη πλαϊνή μπάρα. Μέσω αυτών μπορείτε να βρείτε νέους πελάτες, νέους συνεργάτες και φυσικά να χτίσετε την αναγνωρισιμότητα της μάρκας σας. Χάρη όμως στις δυναμικές διαφημίσεις μπορείτε να προσωποποιήσετε τις διαφημίσεις που δείχνετε στους χρήστες. Οι δυναμικές διαφημίσεις θα αντλήσουν το όνομα του χρήστη ή την φωτογραφία του προφίλ του και θα την προσαρμόσουν στο template που έχετε δημιουργήσει. Μιλάμε για σούπερ προσωποποίηση.
Κάτι σούπερ χρήσιμο καθότι ο ανταγωνισμός εντείνεται και γίνεται όλο και δυσκολότερο να ξεχωρίσει μία διαφήμιση.
Η προσωποποίηση είναι σημαντική στο marketing ενώ γίνεται ακόμα σημαντικότερη όσον αφορά το pay per click marketing. Η δημιουργία περιεχομένου που είναι συναφές με το ακροατήριο αυξάνει την πιθανότητα ανταπόκρισης στη διαφήμιση. Και αυτό ακριβώς προσφέρουν οι δυναμικές διαφημίσεις του LinkedIn.
Ποια είναι τα είδη δυναμικών διαφημίσεων;
Όσον αφορά τα διαδικαστικά δεν διαφέρουν σημαντικά σε σχέση με τις άλλες διαφημίσεις στο LinkedIn. Υπάρχουν ωστόσο οι παρακάτω τύποι:
Follower ads: χρησιμοποιούνται για να ενθαρρύνετε τους χρήστες να σας ακολουθήσουν διευκολύνοντας το χτίσιμο μιας βάσης.
Spotlight ads: αυτός ο τύπος χρησιμοποιείται για να στείλει κίνηση σε μία συγκεκριμένη σελίδα ή σε ένα site. Κατάλληλες για την προώθηση προϊόντων, υπηρεσιών, event, newsletter κλπ.
Job ads: χρησιμοποιούνται ακριβώς για αυτό το οποίο περιγράφουν. Τη σύνδεση με δυνητικούς υποψήφιους για μία θέση και οδηγούν στη σελίδα που μπορεί να γίνει η αίτηση.
Content ads: αυτός ο τύπος διαφήμισης είναι σχεδιασμένος για να δημιουργεί leads προτρέποντας τους χρήστες να «κατεβάσουν» το περιεχόμενό σας. Σε αντίθεση με άλλους τύπους διαφήμισης είναι διαθέσιμος μέσω εκπροσώπου του LinkedIn.
Σημειώστε ότι δεν διατίθενται για InMail διαφημίσεις.
Πως δημιουργούνται
Το στήσιμο μιας τέτοιας καμπάνιας ξεκινά όπως και οι υπόλοιπες. Διαλέγετε τύπο καμπάνιας. Άπαξ και διαλέξετε δεν μπορείτε να το αλλάξετε.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το LinkedIn δίνει τη δυνατότητα για μετάφραση της διαφήμισης σε μία ή περισσότερες γλώσσες αρκεί να επιλέξετε τίτλο και υπότιτλο από αυτούς που προσφέρει.
Κατόπιν επιλέγετε τον τύπο διαφήμισης. Ο τύπος που θα επιλέξετε σχετίζεται με το στόχο της διαφήμισης. Αν για παράδειγμα ψάχνετε συνεργάτες για τη δουλειά σας τότε επιλέξτε job ads.
Όσο συμπληρώνεται τα διάφορα πεδία που ανοίγονται μπροστά σας, μπορείτε να βλέπετε την προεπισκόπηση της διαφήμισης στα δεξιά.
Στη συνέχεια σας δίνεται η δυνατότητα της προσωποποίησης κάνοντας κλικ στην εικόνα προφίλ του χρήστη. Όπως γράψαμε και παραπάνω, αυτό ακριβώς το χαρακτηριστικό είναι που θα τραβήξει την προσοχή του χρήστη και θα τον κάνει να «σταθεί» στη διαφήμιση.
Περνάμε στο ακροατήριο
Όσον αφορά τις δυνατότητες στόχευσης είναι πάρα πολλές, ακόμα και βάση επαγγελματικού τίτλου. Προσέξτε ιδιαιτέρως τη στόχευση γιατί είναι αυτή που θα φέρει το αποτέλεσμα.
Το επόμενο βήμα αφορά το οικονομικό σκέλος. Θα επιλέξετε ημερήσια δαπάνη ή συγκεντρωτική; Θα αφήσετε την κατανομή των διαφημίσεων στο LinkedIn ή θα την προαποφασίσετε; Με τι bid θα κινηθείτε; Όταν είστε έτοιμοι, πατήστε το «υποβολή» και καλή επιτυχία!
Συγγραφή Άρθρου: Φιλαλίθη Ευτυχία