Email marketing: 17 απλοί τρόποι για να αυξήσετε τις εγγραφές στα newsletter σας

   Χρόνος ανάγνωσης: 6 λεπτά

To email marketing εξακολουθεί να αποτελεί μία πολύ δημοφιλή, αποτελεσματική και φθηνή μέθοδο digital marketing. Κι όσο κι αν πιο μοντέρνα μέσα όπως τα social media και το mobile marketing παίρνουν όλη την προσοχή, με μία content marketing προσέγγιση, το email μπορεί να αποτελέσει ένα από τα πιο δυνατά χαρτιά σας. Γιατί; Γιατί μεταφέρει τη συζήτηση σε ένα πιο προσωπικό περιβάλλον – τα εισερχόμενα του χρήστη.

 

lolstart1012″,”attributes”:{“alt”:””,”class”:”media-image”,”height”:”324560″}}]]

Τα κακά νέα είναι ότι η λίστα παραληπτών σας μειώνεται σταδιακά κάθε χρόνο. Οι συνδρομητές σας αλλάζουν ηλεκτρονικές διευθύνσεις ή ζητούν να διαγραφούν από τις λίστες σας όσο περνάει ο καιρός. Θα πρέπει λοιπόν να ανανεώνετε τις επαφές σας έτσι ώστε να βλέπετε τα νούμερά σας να αυξάνονται και όχι το αντίθετο. Παρακάτω θα βρείτε 17 τρόπους για να αυξήσετε τη λίστα επαφών σας.

1. Εγγραφή στο newsletter

Σίγουρα οι πελάτες σας θα πρέπει να μπορούν εύκολα να σας παραχωρήσουν το email τους. Το πιο σημαντικό όμως είναι να έχουν έναν λόγο να το κάνουν. Οι περισσότεροι έμποροι έχουν στο site τους απλώς ένα button για «Εγγραφή στο newsletter» χωρίς να αναφέρουν σχετικά πλεονεκτήματα. Όλοι χρειάζονται ένα μικρό κίνητρο για να δώσουν το email τους, ιδιαίτερα αν δεν αισθάνονται πολύ οικεία με την εταιρεία. Δοκιμάστε τα εξής:

– Προσφέρετε μία έκπτωση για την πρώτη τους αγορά

– Εξηγήστε τους τι θα λαμβάνουν: ειδικές προσφορές, συμβουλές, άρθρα κτλ.

– Δείξτε τους τι θα λαμβάνουν (δείτε τα πρόσφατα άρθρα μας ή δείτε ένα παράδειγμα από τα newsletters μας)

2. Τοποθετήστε το κουμπί εγγραφής σε ορατό σημείο

Βεβαιωθείτε ότι το κουμπί εγγραφής στο newsletter βρίσκεται σε περίοπτη θέση σε όλες τις σελίδες του site σας. Έχετε στο νου σας ότι ένα μεγάλο ποσοστό των επισκεπτών δεν κάνει scroll down όταν μπαίνει σε μία ιστοσελίδα αλλά μένει μόνο στο ορατό σημείο της. Μελετήστε τα Google Analytics και δείτε με ποια σημεία αλληλεπιδρούν περισσότερο οι χρήστες σας. Επιλέξτε εκείνα τα σημεία για να τοποθετήσετε τη φόρμα εγγραφής.

3. Ενθαρρύνετε τους χρήστες να προωθήσουν το Newsletter σας

Το να δώσετε κίνητρο στους αναγνώστες σας να προωθήσουν το email σας σε έναν φίλο μπορεί να σας βοηθήσει να αποκτήσετε περισσότερους συνδρομητές. Προσθέστε στο email σας ένα σχετικό link ή button έτσι ώστε αφενός να να βεβαιωθείτε ότι η προώθηση θα γίνει σωστά, αφετέρου να μπορείτε να μετρήσετε εύκολα πόσοι προχώρησαν σε προώθηση του email.

 

lolstart1013″,”attributes”:{“alt”:””,”class”:”media-image”,”height”:”620681″}}]]

Μπορείτε επίσης να δώσετε στους χρήστες ένα κίνητρο για να προωθήσουν το email σας, όπως στο παραπάνω παράδειγμα του Body Shop, το οποίο προσφέρει έκπτωση 50% για όσους προωθήσουν αυτό το email σε έναν φίλο.

4. Επιτρέψτε στους χρήστες να έχουν τον έλεγχο

Εάν έχετε πολλά unsubscribes ενδέχεται να μην ευθύνεται το γεγονός ότι οι αναγνώστες δεν βρίσκουν το περιεχόμενό σας ενδιαφέρον αλλά ότι τους έχει κουράσει το πλήθος των μηνυμάτων που λαμβάνουν. Όταν ένας χρήστης ζητά να διαγραφεί από τη λίστα επαφών, συνήθως ρωτάται γιατί φεύγει. Αντ’ αυτού, ρωτήστε τον χρήστη αν θέλει να αλλάξει τη συχνότητα που λαμβάνει τα e-mails ή το είδος τους. Δίνοντας στον χρήστη τη δυνατότητα να έχει τον έλεγχο του τι και κάθε πότε το λαμβάνει, αυξάνετε την αξιοπιστία σας ως ένας αποστολέας που σκοπό έχει να ενημερώνει μόνο με πληροφορίες που είναι σχετικές με τον παραλήπτη.

 

lolstart1014″,”attributes”:{“alt”:””,”class”:”media-image”,”height”:”858800″}}]]

Ακόμα καλύτερα, μπορείτε να προσφέρε στον χρήστη την επιλογή της συχνότητας και του είδους των email που θα λαμβάνει, κατά την εγγραφή του στο Newsletter και όχι αφού ζητήσει unsubscribe, όπως κάνει το Buzzfeed.

5. Συλλέξτε emails στα φυσικά καταστήματα

Εκτός από το e-shop σας έχετε και φυσικό κατάστημα; Ζητήστε από τους πελάτες σας να σας δώσουν τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους και εξηγήστε τους ότι μπορούν να κάνουν αγορές και online, επίσης. Αν δεν είναι έτοιμοι να κάνουν μία αγορά σήμερα αλλά τους αρέσουν τα προϊόντα σας, ίσως η ιδέα τους φανεί δελεαστική. Άλλωστε, αν είναι ντόπιοι ενδέχεται να θέλουν να ενημερωθούν για τα νέα προϊόντα σας ή πότε αρχίζουν οι εκπτώσεις. Δώστε κίνητρο στους πωλητές σας, προσφέροντάς τους κάποιο μικρό χρηματικό ποσό για κάθε έγκυρο e-mail που σας φέρνουν.

6. Δημιουργήστε καταπληκτικό περιεχόμενο

Είναι πολύ πιο εύκολο να κερδίσετε νέους συνδρομητές αν το περιεχόμενό σας είναι πράγματι ενδιαφέρον. Για παράδειγμα:

– Ειδικές προσφορές: Οι άνθρωποι αγαπούν τις προσφορές καθώς και όσα μπορεί να τους εκπλήξουν.

– Πώς να…: Άρθρα όπως DIY (κάν’ το μόνος σου) ή με συμβουλές που μπορούν να κάνουν τη ζωή του χρήστη πιο εύκολη ή να του εξασφαλίσουν περιττά έξοδα, ενδιαφέρουν πάντα τους ανθρώπους.

– Ενημερώσεις για νέα προϊόντα: Τα νέα προϊόντα ή παραλαβές αποτελούν έναν πολύ καλό τρόπο για να επικοινωνήσετε με τους πελάτες σας.

7. Κάντε διαγωνισμούς

Οι διαγωνισμοί, αναλόγως της φύσης τους και του δώρου που θα προσφέρετε, μπορούν να σας φέρουν πάρα πολλά e-mails και πάρα πολύ εύκολα. Όποια μορφή κι αν έχει ο διαγωνισμός σας, μπορείτε να ζητήσετε ως προϋπόθεση συμμετοχής το email τους και να αναφέρετε κάπου ή να προσθέτε ένα σχετικό checkbox που να διασφαλίζει ότι με τη συμμετοχή τους συμφωνούν ότι θέλουν να λαμβάνουν ενημερωτικά e-mails.

8. Σκεφτείτε το ενδεχόμενο για Overlay

 

lolstart1015″,”attributes”:{“alt”:””,”class”:”media-image”,”height”:”396503″}}]]

Οι περισσότεροι χρήστες απεχθάνονται τα pop ups και τα overlays (όταν εμφανίζεται ένα παράθυρο και η γύρω περιοχή σκουραίνει). Ωστόσο για κάποιους αποτελεί έναν πολύ αποτελεσματικό τρόπο για την συλλογή νέων email. Σύμφωνα με το E-consultancy, ένα overlay φέρνει 400% περισσότερα email σε σχέση με τις άλλες φόρμες εγγραφής.

Το να προσθέσει κανείς ένα overlay στην αρχική του σελίδα είναι κάτι σχετικά εύκολο και μπορείτε να το κάνετε με τη βοήθεια ενός online εργαλείου όπως το popupdomination.com ή το pippity.com και το κόστος τους ανέρχεται περί τα 50 δολάρια ανά έτος.

Μερικές συμβουλές για τα Overlay:

– Αλλάξτε τα χρώματα ώστε να ταιριάζουν με το logo και το site σας.

– Επιστρέψτε στο κουτί να εμφανιστέι 15 δευτερόλεπτα μετά την είσοδο του χρήστη στο site σας.

– Κρατήστε το κείμενο σύντομο

– Κάντε τεστ: Δοκιμάστε το overlay για να δείτε αν σας συμφέρει να το κρατήσετε ή όχι καθώς και τα χρώματά του και το κείμενό του.

9. Κερδίστε εγγραφές από προωθητικά events

Είτε πρόκειται για συμμετοχή σε ένα παινίδι είτε για δωρεάν φωτογράφιση, είτε για συμμετοχή σε κάποιον διαγωνισμό, μπορείτε πάντα στις προωθητικές σας ενέργειες να ζητάτε τα e-mails των συμμετοχόντων. Ποιος είπε ότι ο μόνος τρόπος για να συλλέξετε νέες επαφές είναι online;

10. Προσθέστε επαφές από τις επαγγελματικές σας κάρτες

Δεδομένου ότι λάβατε την επαγγελματική κάρτα ενός ατόμου, πιθανότατα τον ενδιαφέρει και αυτό που κάνετε εσείς. Δεν θεωρώ ότι πρόκειται για κατάχρηση των στοιχείων που σας δίνει ενώ αν πραγματικά τον ενοχλούν τα e-mail σας, μπορεί να ζητήσει Unsubscribe με ένα click.

11. Προσκαλέστε νέους συνδρομητές μέσω των Social Media

Το Newsletter δεν είναι ο μόνος τρόπος που αλληλεπιδράτε με τους χρήστες σας. Πότε ήταν η τελευταία φορά που ζητήσατε από τους φίλους σας στο Facebook ή στο Twitter να εγγραφούν στο newsletter σας; Μπορείτε επίσης να αναρτήσετε ένα newsletter απευθείας στη σελίδα σας. Έτσι θα δώσετε στους μη-εγγεγραμμένους χρήστες μία εικόνα για το τι θα μπορούσαν να λαμβάνουν.

12. Μέσω των επαγγελματικών σας e-mail

Προσθέστε στην υπογραφή των εργαζομένων της εταιρείας σας και στη δική σας, ένα link που να στέλνει στη σελίδα εγγραφής στο newsletter.

13. Ελαχιστοποιήστε τα εμπόδια

 

lolstart1016″,”attributes”:{“alt”:””,”class”:”media-image”,”height”:”8401006″}}]]

Το να ζητάτε πολλές πληροφορίες για μία απλή εγγραφή στο Newsletter, μπορεί να αποτελέσει σημαντικό εμπόδιο για τους χρήστες σας. Αποκτήστε για αρχή το email τους και στη συνέχεια δώστε τους τη δυνατότητα να προσαρμόσουν τις προτιμήσεις τους.

14. Ζητήστε το στο Facebook Page σας

Προσθέστε ένα call-to-action στην επαγγελματική σας σελίδα στο Facebook. Συνδέστε το κουμπί με μία σελίδα στην οποία απαιτείται η διεύθυνση email του χρήστη.

15. Ζητήστε το στην εγγραφή των χρηστών, στο checkout ή στα σχόλια

Αρκετά sites απαιτούν από τους χρήστες να δώσουν το email τους προκειμένου να εγγραφούν για να προβούν σε κάποια αγορά ή να προσθέσουν ένα σχόλιο κάτω από κάποιο άρθρο. Δεδομένου ότι ούτως ή άλλως παίρνετε το email τους γιατί να μην προσθέσετε μαζί ένα checkbox «εγγραφείτε στο newsletter μας»; Οποιοδήποτε σημείο στο οποίο οι χρήστες δίνουν ούτως ή άλλως το email τους, είναι ιδανικό για ένα τέτοιο checkbox.

16. Affiliate advertising

Αν γνωρίζετε την αξία μιας νέας εγγραφής στο newsletter σας, μπορείτε να προβείτε σε κάποιο affiliation. Θα πληρώνετε τον affiliate ένα ποσό για κάθε νέα εγγραφή που σας φέρνει.

17. Χρησιμοποιήστε τη σωστή γλώσσα

Μην χρησιμοποιήσετε ποτέ τη λέξη συνδρομή, καθώς είναι κάτι που παραπέμπει σε χρήματα. Επιλέξτε τη φράση Εγγραφή ή Εγγραφείτε στο Newsletter.

 

Συντάκτης: Μαρία Κρητικού

Facebook
Twitter
LinkedIn

Τελευταία Άρθρα

   Χρόνος ανάγνωσης: 5 λεπτάΗ περίοδος της Black Friday έχει εξελιχθεί σε μια από τις πιο σημαντικές εμπορικές στιγμές για τους εμπόρους στην Ελλάδα. Αν

18 Νοεμβρίου, 2024

   Χρόνος ανάγνωσης: 6 λεπτάΓνωρίζετε για τα first-party data; Αν όχι….. ρίξτε μια ματιά παρακάτω για να μάθετε τι ακριβώς είναι και πώς αξιοποιούνται! Τα

31 Οκτωβρίου, 2024

Το πιο γνωστό ελληνικό βιβλίο για κερδοφόρα E-Shops