Τα σχόλια κάτω από ένα post μετράνε, δηλαδή παίζουν σημαντικό ρόλο, κι αυτό γιατί έτσι μετριέται το engagement ενός post.
Παράλληλα, σηματοδοτούν την ποιότητα μιας σελίδας αφού όσο περισσότεροι άνθρωποι εμπλέκονται τόσο περισσότερο γνωστή γίνεται η σελίδα.
Έχει παρατηρηθεί ότι όσο πιο πολλά σχόλια έχει ένα post τόσο περισσότερα άτομα τείνουν να σχολιάσουν.
Ο πρώτος τρόπος είναι να ποστάρετε κλειστές και ανοιχτές ερωτήσεις ώστε να πυροδοτήσετε απαντήσεις.
Μια ερώτηση οδηγεί τον χρήστη σε παύση της δραστηριότητάς του προκειμένου να σκεφτεί μία απάντηση. Ακόμα και αν δεν γράψει κάτι, ο στόχος έχει εν μέρει επιτευχθεί, αφού έχει σταθεί στην ανάρτηση και έχει εκτεθεί στο μήνυμά σας.
Οι ερωτήσεις προφανώς σχετίζονται με το είδος της σελίδας, υπάρχουν ωστόσο μερικά τρικ για να επιτύχετε μεγαλύτερη ανταπόκριση.
- Προτιμήστε τις ανοιχτές ερωτήσεις δηλαδή αυτές που δεν απαντώνται με ένα ΝΑΙ ή ΌΧΙ.
- Προτιμήστε ερωτήσεις που σχετίζονται με ένα θέμα της επικαιρότητας, με ένα θέμα που απασχολεί τη κοινή γνώμη.
- Προτιμήστε εύκολες ερωτήσεις, που δεν απαιτούν πολύ χρόνο για να απαντηθούν.
- Αποφύγετε τις ερωτήσεις που θίγουν πολιτικά θέματα, που πρακτικά εμπεριέχουν την απάντηση ή που είναι φιλοσοφικές, πολύπλοκες, ρητορικές.
Πηγή: SocialMediaExaminer
Αυτό που πρέπει να κρατήσετε είναι το εξής: χάρη στις ερωτήσεις (και στις απαντήσεις που λαμβάνετε) σας δίνεται η δυνατότητα να κατανοήσετε/ μάθετε καλύτερα τον πελάτη σας και να δημιουργήσετε τα αντίστοιχα κοινά-στόχος.
Ο δεύτερος τρόπος να συγκεντρώσετε σχόλια είναι να τα… ζητήσετε. Δεν υπάρχει πιο σίγουρος τρόπος να πάρεις αυτό που θες από το να το ζήτήσεις. Άρα, ζητήστε από τους χρήστες της σελίδας σας να σχολιάσουν επάνω στο θέμα που θα τους θέσετε. Μπορείτε μάλιστα να τους το κάνετε εύκολο και διασκεδαστικό.
- Μπορείτε να ποστάρετε μία φωτογραφία και να τους ζητήσετε να γράψουν τη λεζάντα της,
- Μπορείτε να τους ζητήσετε να συμπληρώσουν τη λέξη ή τη φράση που λείπει,
- Μπορείτε να τους ζητήσετε να διαλέξουν ανάμεσα σε κάτι, για παράδειγμα ανάμεσα σε δύο ή περισσότερα banner
Πηγή: SocialMediaExaminer
Χρειάζεται μόνο να προσέξετε ώστε να μην είναι του στυλ “κάντε like και σχολιάστε” γιατί αυτού του τύπου τα δολώματα τιμωρούνται από τον αλγόριθμο του Facebook.
Ο τρίτος τρόπος είναι να χρησιμοποιήσετε τα σχόλια σαν όχημα για να ζητήσετε συγκατάθεση. Έστω ότι έχετε μία προσφορά που θέλετε να επικοινωνήσετε. Τι καλύτερο από το να τους ζητήσετε να κάνουν opt-in μέσα από το πεδίο των σχολίων και να συντομεύσετε τη διαδικασία;
Τέλος, αναζητήστε έμπνευση για το τι θα ιντριγκάρει το κοινό σας:
- Στους ανταγωνιστές σας,
- Σε θέματα που μπορούν να λειτουργήσουν συμπληρωματικά στο αρχικό post,
- Στα trending topics στο twitter
Δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο…
Συγγραφή Άρθρου: Φιλαλίθη Ευτυχία