H Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) αλλάζει ό,τι ξέρουμε!

   Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά

Η Τεχνητή Νοημοσύνη έχει πάρει φόρα και τρέχει. Μόλις σαν χθες είδαμε τα chatbots, τις αυτοματοποιημένες αναρτήσεις στα social media και στα blog και όλοι τα θεωρούσαμε πολύ υποδεέστερα της ανθρώπινης νοημοσύνης.

Όμως, οι αλγόριθμοι που καθορίζουν την Τεχνητή Νοημοσύνη έχουν τέτοια πρόοδο που την έχουν κάνει σχεδόν να μοιάζει με την ανθρώπινη, γεγονός που από τη μία τρελαίνει (με την καλή έννοια) και από την άλλη τρομάζει όσους ασχολούνται με το marketing.

Από τη μία, το περιεχόμενο και τα στατιστικά μας παραδίδονται πιο αποτελεσματικά από ποτέ, και από την άλλη, οι συγγραφείς περιεχομένου ενδέχεται να βγουν από το επάγγελμα. Παρά τη διαμάχη, το μόνο σίγουρο είναι ότι αυτές οι αλλαγές ήρθαν για να μείνουν και έτσι το SEO έρχεται και πάλι στο προσκήνιο. 

Τεχνική νοημοσύνη

Το SEO γίνεται ακόλουθος της Τεχνητής Νοημοσύνης σε μεγάλο βαθμό.

Πράγματα όπως λέξεις-κλειδιά, στατιστικά και στοχευμένη διαφήμιση θα αυτοματοποιηθούν περισσότερο και η δυνατότητα συγκέντρωσης στατιστικών σε πραγματικό χρόνο θα αλλάξει το παιχνίδι για τα καλά.

Να λοιπόν, τι περιμένουμε να γίνει.

Το marketing αλλάζει κατεύθυνση

Οι ειδικοί του marketing παθαίνουν σιελόρροια με τη δυναμική της Τεχνητής Νοημοσύνης. Τους προσφέρονται ατελείωτες ευκαιρίες που ποικίλουν από συστήματα προγραμματισμού για PPC (pay per click) και SEO μέχρι την ευθυγράμμιση των πωλήσεων πιο αποτελεσματικά. Οι διευθυντές marketing τρίβουν τα χέρια τους. Γιατί το marketing και η Τεχνητή Νοημοσύνη θα γίνουν αχώριστοι στο κοντινό μέλλον. Ακόμα κι έτσι όμως, με όλες αυτές τις καινοτομίες, έχουμε πολλά να δούμε ως προς το πως η Τεχνητή Νοημοσύνη θα επηρεάσει το SEO.

Αυτοματοποιημένο περιεχόμενο σημαίνει καλύτερης ποιότητας λέξεις-κλειδιά

Προβλέπεται ότι στο μέλλον η Τεχνητή Νοημοσύνη θα καταλάβει τη βιομηχανία παραγωγής περιεχομένου. Το Associated Press επεξεργάζεται έναν αλγόριθμο που θα γράφει 3.000 άρθρα το τρίμηνο. Τέτοιου είδους αλγόριθμοι έχουν μπει δειλά δειλά στο χώρο των social media. Για μερικές επιχειρήσεις αυτό φαίνεται σαν το «όνειρο του χαρτοπαίκτη» αφού σκέφτονται ότι θα αγοράσουν μία γεννήτρια περιεχομένου και θα παράγει περισσότερο και καλύτερο ξεπερνώντας τις ανθρώπινες ικανότητες. Επιπλέον, οι αλγοριθμικές εξελίξεις που αναμένονται, θα μπορούν να διαχειριστούν πλειάδα τομέων. Αν κανείς συμπεριλάβει στα παραπάνω το κόστος των συγγραφέων/ παραγωγών περιεχομένου και την αυξημένη ακρίβεια στη βελτιστοποίηση των λέξεων-κλειδιά τότε το νέο SEO και η Τεχνητή Νοημοσύνη θα ξεπροβάλλουν δυνατά.

content generator

Ακόμα κι αν αρκετοί (σίγουρα θα υπάρξουν πάρα πολλοί), προτιμήσουν να χρησιμοποιήσουν πραγματικούς ανθρώπους να διαχειριστούν το περιεχόμενο που θα παράγει η μηχανή, ακόμα και τότε η μηχανή θα υποδεικνύει τις καλύτερες λέξεις-κλειδιά σε πραγματικό χρόνο. Αυτή η προοπτική θυσιάζει την ανθρώπινη παρουσία, γνώση και άποψη αλλά υπόσχεται παραγωγή περιεχομένου που θα σκοράρει ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης κάθε φορά. Βέβαια, δεν έχουν ρυθμιστεί οι λεπτομέρειες ως προς το πως θα γίνεται η διαχείριση του περιεχομένου από το σχεδιασμό του ως τη δημοσίευση, ωστόσο αναμένεται σημαντική βελτίωση στο ζήτημα των λέξεων-κλειδιά.

Όπως και να έχει οι άνθρωποι δεν θα βγουν έτσι εύκολα από το παιχνίδι…

Με τα στατιστικά σε πραγματικό χρόνο θα γίνει χαμός…

Ο σημαντικότερος αντίκτυπος που θα έχει η Τεχνητή Νοημοσύνη στο SEO είναι η ταχύτητα που θα προσφέρει στις ενέργειες marketing, αφού θα υποδεικνύει τόσο το ΤΙ όσο και το ΠΩΣ, σε πραγματικό χρόνο. Φανταστείτε να αλλάζει το αυτοματοποιημένο απαντητικό κείμενο στη στιγμή ανάλογα με το πως μεταβάλονται οι αναζητήσεις ώστε η επιχείρηση να μπορεί να επιτύχει μεγιστοποίηση του ROI μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.

Ίδωμεν…

 

Συγγραφή Άρθρου: Φιλαλίθη Ευτυχία 

Facebook
Twitter
LinkedIn

Τελευταία Άρθρα

   Χρόνος ανάγνωσης: 6 λεπτάΓνωρίζετε για τα first-party data; Αν όχι….. ρίξτε μια ματιά παρακάτω για να μάθετε τι ακριβώς είναι και πώς αξιοποιούνται! Τα

31 Οκτωβρίου, 2024

Το πιο γνωστό ελληνικό βιβλίο για κερδοφόρα E-Shops