5 νέες λειτουργίες στα GA4

   Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά

Για να δούμε τι θα δούμε στα Google Analytics 4 το αμέσως επόμενο διάστημα.

Πριν από λίγες μέρες η Google ανακοίνωσε ενημερώσεις στα GA4 κι έτσι τους επόμενους μήνες θα δούμε βελτιωμένο διακαναλικό reporting και προϋπολογισμό, insights με την σφραγίδα της AI και άλλα. Συγκεκριμένα:

  • Διαφημιστικά δεδομένα τρίτων: οι χρήστες θα μπορούν να εισάγουν δεδομένα από το Pinterest, το Reddit και το Snapchat κατ’ ευθείαν στο GA Τα δεδομένα που δεν προέρχονται από καμπάνιες στο Google θα συμπεριλαμβάνονται στην αναφορά «διακαναλικής απόδοσης» και θα χαρτογραφούνται με στοιχεία όπως «κόστος διαφημίσεων», «κλικ διαφημίσεων», και «εμφανίσεις διαφημίσεων». Χάρη σε αυτήν την λειτουργία, οι διαφημιζόμενοι θα έχουν λεπτομερέστερη αντίληψη της απόδοσης σε όλο το funnel.
  • Διανακαναλικός προϋπολογισμός: αναμένεται και μία τέτοια λειτουργία σε beta μορφή. Από ότι λέει η Google, αυτή η λειτουργία θα περιλαμβάνει μία αναφορά προβλέψεων που θα παρακολουθεί τον βηματισμό των media και την εκτιμώμενη απόδοση έναντι ενός στόχου, όπως π.χ. ο τζίρος, σε όλα τα κανάλια. Αυτή η προσθήκη θα δώσει την δυνατότητα για καλύτερη κατανομή του budget.
  • Campaign Manager 360: το GA4 θα αρχίσει να εισάγει συγκεντρωτικές εμφανίσεις από όλους τους λογαριασμούς που είναι συνδεδεμένοι στο διαφημιστικό χώρο εργασίας του Campaign Manager
  • Χρήση της AI : τα GA4 θα αποκτήσουν μία μηχανή τεχνητής νοημοσύνης η οποία έχει σχεδιαστεί για να εντοπίζει μοτίβα μεταξύ αμέτρητων συνδυασμών δεδομένων και στοιχείων και να τα μετατρέπει σε αναφορές σε γλώσσα απλή και κατανοητή. Έτσι οι marketers θα μπορούν να παίρνουν πιο γρήγορες και πιο εμπεριστατωμένες αποφάσεις.
  • Μετρήσεις χωρίς cookies: μέσα στο 2024, αλλά αργότερα, τα GA4 θα αρχίσουν να υποστηρίζουν μερικώς το API του Chrome Privacy Sandbox γα να διασφαλίσουν την αποτελεσματική μέτρηση και την κάλυψη των ακροατηρίων χωρίς την χρήση των cookies.

Τι σημαίνει αυτό για το marketing;

Οπωσδήποτε η εισαγωγή δεδομένων από άλλες πλατφόρμες και το budgeting σε διαφορετικά κανάλια είναι σπουδαία βήματα και θα βοηθήσουν πολύ τους marketers. Αλλά γιατί μόνο από αυτές τις τρεις πλατφόρμες; Τι γίνεται με τις πλατφόρμες X και TikTok; Γιατί δεν συμπεριελήφθησαν; Καλά για τις πλατφόρμες της Meta, ούτε συζήτηση. Αυτοί οι δύο κολοσσοί αποκλείεται από ότι φαίνεται να δουλέψουν μαζί για να δημιουργήσουν κάτι ώστε οι χρήστες να εξάγουν συνδυαστικά στοιχεία.

Ωστόσο όλοι καταδεικνύουν το γεγονός ότι η Google δεν έχει κάνει απολύτως τίποτα σε ένα θέμα, στο οποίο έχει δεχθεί πολλά παράπονα, το οποίο είναι το UI. Παρότι τα παράπονα ξεκινούν από το 2020 η Google δεν φαίνεται να έχει κάνει τίποτα για να τα λύσει. Ίδωμεν…

Πηγή εικόνας προφίλ:measurelab.com

Facebook
Twitter
LinkedIn

Τελευταία Άρθρα

   Χρόνος ανάγνωσης: 5 λεπτάΗ επιστροφή στα σχολεία σηματοδοτεί μια σημαντική περίοδο τόσο για τους γονείς όσο και για τις επιχειρήσεις. Είναι η περίοδος που

10 Σεπτεμβρίου, 2024

Το πιο γνωστό ελληνικό βιβλίο για κερδοφόρα E-Shops