Αύξηση πωλήσεων με email automations

   Χρόνος ανάγνωσης: 14 λεπτά

Βρισκόμαστε εν έτη 2021 και ακόμα μιλάμε για email marketing. Πολλοί θα αναρωτιούνται “ Πως δεν έχει πεθάνει ακόμα”. Σύμφωνα με μια έρευνα των McKinksley & Company το email marketing εξακολουθεί να είναι 40 φορές πιο αποτελεσματικό στην επικοινωνία με το targeted audience της κάθε επιχείρησης, σε σύγκριση με το Twitter και το Facebook. Γεγονός που επιβεβαιώνεται και από μια πιο πρόσφατη έρευνα από την The Radicati Group όπου αναφέρει την συνεχόμενη ανάπτυξη και αποτελεσματικότητα του Email Marketing, με τους παγκόσμιους χρήστες να έχουν φτάσει από τα 3,1δις το 2017 στα 4δις το 2020.

Αξίζει να σημειωθεί οτι το email marketing, δεν αφορά μόνο γίγαντες της βιομηχανίας αλλά και μικρές επιχειρήσεις που θέλουν και πρέπει να πραγματοποιήσουν το digital transformation που απαιτεί η σημερινή εποχή. Λόγω του χαμηλού του κόστους, αλλά και της ποικιλίας των τακτικών που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε, το email marketing γίνεται ένα εργαλείο που θα πρέπει να υπάρχει σε κάθε επιχείρηση. Σε αυτό το σημείο έρχονται και παίρνουν θέση τα email automations!

“Πως μπορώ να αυξήσω τις πωλήσεις μου στέλνοντας email;” Αυτό ήταν το ερώτημα που θέλατε να απαντηθεί ‘όταν κλικάρατε σε αυτό το άρθρο. Τονίζουμε λοιπόν “Αυτοματοποιημένα emails”, που σημαίνει τα φτιάχνω μια φορά και αυτά μου φέρνουν πωλήσεις. (Μην ξεχνάμε όμως και τα απαραίτητα optimizations ώστε αυτά τα email να είναι αποδοτικά). Πιο συγκεκριμένα, τα email automations είναι απαραίτητα σε κάθε επιχείρηση διότι εξοικονομούν χρόνο, εκπαιδεύουν τους πελάτες ανάλογα με τους στόχους που έχει κάθε επιχείρηση, δημιουργούν νέους και όλα αυτά με το χαμηλότερο κόστος.

Για να είναι όμως και πιο αποτελεσματικό το email marketing, κάθε email που στέλνουμε πρέπει να έχει έναν σκοπό ώστε να εκπαιδεύσει και να ωριμάσει τον χρήστη για να γίνει πιστός αγοραστής και ακόλουθος του brand. Σκεπτόμενοι αυτό, δημιουργείται ένα πλάνο email marketing που αποτελείται από 5 στάδια.Πριν όμως σας τα αναλύσουμε, είναι σημαντικό να ειπωθεί πως δεν χρειάζεται να διαθέτετε κάποια λίστα με υπεράριθμα emails. Αρκεί να έχετε το πλάνο που θα εξηγήσουμε και να το εφαρμόσετε σε όλο του το εύρος μιας και ο ανταγωνισμός δεν το κάνει, και αυτό είναι ένα ακριβό λάθος.

Τα κάθε στάδιο εξαρτάται από το προηγούμενο, που αυτό σημαίνει ότι αν δεν σχεδιάσουμε σωστά το πλάνο μας ο χρήστης δεν θα μεταφερθεί προς το κάτω μέρος το funnel. Για το κάθε στάδιο υπάρχει και ένα σκόπός. Στην αρχή είναι να διδάξουμε τον χρήστη ποιοί είμαστε, μετά να το πείσουμε να αγοράσει, αργότερα να αγοράσει ακόμη περισσότερο, επειτα να μάθουμε τι θέλει να αγοράσει στην συνέχεια και τέλος να τον ξαναφέρουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

Κάθε ένας από τους παραπάνω σκοπούς ξεκινάει μια ακολουθία αυτοματοποιημένων email που σπρώχνουν τον χρήστη προς τα κάτω.Ας δούμε, λοιπόν, αυτά τα στάδια στην πράξη.

Welcome email

Αρχικά, welcome email, είναι το πρώτο email που λαμβάνει ένας χρήστης όταν γράφεται σε μία από τις λίστες μας, δηλαδή σε ένα newsletter. Θεωρείται ένα από τα σπουδαιότερα email με το open rate του να αγγίζει το 50%, κάνοντάς το κατα 86% πιο αποτελεσματικό από ένα standard email. Το welcome email είναι η πρώτη και μοναδική ευκαιρία της επιχείρησης:

  • να “πείσει” τον χρήστη ότι αξίζει η παραμονή του στην λίστα,
  • να γνωρίσει το brand και να του εμπνεύσει εμπιστοσύνη,
  • να του δώσει μια πρώτη εικόνα για το τι θα γίνει από εκεί και πέρα (τι θα κερδίσει ουσιαστικά αν παραμείνει – ενημέρωση για προσφορές,ειδικές εκπτώσεις,νέα της επιχείρησης κ.α.)
  • (BONUS) Ο χρήστης θέλει να ξέρει τι να περιμένει, οπότε κρατήστε το ενδιαφέρον του, λέγοντας του πότε θα λάβει το επόμενο email από εσας και τι “hot” θέμα θα περιλαμβάνει!

Είναι σημαντικό ο χρήστης να λάβει την απαραίτητη πληροφορία που χρειάζεται για εμάς στο πρώτο email, γιατί αν δεν μας γνωρίσει, πως περιμένουμε να αλληλεπιδράσει μαζί μας;

Αξίζει να γνωρίζουμε ότι:

  • το 74% των χρηστών που κάνει την εγγραφή του στο newsletter μας, περιμένει να λάβει το welcome email και μόνο το 57,7% των επιχειρήσεων το στέλνει.
  • Οι χρήστες που λαμβάνουν το welcome email είναι κατά 33% πιο engaged με το brand σε σχέση με αυτούς που δεν το λαμβάνουν
  • Τα welcome email που περιέχουν ένα offer, αυξάνουν το revenue κατά 30% σε σχέση με αυτά που δεν περιέχουν κάποια προσφορά.

Οπότε, μπορούμε πλέον με ασφάλεια να καταλήξουμε στο πρώτο μας συμπέρασμα. Δημιουργώντας μια αυτοματοποίηση με το welcome email, η οποία θα ενεργοποιείται απευθείας με το που εγγραφούν στην λίστα μας οι καινούργιοι χρήστες, μπορούμε να εξασφαλίσουμε την συνέχιση της σχέσης μας με τους πελάτες, δημιουργώντας loyalty και επαναλαμβανόμενες πωλήσεις αλλά και ωθώντας τον χρήστη ένα βήμα παρακάτω στο funnel και στο επόμενο στάδιο που αφορά τα engage emails!

Browse Abandonment Emails

Το ζήτημα είναι ότι η πλειοψηφία των χρηστών δεν ενδιαφέρεται να κάνει εγγραφή σε μια λίστα newsletter ή να αγοράσει ένα προϊόν.

Είναι αρκετά πιθανό, ο χρήστης να θέλει να κάνει μια έρευνα αγοράς για μελλοντική χρήση ή απλά να ρίξει μια ματιά στα προϊόντα

Πολλοί βλέπουν αυτή την κατάσταση σαν πρόβλημα. Άλλοι όμως, το βλέπουν σαν ευκαιρία! Με την χρήση pop ups, subscription forms και άλλων τεχνικών καταφέρνουν να αποκτήσουν το πολυπόθητο email του πελάτη και έτσι να ξεκινήσει η επόμενη αυτοματοποίηση.

Παρακάτω βλέπουμε ένα screenshot από τα analytics ενός e-commerce site.

Παρατηρούμε ότι μόνο το 2,97% των χρηστών πρόσθεσε ένα προϊόν στο καλάθι του ενω το υπόλοιπο 97,03 εγκατέλειψε το site. Άρα ο καλύτερος τρόπος, για να ξαναφέρουμε αυτό το 97,03% στο site μας και στην αρχή του funnel είναι ένα Browse Abandonment Email.

Πολύ σημαντικό να αναφερθεί είναι ότι ο χρήστης λαμβάνει καθημερινά πάρα πολλά προωθητικά emails οπότε ο στόχος είναι να μπορέσουμε να ξεχωρίσουμε από όλους τους υπόλοιπους.Για να πραγματοποιηθεί αυτό θα πρέπει να γίνει ένα καλό segmentation(διαχωρισμός) των χρηστών ώστε το email να είναι όσο το δυνατόν πιο προσωποποιημένο για τον εκάστοτε χρήστη.

Στοιχεία που πρέπει να έχει  το Browse Abandonment Email για να είναι αποτελεσματικό είναι τα εξής:

  • Όπως είπαμε και παραπάνω να έχει το σωστό μήνυμα στον τίτλο αλλά και στην περιγραφή (πχ Δείτε και αυτές τις επιλογές)
  • Να αποστέλλονται άμεσα (στην προκειμένη περίπτωση το “άμεσα” είναι σχετικό. Σε κάποια κοινά, φέρνει καλύτερα αποτελέσματα το “άμεσα” και σε κάποια άλλα μετά από 1-2 ημέρες, δοκιμάζουμε και αποφασίζουμε) μετά την έξοδο του χρήστη από το site
  • Nα περιέχουν εναλλακτικές προτάσεις ώστε αν ο χρήστης δεν βρήκε αυτο που έψαχνε να του προτείνουμε κάτι διαφορετικό

Συμπερασματικά, τα Browse Abandonment Email,χρησιμοποιούνται για να υπενθυμίσουν στον χρήστη να προσθέσει κάτι στο καλάθι του ή αλλιώς να το κάνουν engage με το site και το brand. Τα engage emails, όπως αυτό, μετατρέπουν υποψήφιους πελάτες σε καινούριους και πιστούς πελάτες. Οπότε,δεν γίνεται παρά να θεωρήσουμε αναγκαία αλλά και αποδοτική την παραπάνω αυτοματοποίηση.

BONUS TIP – Μέσα σε ένα engage email είναι καλό να θέσουμε διάφορες ερωτήσεις στον χρήστη ώστε να τον ωθήσουμε να μας απαντήσει πατώντας reply πχ “Πώς βρίσκετε την εμπειρία σας μέχρι τώρα στο site μας;” ή “από που μάθατε για το brand ή την υπηρεσία μας;” Με αυτόν τον τρόπο κερδίζουμε και παραπάνω πληροφορία που μπορεί να μας βοηθήσει σε ένα πιο advanced segmentation.

Στα engage emails δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα cart abandonment automations! Ας δούμε γιατί!

Cart Abandonment Emails

Αν επιστρέψουμε στο παραπάνω screenshot και προχωρήσουμε ένα βήμα πιο κάτω θα δούμε ότι το 36,42% των χρηστών ενώ πρόσθεσε ένα προϊόν στο καλάθι του, δεν ολοκλήρωσε την αγορά και εγκατέλειψε το site. Γιατί όμως μπορεί να συμβαίνει αυτό; Που χάσαμε τον χρήστη; Γρήγορα αναφέρω ότι η ενεργοποίηση του Enhanced E- commerce στα Google Analytics είναι η λύση που ψάχνουμε. Επιγραμματικά αναφέρουμε ότι πρόκειται για μια λειτουργία που μας επιτρέπει να εχουμε καλύτερα insights για την αγοραστική συμπεριφορά του χρήστη μέσα στο site και που μπορεί να προστεθεί εύκολα με την χρήση Google tag manager.

Ας επιστρέψουμε όμως στους χρήστες που εγκατελειψαν το καλάθι τους.Δεν υπάρχει πιο “ζεστό” κοινό από αυτούς. Είναι εκείνοι που ουσιαστικά ήξεραν τι ήθελαν, το βρήκαν, αποφάσισαν να το αγοράσουν και κάπου στην πορεία έφυγαν. Μπορεί η διαδικασία αγοράς να είναι περίπλοκη, να τους διεκοψε ένα εξωτερικός παράγοντας, μπορεί να παρουσιάστηκε ένα τεχνικό πρόβλημα ή πολύ απλά μπορεί να το μετάνιωσαν.

Ανεξάρτητα με το ποιός είναι ο λόγος, η δημιουργίας ενός αυτοματοποιημένου email σε αυτούς τους χρήστες είναι απαραίτητη.Μερικά παραδείγματα είναι τα εξής:

  • Προσφέρετε ένα εκπτωτικό κουπόνι για την ολοκλήρωση της αγοράς
  • Δείξτε αυθεντικότητα και εμπνεύστε εμπιστοσύνη. Αυτό μπορεί να πραγματοποιηθεί με την χρήση reviews και product ratings μέσα στο email, για το συγκεκριμένο προϊόν που εγκαταλείφθηκε. Αξίζει να σημειωθεί ότι το 88% των χρηστών ισχυρίζεται πως τα reviews και product ratings, τους ώθησαν να ολοκληρώσουν την αγορά
  • Σε αντίθετη περίπτωση από το εκπτωτικό κουπόνι, αν δεν θέλουμε να μειώσουμε το κέρδος και διαθέτουμε ένα loyalty program, μπορούμε να υπολογίσουμε την αξία των πόντων σε σχέση με την έκπτωση. Δηλαδή ένα κουπόνι 10% μπορεί να είναι ίσο με 200 πόντους στο πρόγραμμα πιστότητας που διαθέτουμε. Βρίσκουμε στην λίστα μας τους πελάτες που διαθέτουν πάνω από 200 πόντους (segmentation) και τους λέμε ότι αν χρησιμοποιήσουν τους πόντους τους, μπορούν να εξασφαλίσουν μια έκπτωση 10%
  • Be Creative. Μια από τις πιο σπουδαίες τακτικές είναι η δημιουργικότητα τόσο στην εικόνα όσο και στο κείμενο. Παραθέτουμε ένα παράδειγμα από την Adidas και την Dollar Shave Club:

Αξίζει να σταθούμε εδώ για λίγο και να επιστρέψουμε στο 2012!

Συμπερασματικά, η συγκεκριμένη αυτοματοποίηση μπορεί να μας βοηθήσει να αυξήσουμε το συνολικό μας revenue αλλά και την πιστότητα, δημιουργικότητα και πρωτοτυπία του brand μας κάνοντας engage τους χρήστες.Ίσως είναι ένα εξαιρετικός τρόπος να κάνουμε τον χρήστη να μας γνωρίσει καλύτερα, διότι εν τέλει μπορεί απλά να χρειαζόταν λίγο χρόνο παραπάνω για να μας εμπιστευθεί πριν μας ανοίξει το πορτοφόλι του.

Αφού τα κάναμε όλα αυτά, πραγματοποιήθηκε η αγορά και τώρα τι; Θα τελειώσει έτσι άδοξα η σχέση που χτίσαμε με τον πελάτη; Η απάντηση είναι μια: Οχι Βέβαια! Έτσι περνάμε στην επόμενο και πιο κερδοφόρο στάδιο.

Follow up Email

Mε το follow up email χτίζουμε την εμπιστοσύνη των χρηστών αλλά και τους υπενθυμίζουμε ότι σαν brand είμαστε πάντα εκεί για να καλύψουμε τις ανάγκες τους. Πολλοί θα αναρωτηθούν “ Και που είναι το σπουδαίο σε αυτό;” Μια έρευνα από το Harvard Business Review, αναφέρει ότι το 56% των παραπόνων των πελατών αφορούν κακής ποιότητας ή και ανύπαρκτο follow up, με το 48% των χρηστών που είχαν κακής/χαμηλής ποιότητας follow up, να λέει σε τουλάχιστον ακόμη 10 άτομα για την κακή τους εμπειρία.

Μπορούμε με ασφάλεια να συμπεράνουμε ότι τα follow up email αν μη τι άλλο είναι απαραίτητα. Με την πάροδο 3 έως 7 ημερών από την ολοκληρωμένη αγορά και παραλαβή του προϊόντος από τον πελάτη μπορούμε να ξεκινήσουμε την αυτοματοποίηση. Ας δούμε μερικά παραδείγματα:

  • Μπορούμε να ζητήσουμε ένα review για το προϊόν που αγοράστηκε. Ακόμη και ένας δυσαρεστημένος πελάτης θα το εκτιμήσει και θα δει ότι το brand ενδιαφέρεται για την εμπειρία των πελατών του.
  • Μπορούμε να ζητήσουμε από τον πελάτη μας το feedback του συμπληρώνοντας μια έρευνα για την συνολική του εμπειρία.
  • Αν είχε προηγηθεί κάποιο πρόβλημα με την ολοκλήρωση της αγοράς, θα μπορούσε να αποσταλεί ένα email ενημερώνοντας τον πελάτη για την πορεία του προβλήματός του. Για παράδειγμα: “Αγαπητέ…. Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι στο σύστημα βλέπουμε ότι το πρόβλημα σου έχει λυθεί, οπότε σε 3 ημέρες το ticket θα κλείσει αυτόματα. Αν εξακολουθείς να χρειάζεσαι βοήθεια κλίκαρε στο Reply και θα επικοινωνήσουμε σύντομα μαζί σου

Τα παραπάνω παραδείγματα μπορεί να μην φέρνουν άμεσα τις πωλήσεις αλλά θεωρούνται επένδυση για την ανάπτυξη της πιστότητας και ικανοποίησης των πελατών. Για εσάς όμως που οι πωλήσεις είναι ζωτικής σημασία προτείνουμε το εξής:

  • Σε κάθε ένα από τα παραπάνω παράδειγματα θα μπορούσε να προστεθεί και ένα τμήμα προτεινόμενων προϊόντων που είναι παρόμοια ή της ίδιας κατηγορίας με αυτή που αγόρασε ο πελάτης.
  • Σε ένα email επιβεβαίωσης αγοράς, που το open rate του είναι από τα πιο υψηλά διότι ο χρήστης θέλει να δει επιβεβαιωμένη την παραγγελία του, μπορούμε να προσθέσουμε ένα εκπτωτικό κουπόνι για μια επόμενη αγορά. Αν και αυτο το email, θεωρείται απόλυτα συνηθισμένο, είναι η δική μας ευκαιρία να ξεχωρίσουμε από τον ανταγωνισμό σαν brand, κάνοντας κάτι διαφορετικό.
  • Δημιουργία promotion follow up emails. Εδώ πρέπει να σταθούμε για λίγο μιας και πέρα από την ποικιλία τακτικών που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε είναι ένας καταπληκτικός τρόπος να κάνουμε βαθύτερο segmentation τους χρήστες μας ώστε να τους κατατάξουμε κάτω από τα σωστά engage automations και να ξαναμπούν στο funnel!

Αρχικά, έρευνα που πραγματοποιήθηκε από τους Bain & Company μαζί με τον Earl Sasser από το Harvard Business School αναφέρει ότι μια αύξηση 5% στο retention μπορεί να οδηγήσει σε μια αύξηση των εσόδων μεταξύ 25-95%. Έτσι όταν τρέχουμε μια προσφορά είναι μια ευκαιρία να μετατρέψουμε έναν πρόσκαιρο ή τυχαίο αγοραστή σε πιστό ακόλουθο του brand μας. Ενημερώστε τους πελάτες σας για την προσφορά και λίγο πριν λήξει στείλτε τους άλλο ένα email για υπενθύμιση. Εδώ μπορούμε επίσης να δημιουργήσουμε την αίσθηση του urgency στον χρηστη, βάζοντας ένα countdown, ωθώντας τον να πραγματοποιήσει όσο πιο γρήγορα την αγορά.

Πρέπει να γνωρίζετε ότι για κάθε προσφορά που κάνετε, υπάρχει ένα ποσοστό των χρηστών που είναι διατεθειμένοι να αγοράζουν περισσότερο. Παράδειγμα! Αν κάποιος χρήστης αγόρασε μια συνεδρία μασάζ από το δικό σας site, μπορείτε να προσφέρετε 25% έκπτωση αν αγοράσει και άλλη υπηρεσία.

Όσον αφορά την δύναμη του segmentation ας δούμε το παρακάτω παράδειγμα:

Εδώ βλέπουμε το email που λάβαμε αφού συμπληρώσαμε ένα quiz και θέλαμε να δούμε τα αποτελέσματα μας. Κλικάρωντας στον σύνδεσμο που μας υποδεικνύει το email μπαίνουμε αυτόματα και στο αντίστοιχο engage automation που είναι ειδικά για εμας φέρνοντάς μας στο κατάλληλο σημείο στο funnel που είναι πιο πιθανό να αγοράσουμε.

Συμπερασματικά, όταν ένας χρήστης μας αφήνει ένα review, επικοινωνεί μαζί μας ή μας κάνει απλά tag κάπου, όλα αυτά είναι ευκαιρίες για να δείξουμε στον πελάτη μας ότι τον ακούμε, τον σεβόμαστε και ότι η γνώμη του μετράει. Το πιο σημαντικό είναι ότι μπορεί να αυξηθεί αρκετά το revenue αν σκεφτεί κανείς ότι όλα τα παραπάνω είναι αυτόματα και το κόστος δημιουργίας τους αρκετά χαμηλό.Στα follow up email έχουμε την ευκαιρία να διπλασιάσουμε τα κέρδη μας και δεν πρέπει να την αφήσουμε να πάει χαμένη.

Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό στάδιο είναι η ενεργοποίηση των ανενεργών χρηστών.

Re-engagement Email

Ανενεργοί χρήστες θεωρούνται εκείνοι που δεν έχουν αλληλεπιδράσει με οποιονδήποτε τρόπο με το site μας για μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Παρόλα αυτά όμως είχαν εκφράσει το ενδιαφερον τους στο παρελθόν, οπότε γιατί να μην προσπαθήσουμε να μετατρέψουμε αυτούς τους χρήστες σε πελάτες από το να προσελκύσουμε νέους;

Ένας εύκολος και συνήθης τρόπος είναι να τους προσφέρουμε μια έκπτωση. Αυτη η τακτική σε συνδυασμό με ένα δημιουργικό και συναισθηματικό subject line μπορεί να φέρει καταπληκτικά αποτελέσματα.Ακόμη μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα email για να τους υπενθυμίσουμε γιατί γράφτηκαν εξαρχής στην λίστα μας και να τους ρωτήσουμε αν εξακολουθούν να ενδιαφέρονται.

Σημαντικό!

Δεν είναι απαραίτητο να κάνουμε re-engage όλους τους χρήστες. Πιο συγκεκριμένα, πρέπει να προσπαθήσουμε, αλλά αν ο χρήστης δεν ενδιαφέρεται να συνεχίσει να λαμβάνει περιεχόμενο από εμάς, δεν πειράζει, διότι σιγα σιγα όταν φεύγουν οι ανενεργοί χρήστες βλέπουμε το open rate μας να ανεβαίνει, δείχνοντας μας πιο αντιπροσωπευτικά νούμερα.

Στην συνέχεια και με αφορμή την έρευνα που πραγματοποιήθηκε από τον Chadwick Martin Bailey,

Το 56% των χρηστών επέλεξε να κάνει unsubscribe από μια λίστα διότι λάμβαναν περιεχόμενο το οποίο δεν ήταν πλέον σχετικό. Άρα δεν είναι πάντα απαραίτητο ο χρήστης να έχασε το ενδιαφέρον του για το brand μας, ίσως απλά να του δείχνουμε περιεχόμενο που δεν είναι σχετικό με αυτο που θέλει. Ευκαιρία για να γνωρίσει και τα υπόλοιπα προϊόντα μας θα πούμε εμείς!

Ένας ακόμη έξυπνος τρόπος για να κάνουμε re-engage με τους χρήστες είναι τα γενέθλια τους!

Τι καλύτερο από μία μικρή έκπτωση ή ένα δωρεάν δείγμα για να τους ξαναφέρουμε στο site μας;

Και αν όλα τα παραπάνω αποτύχουν ήρθε η ώρα να κάνουμε επίκληση στο συναίσθημα. Ένα gif με ένα κοάλα να κλαίει μόνο του έξω στην βροχή σίγουρα θα φερει καταπληκτικά αποτελέσματα. Συναισθηματική χειραγώγηση θα το ονόμαζαν κάποιοι κακοπροαίρετοι αλλά λίγα δάκρυα δεν έβλαψαν ποτε κανεναν.

Με το να αφήνουμε τους ανενεργούς χρήστες στην λίστα μας κάνουμε μεγάλη ζημιά στην παράδοση και των υπόλοιπων email διότι κάθε πάροχος email όταν βλέπει ότι το περιεχόμενο από ένα συγκεκριμένο αποστολέα δεν ανοίγεται και περνάει αδιάφορο στον παραλήπτη τότε αρχίζει να βάζει τα emails αυτα στον φάκελο με τα spam. Αυτός είναι ένας ακόμη λόγος για να κάνετε re-engage τους χρήστες σας!

BONUS – Αξίζει να δούμε το παράδειγμα της Hubspot που όταν ένας χρήστης έκανε unsubscribe εμφανιζόταν αυτό το video

Φτάνωντας εδώ, βλέπουμε πως τα στάδια που αναφέραμε στην αρχή εξυπηρετούν το ένα το άλλο και οδηγούν το χρήστη ξανά και ξανά μέσα στο funnel είτε είναι νέος πελάτης, είτε είναι πιθανός πελάτης, είτε θέλουμε να γίνει επαναλαμβανόμενος. Το κάθε στάδιο έχει τον δικό του σκοπό και ο δικός μας πρέπει να επικεντρώνεται για αρχή στο να κατανοήσουμε πλήρως αυτά τα στάδια και στην συνέχεια να τα κάνουμε πράξη. Συμπερασματικά, με τα email automations σας δίνετε η δυνατότητα να δημιουργήσετε σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες σας, μεσα απο προσαρμοσμένο περιεχόμενο, σχεδιασμένο για κάθε χρήστη την κατάλληλη στιγμή! Κάτι το οποίο μπορεί να οδηγήσει σε μια μακροχρόνια και επικερδής σχέση και για τις δυο πλευρές.

Απαραίτητα στοιχεία για την επιτυχία του email marketing πλάνου είναι η δημιουργικότητα, η πρωτοτυπία και …τα Google Analytics.

Για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνηση είμαστε στην διάθεσή σας!

Facebook
Twitter
LinkedIn

Τελευταία Άρθρα

   Χρόνος ανάγνωσης: 5 λεπτάΗ περίοδος της Black Friday έχει εξελιχθεί σε μια από τις πιο σημαντικές εμπορικές στιγμές για τους εμπόρους στην Ελλάδα. Αν

18 Νοεμβρίου, 2024

   Χρόνος ανάγνωσης: 6 λεπτάΓνωρίζετε για τα first-party data; Αν όχι….. ρίξτε μια ματιά παρακάτω για να μάθετε τι ακριβώς είναι και πώς αξιοποιούνται! Τα

31 Οκτωβρίου, 2024

Το πιο γνωστό ελληνικό βιβλίο για κερδοφόρα E-Shops