Email marketing: Τι είναι το email marketing και πως μπορεί να μου αυξήσει τα έσοδα της επιχείρησης μου?

   Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά

Κάθε επιχείρηση, έχει καθημερινά να αντιμετωπίσει τα τεράστια έξοδα της.Τα έξοδα καλύπτονται από τα έσοδα και φυσικά τα τελευταία πρέπει να είναι μεγαλύτερα από τα πρώτα εφόσον δεν θέλουμε να αντιμετωπίσουμε πρόβλημα στο μέλλον. Στόχος λοιπόν κάθε επιχείρησης είναι να είναι κερδοφόρα. Πως μπορεί όμως μια επιχείρηση να αυξήσει τα έσοδα της πέραν από τους γνωστούς τρόπους (εξωτερικές πωλήσεις, τηλεφωνικές πωλήσεις κλπ)? Η απάντηση…

στην προηγούμενη ερώτηση λέγεται email marketing. Τι είναι λοιπόν αυτό το περιβόητο email marketing? Δεν ξέρω αν έχετε ποτέ παρατηρήσει σε άλλες ιστοσελίδες μια μικρή φόρμα η όποια έχει συνήθως 1-2 πεδία, η όποια στην ουσία ζητάει το όνομα σας και το email σας, για να γίνετε συνδρομητής στο Newletter του συγκεκριμένου site. Εφόσον λοιπόν ενδιαφέρεστε για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες του site αυτού και γραφτήκατε, μόλις βιώσατε την στρατηγική προώθησης προϊόντων μέσω email. Η μάλλον για να ακριβολογώ πρόκειται να την βιώσετε τις επόμενες μέρες, όπου μέσα από την διεύθυνση email σας, θα σας γίνεται
έμμεση η άμεση προώθηση των προϊόντων η υπηρεσιών της εκάστοτε εταιρείας.
Προσπαθήστε να σκεφτείτε τι δυνατότητες μπορεί να έχει αυτή η στρατηγική αν στηθεί και χρησιμοποιηθεί σωστά. Τεράστιες! Καλά μαντέψατε. Και ένα απλό παράδειγμα μπορεί να σας πείσει. Σκεφτείτε ότι πουλάτε ένα προϊόν Α. Για το όποιο προϊόν υπάρχει ήδη ενδιαφέρον στην αγορά και κάνει πωλήσεις. Έστω με μια πρώτη μάτια ο επισκέπτης της σελίδας βλέπει το προϊόν που πουλάτε αλλά αποφασίζει να μην το αγοράσει. Επειδή όμως ενδιαφέρεται για αυτό το όποιο πουλάτε, αποφασίζει να γραφτεί στο newsletter σας. Πολύ πιθανόν ο επισκέπτης αυτός να
επιστρέψει κάποια στιγμή στο μέλλον και να αγοράσει το προϊόν Α. Το πιθανότερο όμως είναι ότι τον έχετε χάσει.
Σκεφτείτε όμως το εξής. Αυτός ο επισκέπτης μπορεί να μετατραπεί σε πελάτη. Πολύ εύκολα, προωθώντας του μέσω email το προϊόν Α ή παρεμφερή προϊόντα, που ξέρετε ότι τον ενδιαφέρουν, είναι πολύ πιθανόν να αγοράσει τώρα από εσάς. Αν δεν υπήρχε αυτή η λίστα να γραφτεί, θα τον είχατε χάσει μια για πάντα.
Σκεφτείτε λοιπόν στο Newsletter σας να έχετε 10,000 συνδρομητες.20000 συνδρομητες,50000 συνδρομητές. Πραγματικά δεν υπάρχει ταβάνι. Σκεφτείτε τις δυνατότητες που έχετε για πωλήσεις και συνεπώς αύξηση των εσόδων σας.
Εμείς στην GIM γνωρίζουμε πολύ καλά την συγκεκριμένη στρατηγική. Την χρησιμοποιούμε εδώ  και χρόνια σε πολλές και διαφορετικές αγορές και τα αποτελέσματα είναι καταπληκτικά. Δώστε την εύκαιρα που αξίζει στην επιχείρηση σας. Ειδικά σε περιόδους κρίσης, το να αυξήσετε τις πωλήσεις και τα έσοδα σας, είναι θεόσταλτο δώρο! Επισκεφτείτε μας στα νέα μας γραφεία και Έλατε να συζητήσουμε από κοντά πως μπορούμε να φτάσουμε ακόμα πιο ψηλά την επιχείρηση σας.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn

Τελευταία Άρθρα

   Χρόνος ανάγνωσης: 5 λεπτάΗ περίοδος της Black Friday έχει εξελιχθεί σε μια από τις πιο σημαντικές εμπορικές στιγμές για τους εμπόρους στην Ελλάδα. Αν

18 Νοεμβρίου, 2024

   Χρόνος ανάγνωσης: 6 λεπτάΓνωρίζετε για τα first-party data; Αν όχι….. ρίξτε μια ματιά παρακάτω για να μάθετε τι ακριβώς είναι και πώς αξιοποιούνται! Τα

31 Οκτωβρίου, 2024

Το πιο γνωστό ελληνικό βιβλίο για κερδοφόρα E-Shops