9 επιτυχημένες offline τεχνικές προώθησης ιστοσελίδων

   Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά

Οι περισσότεροι από εσάς γνωρίζετε πολύ καλά τις online τεχνικές προώθησης ιστοσελίδων, όπως το Google Ads, το Social Media Marketing, το SEO και πολλές άλλες μεθόδους. Ωστόσο, λίγοι είναι αυτοί που γνωρίζουν πως η κλασική διαφήμιση, δηλαδή οι offline τεχνικές προώθησης έχουν ακόμη υψηλή δυναμική. Κι όμως, αν η στρατηγική αυτής της μορφής διαφήμισης σχεδιαστεί και υλοποιηθεί σωστά, μπορεί να προκαλέσει μεγάλη άνοδο του traffic. 

Γενικότερα, έχουμε συνηθίσει να χρησιμοποιούμε την κλασική διαφήμιση, δηλαδή τις offline μεθόδους για να χτιστεί το brand name μιας επιχείρησης, και για να μάθουν οι υποψήφιοι πελάτες για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Ωστόσο, η  διαφορά που παρατηρούμε τα τελευταία χρόνια είναι ότι βασικός στόχος είναι οι υποψήφιοι πελάτες να επισκεφθούν το site της εταιρείας.

Πώς μπορεί όμως να αξιοποιήσει κανείς την κλασική διαφήμιση για να εξασφαλίσει μεγάλο αριθμό επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα του; Ας δούμε την απάντηση παρακάτω.

Επαγγελματικές κάρτες

Κι όμως, οι κάρτες αποτελούν έναν τρόπο προώθησης μιας επιχείρησης. Όταν γνωρίζετε κόσμο, φροντίζετε να τους δίνετε μια κάρτα με τα στοιχεία της εταιρείας. Μάλιστα, προτρέψτε τους υπαλλήλους σας να κάνουν το ίδιο. Όμως, φροντίστε στην κάρτα να εμφανίζεται ευδιάκριτα η διεύθυνση του διαδικτυακού σας ιστότοπου, πχ www.company.gr.

Εξίσου σημαντικό είναι να δοκιμάσετε να χρησιμοποιήσετε ένα call to action, για να τραβήξετε την προσοχή του κοινού και να τους παρακινήσετε να αλληλεπιδράσουν με τη σελίδα σας. Ένα παράδειγμα αποτελεί: “Επισκεφτείτε το διαδικτυακό μας τόπο στη σελίδα ”www.company.gr/special-offer/ για να μάθετε για τις τελευταίες μας προσφορές”.

Φυλλάδια

Αν και παλιά, είναι μια μέθοδος offline marketing η οποία παραμένει δημοφιλής ακόμη και σήμερα. Σε όλα τα έντυπα που τυπώνετε και μοιράζετε, φροντίστε να φαίνεται και το website σας. Δοκιμάστε να δώσετε ένα special bonus στους επισκέπτες της σελίδας, όπως για παράδειγμα κάποια έκπτωση, ή ένα ενημερωτικό βιβλίο δωρεάν.

Επιπλέον, τοποθετήστε QR Codes στα φυλλάδια, τα οποία θα μεταφέρουν τους χρήστες στο site, όταν πραγματοποιούν σάρωση με το κινητό τους.

Οχήματα

Μήπως η εταιρεία σας έχει κάποιο όχημα; Γιατί μπορείτε να έχετε τυπωμένα σε αυτά τα στοιχεία της επιχείρησης σας. Μάλιστα, μπορείτε να πραγματοποιήσετε τη διαδικασία αυτή ακόμη και στο δικό σας αυτοκίνητο.

Η μέθοδος αυτή θεωρείται ιδιαίτερα επιτυχημένη, διότι μπορεί να τραβήξει την προσοχή του κοινού. Δεν είναι απίθανο το κοινό αυτό να επισκεφθεί την ώρα που θα σας δει τη σελίδα σας μέσα από τα smartphone.

Προωθητικές ενέργειες

Ίσως και να μην υπάρχει πιο κλασική μέθοδος marketing από αυτή. Οι περισσότεροι αγαπούν τα δωράκια και τα αντικείμενα που παίρνουν δωρεάν. Όταν το κοινό σας δοκιμάσει τα προϊόντα που προσφέρετε, θα είναι βέβαιο για την ποιότητα των υπηρεσιών σας. Οργανώστε λοιπόν διάφορα events. Καλέστε κόσμο να πιει ένα κοκτέιλ, όσο δοκιμάζει τα προϊόντα σας. Μη διστάσετε να τους δώσετε δωρεάν δείγματα. Φυσικά, η σελίδα σας θα πρέπει να αναγράφεται σε όλες τις συσκευασίες.

Στολές, ρούχα, τσάντες πολλαπλών χρήσεων

Σε περίπτωση που συμπεριλάβετε τυπωμένη τη σελίδα σας σε μια στολή ή σε μπλουζάκια, δεν είναι απίθανο να αποκτήσετε μεγαλύτερη επισκεψιμότητα. Ας το δούμε πιο αναλυτικά. Σκεφτείτε ότι μοιράζετε αυτά τα μπλουζάκια στους φίλους και την οικογένεια σας, τα οποία τα φοράνε όπου πηγαίνουν. Τα branded clothes είναι στη μόδα και τραβούν τα βλέμματα. Γιατί να μην αξιοποιήσετε την τάση αυτή;

Αγγελίες

Φυσικά, μπορείτε πάντοτε να πειραματιστείτε με κλασικές μεθόδους διαφήμισης, όπως τις αγγελίες. Πλέον, οι αγγελίες έχουν αλλάξει μορφή, και υπάρχουν και οι online αγγελίες, όπως η Χρυσή Ευκαιρία, όπου μπορείτε να προβάλετε την επιχείρηση σας και αυτά που προσφέρετε. Το μέγεθος της διαφήμισης είναι μικρό. Ωστόσο, αν το κείμενο γραφτεί σωστά, μέσα από την καλή χρήση των αρχών του copywriting, οι αγγελίες μπορούν να σας αποφέρουν έναν μεγάλο αριθμό χρημάτων. Μάλιστα, σε πολλές από αυτές τις σελίδες μπορείτε να προβάλετε και φωτογραφίες.

Εφημερίδες ή περιοδικά

Κι όμως, ο τύπος έχει ακόμη ισχυρή δύναμη. Το να αγοράσετε διαφημιστικό χώρο σε μια εφημερίδα ή ένα περιοδικό αποτελεί μια ιδιαίτερα έξυπνη μέθοδο για να τραβήξετε την προσοχή στη σελίδα σας. Πριν όμως ξεκινήσετε, υπολογίστε τι budget έχετε διαθέσιμο. Κάντε ένα πλάνο και μια πρόβλεψη για το πόσο θα στοιχίσει και τι κέρδος μπορεί να έχετε από αυτή τη διαφήμιση. Όσο περισσότεροι διαβάζουν το έντυπο και όσο πιο σχετικό και στοχευμένο είναι το κοινό, τόσο καλύτερα. Αποφύγετε να χρησιμοποιήσετε διαφημίσεις που απλά προβάλλουν το brand και την εταιρία (εκτός αν είστε μεγάλη εταιρία με πολύ μεγάλο budget).

Συμβουλή: Πριν κάνετε μια διαφήμιση ευρείας κλίμακας σε μεγάλες εφημερίδες, δοκιμάστε τις τοπικές εφημερίδες της περιοχής σας, ιδιαίτερα αν η επιχείρηση σας έχει τοπικό χαρακτήρα. Το κόστος διαφήμισης σε τέτοιες εφημερίδες είναι συνήθως αρκετά μικρότερο.

offline προωθηση ιστοσελιδας1

Ραδιόφωνο

Η καθημερινότητα μας μπορεί να αλλάζει διαρκώς. Ωστόσο, αυτό που παραμένει σταθερό είναι η αγάπη μας για το ραδιόφωνο. Η διαφήμιση σε αυτό το μέσο μοιάζει σε έναν βαθμό με αυτή της τηλεόρασης. Για να μπορέσετε να είστε βέβαιοι αν θα έχει επιτυχία ή όχι, ας κάνουμε μαζί μια άσκηση.

Την επόμενη φορά που θα ακούσετε κάποια εκπομπή στο ραδιόφωνο, δώστε βάση στις διαφημίσεις. Προσέξτε ποιες από αυτές σας κέντρισαν το ενδιαφέρον και ποιες σας έκαναν να θέλετε να πραγματοποιήσετε μια ενέργεια, είτε πρόκειται για αγορά, είτε για να επισκεφθείτε κάποιο site. Ποια ήταν τα καλά στοιχεία της διαφήμισης; Σίγουρα ένα από αυτά ήταν η αμεσότητα της. Σε περίπτωση που δημιουργεί περιέργεια, ή έχει κάποιο πιασάρικο ή κολλητικό σλόγκαν, ακόμη καλύτερα.

Τηλεόραση

Δοκιμάσατε όλα τα προηγούμενα; Αν ναι, γιατί να μην προχωρήσετε και σε μια διαφήμιση στην τηλεόραση; Για ένα πιο σίγουρο αποτέλεσμα, σας συστήνουμε να αποφύγετε τις περίεργες ώρες (εκτός αν πουλάτε ΧΧΧ προϊόντα), καθώς και τα μικρά κανάλια, διότι δεν τα παρακολουθεί ένα ευρύ φάσμα κοινού. 

Προσοχή: Η διαφήμιση αυτή αποτελεί μια ιδιαίτερα σοβαρή επένδυση. Συνεπώς, απαιτεί και την ανάλογη αντιμετώπιση. Να είστε λοιπόν επιφυλακτικοί με τις εταιρείες που υπόσχονται λαγούς και πετραχήλια.

Παρατηρούμε λοιπόν πως οι offline ενέργειες που μπορείτε να πραγματοποιήσετε για την επιχείρηση σας είναι πολλές. Σε περίπτωση μάλιστα που πραγματοποιηθούν ταυτόχρονα με τις digital marketing μεθόδους, οι πιθανότητες επιτυχίας αυξάνονται σημαντικά!

Facebook
Twitter
LinkedIn

Τελευταία Άρθρα

   Χρόνος ανάγνωσης: 5 λεπτάΗ περίοδος της Black Friday έχει εξελιχθεί σε μια από τις πιο σημαντικές εμπορικές στιγμές για τους εμπόρους στην Ελλάδα. Αν

18 Νοεμβρίου, 2024

   Χρόνος ανάγνωσης: 6 λεπτάΓνωρίζετε για τα first-party data; Αν όχι….. ρίξτε μια ματιά παρακάτω για να μάθετε τι ακριβώς είναι και πώς αξιοποιούνται! Τα

31 Οκτωβρίου, 2024

Το πιο γνωστό ελληνικό βιβλίο για κερδοφόρα E-Shops