Google και Facebook: μαζί ή απέναντι;

   Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά

Έχουμε δει αρκετές περιπτώσεις όπου, όσον αφορά τη διαφήμιση, τα δύο αυτά κανάλια αντιμετωπίζονται ως αντίπαλοι και όχι ως σύμμαχοι.

Σε αυτό το άρθρο θα δούμε τέσσερις τρόπους για το πως μπορούμε να ενώσουμε τις δυνάμεις τους για να δημιουργήσουμε ένα σούπερ διαφημιστικό όπλο.

google vs facebook

#1. Ψάξιμο στο Facebook, αγορά μέσω Google

Μία καλοστοχευμένη καμπάνια στο Facebook μπορεί να έχει εξαιρετικά αποτελέσματα καλύπτοντας και οδηγώντας σε μετατροπές ένα «ψυχρό» ακροατήριο. Μπορεί επίσης να αυξήσει τον αριθμό των ατόμων που ψάχνουν την μάρκα σας στο Google. Όταν συμβαίνει αυτό τότε δημιουργείται μία χρυσή ευκαιρία για να «κλείσετε τη συμφωνία». Η λογική του σχήματος είναι η εξής: βλέπω τη διαφήμιση στο Facebook και γκουκλάρω για να μάθω περισσότερα στο Google. Ένα εντυπωσιακό 34% των χρηστών ακολουθεί αυτή τη συμπεριφορά.

Υπάρχει μια πολύ απλή εξήγηση για αυτό. Οι χρήστες που βλέπουν τη διαφήμιση, έχουν κάποιο ενδιαφέρον για το προϊόν ή την υπηρεσία αλλά δεν ξέρουν πολλά για τη μάρκα και έτσι μεταφέρονται στο Google για να μάθουν περισσότερα, πριν την εμπιστευθούν.

Για να επιτύχετε σε αυτή τη στρατηγική πρέπει να χρησιμοποιήσετε τη μάρκα σας ως λέξη-κλειδί στις καμπάνιες αναζήτησης και να ταιριάξετε το μήνυμα με αυτό του Facebook. Έτσι, ενδυναμώνετε το μήνυμά σας και δείχνετε αξιοπιστία.

 

#2. Μετατρέψτε τους τίτλους της διαφήμισης του Facebook σε όρους αναζήτησης.

 

Μία επιτυχημένη διαφήμιση στο Facebook μπορεί να δημιουργήσει πολλούς δυνητικούς πελάτες και να προκαλέσει πολλές αναζητήσεις στο Google αλλά σημειώστε ότι πολλοί χρήστες θα ψάξουν με βάση τον τίτλο μιας διαφήμισης και όχι με τη μάρκα.

Ένας καλός τίτλος μπορεί να προκαλέσει περισσότερες αναζητήσεις από ότι μία μάρκα. Χρησιμοποιήστε τον τίτλο της διαφήμισης ως όρο αναζήτησης για να δείτε τις αναζητήσεις που κάνουν οι χρήστες να γίνονται μετατροπές!

 

#3. Επαναστοχεύστε: δείξτε στους χρήστες που έκαναν αναζήτηση, τη διαφήμιση αυτού που έψαχναν.

 

Αφού ενώσαμε το Facebook με το Google ήρθε η ώρα να το κάνουμε ακόμα πιο δυναμικά, χάρη στο retargeting, τα οφέλη του οποίου είναι γνωστά σε όσους το χρησιμοποιούν.

Εδώ πλέον μιλάμε για cross-platform retargeting και έναν έξυπνο τρόπο να το πετύχουμε.

 

retargeting

Μπορείτε να χηρισμοποιήσετε το Facebook για να επαναστοχεύσετε σε άτομα που πήγαν στο site σας από μία διαφήμιση αναζήτησης και να τους δείξετε αυτό ακριβώς που έψαξαν.

Φαίνεται πολύπλοκο αλλά στην πραγματικότητα είναι απλό. Το μόνο που χρειάζεται είναι να έχετε πολλές landing σελίδες για να μην τους στέλνετε στην αρχική. Επίσης, για είστε σίγουροι ότι δείχνετε την κατάλληλη διαφήμιση στους κατάλληλους χρήστες θα πρέπει να δημιουργήσετε custom ακροατήρια τα οποία θα ταιριάζουν με τις landing σελίδες.

#4. Βρείτε περισσότερους παρόμοιους χρήστες με αυτούς που σας ψάχνουν.

Δημιουργήστε ένα lookalike ακροατήριο με βάση το τι έψαξαν όσοι επισκέφθηκαν το site σας. Το μόνο που πρέπει να προσέξετε είναι να μην τους διπλοστοχεύεσετε. Δηλαδή να βεβαιωθείτε ότι δεν περιλαμβάνονται σε άλλα lookalike ακροατήρια που έχετε δημιουργήσει.

Κατά τα άλλα είναι ένας έξυπνος τρόπος να βρείτε πολλούς και νέους δυνητικούς πελάτες!

Συγγραφή Άρθρου: Φιλαλίθη Ευτυχία

Facebook
Twitter
LinkedIn

Τελευταία Άρθρα

   Χρόνος ανάγνωσης: 6 λεπτάΓνωρίζετε για τα first-party data; Αν όχι….. ρίξτε μια ματιά παρακάτω για να μάθετε τι ακριβώς είναι και πώς αξιοποιούνται! Τα

31 Οκτωβρίου, 2024

Το πιο γνωστό ελληνικό βιβλίο για κερδοφόρα E-Shops