Google maps: οι 4 αλλαγές που μόλις έγιναν!

   Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά

Στην εκπνοή του σχεδόν καταραμένου 2020, η Google παρουσιάζει τέσσερις αλλαγές, τέσσερα νέα features που επηρεάζουν τόσο τους απλούς χρήστες όσο και τις επιχειρήσεις, και τα οποία αφορούν τους Χάρτες και την Αναζήτηση.

Ας τις δούμε αναλυτικά.

Αποστολή μηνυμάτων από τους Χάρτες και την Αναζήτηση  

Ναι, η επικοινωνία μεταξύ επιχειρήσεων και χρηστών διευκολύνεται ακόμα περισσότερο.

Η δυνατότητα αποστολής μηνυμάτων ενσωματώνεται στους χάρτες και στην αναζήτηση. Οι επιχειρήσεις που έχουν επιβεβαιωμένο προφίλ μπορούν να επικοινωνήσουν με τους πελάτες τους μέσα από την εφαρμογή των χαρτών. Τα μηνύματα των πελατών θα εμφανίζονται στο τμήμα “business messages” στο φάκελο “updates”.

Η λειτουργία θα μπορεί να ενεργοποιείται και να απενεργοποιείται κατά βούληση, ενώ σύντομα θα προστεθεί και για χρήση στα desktop.

Επίσης, δίνεται η δυνατότητα επικοινωνίας μέσω μηνυμάτων μέσα από την αναζήτηση και τα Google posts, όπως φαίνεται και στην παρακάτω φωτογραφία.

Αναθεωρημένες πληροφορίες απόδοσης

Η Google πρόσθεσε περισσότερες μετρήσεις στο νέο σετ πληροφοριών απόδοσης στο Google My Business  πριν από κανένα δίμηνο.

Οι νέες πληροφορίες παρακολουθούν την απόδοση μιας επιχείρησης μετρώντας τον αριθμό των δεσμεύσεων πελατών (engagement) που ξεκίνησαν από τους Χάρτες και την Αναζήτηση.

Η Google προσθέτει περισσότερα δεδομένα στις πληροφορίες απόδοσης τα οποία θα δείχνουν στις επιχειρήσεις τις αναζητήσεις που κάνουν οι χρήστες για να βρουν την εκάστοτε επιχείρηση.

Το νέο σετ δεδομένων θα παρακολουθεί τα παρακάτω:

  • Συνολικός αριθμός αναζητήσεων που ενεργοποίησαν το προφίλ της επιχείρησής σας.
  • Άνοδο ή πτώση απόδοσης σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο.
  • Λίστα των όρων αναζήτησης που χρησιμοποιήθηκαν για την εύρεση της επιχείρησης.
  • Τον αριθμό των φορών που οι όροι αναζήτησης ενεργοποίησαν το προφίλ της επιχείρησής σας.

Σύντομα θα προστεθούν και άλλα στοιχεία ώστε να μπορεί κανείς να δει από που ξεκίνησε ένα μήνυμα (από τους χάρτες ή από την αναζήτηση) και από τι είδους συσκευή (από desktop ή από κινητό).

Όλα αυτά τα στοιχεία θα είναι διαθέσιμα για έξι μήνες.

Ροή κοινότητας (community feed)

Μία νέα ροή προστίθεται στο Explore του Google Maps. Σε αυτό το feed ο χρήστης θα βρίσκει κριτικές, φωτογραφίες και posts που ανεβαίνουν στο Google Maps από τους κατά τόπους ειδικούς (local experts), από ανθρώπους τους οποίους κάποιος ακολουθεί και από επιχειρήσεις εστίασης.

Αυτό το τελευταίο, αποτελεί από μόνο του βασικό λόγο συνεχούς παρακολούθησης και ενημέρωσης της κάθε καταχώρησης, ειδικά αν πρόκειται για επιχείρηση εστίασης. Όσο πιο συχνά ποστάρετε ή προσθέτετε περιεχόμενο στο προφίλ της επιχείρησής σας, τόσο μεγαλύτερη πιθανότητα έχετε να εμφανιστείτε στο feed των χρηστών.

Συνεισφορές από χρήστες του Street View

Αυτή τη στιγμή η Google «τρέχει» ένα πιλοτικό πρόγραμμα ενός νέου χαρακτηριστικού το οποίο θα επιτρέπει στους χρήστες του Street View να ανεβάζουν φωτογραφίες μέσω του κινητού τους.

Χρησιμοποιώντας την εφαρμογή Street View, οι χρήστες θα μπορούν να καταγράφουν μια σειρά συνδεδεμένες φωτογραφίες ενόσω κινούνται πάνω ή κάτω σε ένα δρόμο ή μονοπάτι.

Μετά την καταγραφή και δημοσίευση του υλικού η Google θα το τοποθετεί στη σωστή σειρά, θα το περιστρέφει και θα το βάζει στη θέση του, αυτόματα.

Αυτό θα μπορούσε να φανεί εξαιρετικά χρήσιμο σε περιοχές που δεν έχουν επαρκή κάλυψη από το Street View αλλά και για την ενημέρωση των ήδη υπαρχουσών λήψεων.

Η Ευρώπη, προς το παρόν, δεν είναι στις περιοχές που το πρόγραμμα λειτουργεί πιλοτικά. Προσεχώς…  

 

Πηγή φωτογραφιών: Search Engine Journal

Συγγραφή Άρθρου : Φιλαλίθη Ευτυχία

Facebook
Twitter
LinkedIn

Τελευταία Άρθρα

   Χρόνος ανάγνωσης: 5 λεπτάΗ περίοδος της Black Friday έχει εξελιχθεί σε μια από τις πιο σημαντικές εμπορικές στιγμές για τους εμπόρους στην Ελλάδα. Αν

18 Νοεμβρίου, 2024

   Χρόνος ανάγνωσης: 6 λεπτάΓνωρίζετε για τα first-party data; Αν όχι….. ρίξτε μια ματιά παρακάτω για να μάθετε τι ακριβώς είναι και πώς αξιοποιούνται! Τα

31 Οκτωβρίου, 2024

Το πιο γνωστό ελληνικό βιβλίο για κερδοφόρα E-Shops