Πότε πρέπει να γίνεται outsourcing των social media; 5 απλές ερωτήσεις

   Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά

Οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις έχουν πολλές και ποικίλες υποχρεώσεις σε επίπεδο καθημερινότητας. Οι επιχειρηματίες το γνωρίζετε καλά. Από την άλλη είναι δύσκολο να είστε εξ’ ίσου αποδοτικοί σε όλες και για αυτό συχνά η προτεραιότητα που δίνετε στα social media πέφτει όλο και χαμηλότερα.

Τα social media απαιτούν χρόνο, προσοχή και δημιουργικότητα και στην πραγματικότητα δεν είναι μία δουλειά που μπορούν να κάνουν όλοι.

Αν αναρωτιέστε αν πρέπει να τα δώσετε outsourcing απαντήστε πρώτα σε πέντε ερωτήσεις/ ζητήματα.

1.Πόσο χρόνο πρέπει να αφιερώνω στη διαχείριση των social media;

Ο χρόνος είναι ένα από τα σημαντικότερα κριτήρια για να μεταβείτε στο outsourcing. Τα social media δεν είναι μόνο ποσταρίσματα. Απαιτούν και:

  • Παρακολούθηση αναφορών για το brand σε όλα τα δίκτυα,
  • Παρακολούθηση των συζητήσεων που περιλαμβάνουν τη μάρκα ή τα προϊόντα σας,
  • Άμεση απάντηση τυχόν ερωτημάτων,
  • Δημιουργία νέων μεθόδων ανάπτυξης,

και πρακτικά αυτό πρέπει να γίνεται επί 24ώρου βάσεως!

Αντιλαμβάνεστε ότι όλα αυτά δεν γίνονται σε 2-3 ωρίτσες την εβδομάδα. Ακόμα κι αν έχετε λίγους followers χρειάζεστε πολύ χρόνο και δημιουργικότητα για να τους αυξήσετε.

like

2.Ξέρω από online κοινωνικότητα;

Τα social media δεν σας ζητούν να κρυφτείτε πίσω από μία οθόνη και απλώς να βλέπετε. Χρειάζετε να είστε δραστήριοι, ομιλητικοί, δημιουργικοί. Μπορεί να «το ‘χετε» μπορεί και όχι. Η κοινωνικότητα δεν είναι για όλους. Ωστόσο αν έχετε αρκετό χρόνο, μπορείτε να «το αποκτήσετε». Πως; Μαθαίνοντας το ακροατήριό σας. Βρείτε που βρίσκεται, πως μιλάει, τι λέει, μιλήστε του στη γλώσσα που θέλει, δώστε του το περιεχόμενο που θέλει. Αν πάλι διαβάζετε τις παραπάνω γραμμές και ανατριχιάζετε, τότε ξέρετε ότι πρέπει να κοιτάξετε στην κατεύθυνση του outsourcing.

3.Πόσο μοναδική είναι η «φωνή» που έχετε αναπτύξει;

Η «φωνή» σας είναι τα πάντα στα social media. Είναι αυτή που θα δημιουργήσει τη σύνδεση με το κοινό σας και προϋποθέτει να γνωρίζετε τη μάρκα σας πολύ καλά.

  • Μιλάτε αστεία;
  • Μιλάτε ειρωνικά;
  • Μιλάτε σαν «μαμά»;
  • Ποστάρετε μόνο call to action;
  • Είστε μέσα σε κάθε μεγάλη είδηση;

instagram

Κάθε ένα από τα παραπάνω έχει διαφορετικό ύφος, λέξεις, εικόνες. Εσείς το ξέρετε καλύτερα από όλους ή μπορείτε να το δημιουργήσετε καλύτερα από όλους (αν δεν το έχετε ήδη).

Αυτό, σε πιθανό outsourcing, μεταφράζεται ως εξής:

  1. Ζητάτε να εγκρίνετε τα κείμενα/φωτό/video πριν από το ποστάρισμα
  2. Δημιουργείτε τη «φωνή» και μετά τη δίνετε έξω
  3. Ζητάτε βοήθεια για τη δημιουργία της «φωνής» σας από εξειδικευμένους συμβούλους.

4.Έχω περιεχόμενο; Χρειάζομαι περιεχόμενο;

Αν δεν έχετε περιεχόμενο τότε μπορείτε να εκχωρήσετε την δημιουργία του στο agency που θα αναλάβει την όλη διαχείριση των social media. Αν ωστόσο, έχετε περιεχόμενο μπορείτε να βρείτε μία λύση για τη χρήση του από το εν λόγω agency.

5.Θα μπορώ να πληρώσω μία τρίτη επιχείρηση;

Υπάρχουν διάφορες επιχειρήσεις και διάφορες τιμές στην αγορά και σίγουρα θα βρείτε αυτή που μπορείτε να πληρώσετε.

Οι τιμές που θα βρείτε εξαρτώνται από αυτά που θα ζητήσετε, από το είδος της επιχείρησης με την οποία θα συνεργαστείτε (freelancer, agency, διαφημιστική), από τη διάρκεια της συνεργασίας, από το αν θα χρειαστεί ή όχι να αγοράσετε επιπλέον συνδρομές σε εργαλεία και σίγουρα από το κόστος διαφήμισης (γιατί χωρίς αυτή δεν γίνεται).

Ζυγίζοντας όλα τα παραπάνω κατόπιν προσφορών, θα καταλήξετε στο τι μπορείτε να πάρετε και πως.

 

 Συγγραφή Άρθρου: Φιλαλίθη Ευτυχία

Facebook
Twitter
LinkedIn

Τελευταία Άρθρα

   Χρόνος ανάγνωσης: 5 λεπτάΗ επιστροφή στα σχολεία σηματοδοτεί μια σημαντική περίοδο τόσο για τους γονείς όσο και για τις επιχειρήσεις. Είναι η περίοδος που

10 Σεπτεμβρίου, 2024

Το πιο γνωστό ελληνικό βιβλίο για κερδοφόρα E-Shops