Facebook lead ads: Εγγραφή με… δύο ταπ!

   Χρόνος ανάγνωσης: 5 λεπτά

«Μου αρέσει να συμπληρώνω φόρμες»… δεν είπε ποτέ κανένας. Οι διαδικασίες εγγραφής και η συμπλήρωση στοιχείων αποτελούν τροχοπέδη για τους marketers. Κανείς δεν θέλει να αφιερώσει μέρος από τον πολύτιμο χρόνο του στο διαδίκτυο (ειδικά όταν χρησιμοποιεί το κινητό του) συμπληρώνοντας φόρμες για να γραφτεί σε ένα Newsletter. Η νέα δυνατότητα του Facebook για τη διαδικασία συμπλήρωσης φόρμας από κινητό τηλέφωνο, τα lead ads υπόσχεται να κάνει πιο εύκολη τη ζωή τόσο των χρηστών όσο και των επιχειρήσεων πιο εύκολη.

Τι είναι τα Lead ads

lolstart1092″,”attributes”:{“alt”:””,”class”:”media-image”,”height”:”380676″}}]]

Θυμάστε πόσο ενθουσιασμένοι ήσασταν όταν το Facebook ανακοίνωσε τη χρήση call to actions (Κουμπιών προτροπής), όπως «sign up» (Γραφτείτε); Τα lead ads το πάνε ένα βήμα παραπέρα, επιτρέποντας στους χρήστες να εγγραφούν σε ένα Newsletter, διαγωνισμό ή άλλο χωρίς να χρειάζεται να μεταφερθούν αλλού για να συμπληρώσουν τα στοιχεία τους. Κάνοντας κλικ σε ένα call to action, εμφανίζεται μία φόρμα του Facebook, στην οποία μάλιστα υπάρχουν στοιχεία ήδη συμπληρωμένα όπως το Όνομα και το Email, για εξοικονόμηση χρόνου. Οι χρήστες δηλαδή το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να συμπληρώσουν τα στοιχεία που λείπουν (αν υπάρχουν) και να πατήσουν submit. Με μία τόσο απλή φόρμα, δεν θα μας κάνει έκπληξη αν δούμε να αυξάνονται τα Ποσοστά μετατροπών (Conversion rates) και να μειώνεται το Κόστος ανά μετατροπή (Cost per action / cost per lead).

Τα Lead ads θα σας φανούν χρήσιμα για εγγραφές σε newsletters, φόρμες ενδιαφέροντος για εκπαιδευτικές, οικονομικές και επαγγελματικές υπηρεςσίες, κουπόνια και προσφορές για επιχειρήσεις λιανικής πώλησης ή ιστοσελίδες e-commerce.

Πώς να χρησιμοποιήσετε τα Lead ads

Προς το παρόν μπορείτε να δημιουργήσετε lead ads μόνο μέσω Power Editor. Αν δεν έχετε χρηισμοποιήσει τον Power Editor προηγουμένως, είναι ένα πολύ καλό εργαλείο για τη δημιουργία και διαχείριση διαφημίσεων στο Facebook. Μόλις ανοίξετε τον Power Editor και “κατεβάσετε” τα στοιχεία σας, κάντε κλικ στο Create Campaign. Πληκτρολογήστε όνομα καμπάνιας και στο Objective, επιλέξτε Generation και στη συνέχεια συνεχίστε όπως θα κάνατε κανονικά.

 

lolstart1093″,”attributes”:{“alt”:””,”class”:”media-image”,”height”:”11711471″}}]]

Όταν φτάσετε στο σημείο δημιουργίας της διαφήμισης θα βρείτε την επιλογή Lead Form και θα πατήσετε στο Create New Form. Συμπληρώστε το όνομα της φόρμας, τη γλώσσα (τα ελληνικά δεν είναι ακόμα διαθέσιμα) και πατήστε Next.

 

lolstart1094″,”attributes”:{“alt”:””,”class”:”media-image”,”height”:”125480″}}]]

Στη συνέχεια επιλέξτε τι πληροφορίες θέλετε να συλλέξετε από τους χρήστες. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε δικές σας ερωτήσεις. Προσθέστε ένα link για τα Προσωπικά δεδομένα (Privacy Policy) και κάτε κλικ στο Next. Έπειτα συμπληρώστε τη διεύθυνσή του site σας έτσι ώστε οι χρήστες να έχουν τη δυνατότητα να μεταφερθούν σε αυτό αφού συμπληρώσουν τη φόρμα. Δείτε αν όλα είναι εντάξει και πατήστε “Create Form”.

 

lolstart1095″,”attributes”:{“alt”:””,”class”:”media-image”,”height”:”384480″}}]]

Πώς να κατεβάσετε τις μετατροπές σας

 

Για να συλλέξετε τις μετατροπές σας μεταφερθείτε στη σελίδα που σχετίζεται με τη διαφήμισή σας και κάντε κλικ στο “Publishing Tools”. Από εκεί επιλέξετε “Forms Library” στα αριστερά και έπειτα θα δείτε όλες τις φόρμες που έχετε δημιουργήσει. Κάντε κλικ στο “Download” δίπλα από τη φόρμα που σας ενδιαφέρει για να κατεβάσετε τις μετατροπές σας σε μορφή CSV.

lolstart1096″,”attributes”:{“alt”:””,”class”:”media-image”,”height”:”4281080″}}]]

Συμβουλές για να αξιοποιήσετε πλήρως τα Lead ads

Δημιουργήστε σωστά τη φόρμα. Κάθε marketer γνωρίζει ότι η φόρμα εγγραφής μπορεί να απογειώσει ή να καταστρέψει μία καμπάνια. Αυτό δεν αλλάζει ούτε στο Facebook με εξαίρεση όμως την αυτόματη συμπλήρωση ορισμένων στοιχείων. Για να αξιοποιήσετε πλήρως αυτήν την δυνατότητα και να αυξήσετε τις μετατροπές σας εξακολουθώντας να αποσπάτε από τους χρήστες σημαντικά στοιχεία, απαιτήστε από τους χρήστες να συμπληρώσουν δύο-τρία πεδία εκτός από αυτά που συμπληρώνονται αυτόματα και όχι περισσότερα. Τα επιπλέον στοιχεία που θα ζητήσετε θα πρέπει να σας είναι απολύτως απαραίτητα, να σας φανούν χρήσιμα για μία μελλοντική καμπάνια σας ή να σας βοηθούν να καθορίσετε ατομικές προτιμήσεις προκειμένου να στέλνετε σχετικές προσφορές. Για παράδειγμα αν έχετε κατάστημα με αξεσουάρ κινητών τηλεφώνων μπορεί να θέλετε να ζητήσετε συγκεκριμένο μοντέλο.

Στείλτε αυτόματα τις μετατροπές σας στο CRM

Είναι σημαντικό να μπορείτε να διαχειριστείτε τα leads από το CRM σας για να μεγιστοποιήσετε τα ποσοστά μετατροπών. Μπορείτε να ανεβάσετε το αρχείο csv στο CRM σας αλλά αυτό δεν θα δουλέψει αν τα πεδία δεν έχουν το ίδιο όνομα. Για παράδειγμα στο Facebook το όνομα εμφανίζεται με τη λέξη κλειδί “full_name” αλλά στο CRM σας μπορεί να το έχετε ως “FullName”. Υπάρχουν εργαλεία, όπως τα Driftrock Lead Response, Marketo, Maropost, Oracle Marketing Cloud, Sailthru και Salesforce που θα σας βοηθήσουν να κάνετε αυτή τη διαδικασία αυτόματα.

Δημιουργήστε Auto -Responders

Το follow up είναι σημαντικό για κάθε επιτυχημένη inbound marketing καμπάνια. Σε έρευνα, το Harvard Business Review ανακάλυψε ότι αμερικανικές εταιρείες που προσπάθησαν να επικοινωνήσουν με πιθανούς πελάτες μέσα σε μια ώρα από τη στιγμή που έκαναν μία ενέργεια, είχαν περίπου επταπλάσιες πιθανότητες να επωφεληθούν από μία μετατροπή. Εκμεταλλευθείτε τη σύνδεση των leads με το CRM σας για να στείλετε αυτόματες απαντήσεις (auto-responders).

Δοκιμές, δοκιμές, δοκιμές

Για να γνωρίζετε ποια διαφήμιση θα είναι πιο αποτελεσματική θα πρέπει πρώτα να τις τεστάρετε. Δοκιμάστε διαφορετικά Call to actions, κείμενα, εικόνες, στόχευση.

Ακόμη:

Όταν δημιουργείτε τα lead ads, συμπληρώστε τη διεύθυνση της ιστοσελίδας σας ώστε οι χρήστες να βλέπουν ένα link “Επισκεφτείτε την ιστοσελίδα μας” όταν συμπληρώσουν τη φόρμα.

Χρησιμοποιήστε το κείμενο και την εικόνα σας για να παρουσιάσετε τι κάνει την πρότασή σας ιδιαίτερη και γιατί οι χρήστες θα πρέπει να σας δώσουν τα στοιχεία τους.

Να θυμάστε ότι η προσφορά σας θα πρέπει να είναι δελεαστική και ότι οι χρήστες θα έχουν να κερδίσουν κάτι από την εγγραφή τους.

Τα πλεονεκτήματα των Lead ads

1. Τo Facebook «τραβάει» δεδομένα που έχει ήδη συλλέξει
 

Η συμπλήρωση μιας φόρμας αποτελεί έναν από τους πιο αποτρεπτικούς παράγοντες για να εγγραφεί κάποιος σε κάτι. Το Facebook κάνει τη διαφορά, συμπληρώνοντας αυτόματα κάποια στοιχεία των χρηστών.

2. Με τα Lead ads δεν χρειάζεται να δημιουργήσετε landing pages ή φόρμες.

Ένα από τα πιο μεγαλύτερα πλεονεκτήματα των διαφημίσεων για μετατροπές του Facebook είναι ότι οι χρήστες δεν χρειάζεται να μεταφερθούν αλλού για να συμπληρώσουν τη φόρμα εγγραφής. Χωρίς τα lead ads αν ήθελες να τρέξεις μία καμπάνια για μετατροπές μέσω Facebook έπρεπε να δημιουργήσεις κείμενο, φόρμα, landing page και τις διαφημίσεις. Πλέον η landing page δεν χρειάζεται και όλα μπορούν να γίνουν μέσα στο ίδιο το Facebook.

3. Είναι λιγότερα τα βήματα για τον χρήστη

Χωρίς την landing page και με ήδη συμπληρωμένα στοιχεία, η διαδικασία για το χρήστη από το κινητό του γίνεται πολύ πιο απλή.

Τα βήματα που έπρεπε να ακολουθήσει προ lead ads εποχή ήταν:

  • Κλικ στη διαφήμιση
  • Εγκατάλειψη του Facebook και άνοιγμα παραθύρου
  • Συμπλήρωση φόρμας
  • Εγγραφή!

Τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει μετά lead ads εποχή είναι:

  • Κλικ στη διαφήμιση
  • Επιβεβαίωση στοιχείων
  • Εγγραφή!

Συνοψίζοντας, τα Facebook lead ads αποτελούν μία διευκόλυνση για αυτούς που θέλουν να τρέξουν στο Facebook μία καμπάνια ώστε να συλλέξουν δεδομένα χρηστών που χρησιμοποιούν mobile συσκευές. Κάτι πολύ σημαντικό αφού πολύ συχνά η απήχηση και το engagement στα κινητά είναι πολύ πιο φθηνά από ό,τι στο desktop αλλά το να κερδίσεις τελικά τη μετατροπή είναι συχνά πιο ακριβό.

 

Συντάκτης: Μαρία Κρητικού

Facebook
Twitter
LinkedIn

Τελευταία Άρθρα

   Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτάΓια να δούμε τι θα δούμε στα Google Analytics 4 το αμέσως επόμενο διάστημα. Πριν από λίγες μέρες η Google ανακοίνωσε

18 Ιουλίου, 2024

Το πιο γνωστό ελληνικό βιβλίο για κερδοφόρα E-Shops