Πως να βελτιστοποιησετε το Google My Business για το SEO

   Χρόνος ανάγνωσης: 15 λεπτά

Το Search Engine Optimization (SEO) αφορά κάθε μέρος της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο και τις μηχανές αναζήτησης με κύρια την μηχανή αναζήτησης της Google.

Μερικές φορές μπορεί να μην θεωρήσετε απαραίτητο να σκεφτείτε τη  δημιουργία ενός Google Business Profile (πρώην GMB). Πιο απλά την καταχώρηση της επιχείρησης σας στον χάρτη της Google, την βελτιστοποίηση του καθώς και την συχνή ανανέωση του.

Η υπόθεση πολλών μέχρι τώρα ήταν ότι εάν εμφανίζεστε σε καλή θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google, θα έχετε επίσης καλή απόδοση στο Google Business Profile (πρώην GMB). Αυτή είναι όμως μια λανθασμένη υπόθεση.

Όσο είναι συνδεδεμένα, η αναζήτηση στο Google και το Google Business Profile είναι διακριτά, με το καθένα να απαιτεί διαφορετικό τύπο SEO.

Ενώ, η αναζήτηση στην Google συνδυάζει τοπικά και παγκόσμια αποτελέσματα για τα περισσότερα ερωτήματα, το Google Business Profile έχει μία απόλυτα τοπική επίδραση.

Εάν θέλετε οι δυνητικοί πελάτες σας να μπορούν να σας βρίσκουν εύκολα ή εάν θέλετε το Google Business Profile σας να συμβάλει στη βελτίωση της συνολικής κατάταξής σας, πρέπει να βελτιστοποιήσετε την καταχώρησή σας σε αυτό οπωσδήποτε.

Υπάρχουν μερικά συγκεκριμένα πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να έχετε τα καλύτερα αποτελέσματα.

Σήμερα θα μοιραστούμε μαζί σας τεχνικές για καλύτερο τοπικό SEO μέσω του Google Business Profile. Πριν από όλα όμως χρειάζεται να έχετε ένα gmail λογαριασμό για την επιχείρηση σας και έπειτα να μπείτε στο  https://www.google.com/intl/el_gr/business/  για να δημιουργήσετε το δικό σας  Google Business Profile.

Προσοχή: Μην ξεχάσετε να επαληθεύσετε την επιχείρηση σας

Επαλήθευση της καταχώρησή σας

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε για να λάβετε τα οφέλη του SEO από το Google Business Profile είναι να επαληθεύσετε την καταχώρηση της επιχείρησής σας.

Κάθε επιχείρηση καλείται να επαληθεύσει την καταχώρησή της στο Google Business για να αποδειχθεί η φυσική της υπόσταση.

Δεν είναι απαραίτητο η έδρα της επιχείρηση σας να είναι και σημείο εξυπηρέτησης πελατών. Μπορείτε για παράδειγμα να καταχωρήσετε και την αποθήκη της επιχείρησης σας από την οποία εξυπηρετείτε τους πελάτες σας μέσω μεταφορών.

Ένας πολύ σημαντικός λόγος για να επαληθεύσετε την επιχείρηση σας είναι πως υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μην εμφανίζεται στον χάρτη όταν κάποιος αναζητεί επιχειρήσεις στην δική σας κατηγορία.

Για παράδειγμα αν κάποιος ενδιαφέρεται να δει ποιες καφετέριες υπάρχουν στην Ακρόπολη μέσω του χάρτη της Google και εσείς έχετε δηλώσει στον χάρτη της Google την καφετέρια που έχετε στην Ακρόπολη αλλά δεν την έχετε επαληθεύσει είναι πολύ πιθανό να μην εμφανιστεί η καταχώρηση σας και για αυτό τον λόγο να χάσετε πελάτες.

Ένας ακόμα λόγος που είναι σημαντικό να επαληθεύστε την επιχείρησης σας είναι πως οι χρήστες είναι πολύ πιο πιθανό να εμπιστεύονται μια καταχώρηση επιχείρησης όταν επαληθευτεί.

Θα αναρωτιέστε φυσικά πως το καταλάβουν αυτό οι χρήστες.

Στις μη επαληθευμένες καταχωρήσεις αναφέρεται ότι δεν έχουν επαληθευτεί από τον ιδιοκτήτη της επιχείρησης, επομένως δεν μπορούν να δουν όλοι αυτή την καταχώρηση.

Σύμφωνα με την Google, τα άτομα που βλέπουν καταχωρήσεις επιχειρήσεων έχουν διπλάσιες πιθανότητες να θεωρήσουν μια επιχείρηση αξιόπιστη εάν η καταχώρηση είναι επαληθευμένη, από ό, τι εάν δεν έχει επαληθευτεί. Πέρα από την ενίσχυση της φήμης σας, η επαλήθευση της επιχείρησής σας στο Google Business Profile εμποδίζει άλλα άτομα από το να τροποποιήσουν αυθαίρετα πληροφορίες της επιχείρησης σας μέχρι και να ‘’κλέψουν’’ την καταχώρησή σας .

Εάν δεν έχετε επαληθευτεί αυτό σας αφήνει ανοιχτό στην απειλή άλλων ατόμων που παρουσιάζονται ως εκπρόσωποι της επιχείρησής σας. Με την επαλήθευση της καταχώρησής σας, καταργείτε την πιθανότητα άλλου να αλλάξουν ή να βλάψουν τα στοιχεία σας.

Ολοκλήρωση του προφίλ σας

Ο πιο γρήγορος τρόπος για να διευκολύνετε την εύρεση της καταχώρησής σας στο Google My Business είναι να συμπληρώσετε αν όχι όλες, όσες περισσότερες πληροφορίες μπορείτε.

Η πλήρης καταχώρηση του Google My Business θα σας βοηθήσει να εμφανιστείτε σε περισσότερες αναζητήσεις, διότι παρέχει στην Google γενική εικόνα σχετικά με το τι κάνει η επιχείρησή σας, πού βρίσκεστε, ποιους εξυπηρετείτε, το ωράριο σας και άλλα σημαντικά στοιχεία τα οποία ψάχνουν οι χρήστες.

Η καταχώρηση περιλαμβάνει βασικές πληροφορίες, όπως:

  • Τοποθεσίες
  • Ώρες λειτουργίας
  • Φυσική διεύθυνση
  • Τηλεφωνικό νούμερο
  • Ιστότοπο
  • Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
  • Κατηγορία Υπηρεσιών
  • Σύντομη περιγραφή της επιχείρησης
  • Φωτογραφίες τοποθεσίας

Συμπληρώστε όσες πληροφορίες επιτρέπεται να προσθέσετε. Οι πλήρεις καταχωρήσεις θεωρούνται πιο αξιόπιστες από τις αραιά γεμάτες καταχωρήσεις. Δώστε στο Google περισσότερες ευκαιρίες για να εμφανίσει την καταχώρηση της επιχείρησής σας σε χρήστες με σχετικές τοπικές αναζητήσεις.

ΆγκυραΣυμβουλή: Το Google My Business ζητά από άτομα που είναι εξοικειωμένα με την επιχείρηση να απαντήσουν σε απλές ερωτήσεις, προκειμένου να ενημερώσουν τους άλλους. Μεταβείτε στην καταχώρησή σας και αναζητήστε μια επιλογή που λέει «Γνωρίζετε αυτό το μέρος; Απαντήστε σε γρήγορες ερωτήσεις». Απαντήστε σε αυτές τις ερωτήσεις για να προσθέσετε επιπλέον πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή σας.

Αξιοποίηση του Content και των λέξεων – κλειδιών

Βήμα 1ο:

Ένα από τα βασικά και σημαντικά βήματα είναι να γράψετε τις σωστές λέξεις – κλειδιά στον τίτλο και στην περιγραφή της καταχώρησης σας για να σας βρίσκουν οι χρήστες σε σχετικές αναζητήσεις.

Προσοχή: Μην παραγεμίζετε τα κείμενα με λέξεις – κλειδιά

Ερευνήστε λέξειςκλειδιά που σχετίζονται με την επιχείρησή σας, και τις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούνται για παρόμοιες επιχειρήσεις στην περιοχή σας τοπικά.

Στον τίτλο χρησιμοποιείστε το καταλληλότερο όνομα για επιχείρηση σας. Αν είναι καφετέρια πρέπει να αναφέρεται ως καφετέρια, αν είναι εστιατόριο πρέπει να αναφέρεται ως εστιατόριο. Επίσης χρησιμοποιείστε τις σωστές λέξεις – κλειδιά για να εμφανίζεστε στις τοπικές αναζητήσεις για επιχειρήσεις του είδους σας.

Μπορείτε να χρησιμοποιείστε και ως λέξη  – κλειδί την περιοχή στην οποία βρίσκεστε.

Για παράδειγμα αν το όνομα της επιχείρηση σας ειναι << flamingo >> τότε ο τίτλος θα μπορούσε να είναι ως εξής:

<< Καφετέρια Flamingo Γλυφάδα >>

Ανεξάρτητα από τον τύπο της επιχείρησής σας, αναζητήστε κοινές λέξεις – κλειδιά που σχετίζονται με αυτόν τον κλάδο και εξετάστε άλλους παρόμοιους όρους που χρησιμοποιούνται για να δείξουν τις τοπικές επιχειρήσεις. Η χρήση των σωστών λέξεων-κλειδιών βελτιώνει τη συνάφειά σας σε σχετικές αναζητήσεις χρηστών.

Βρείτε λέξεις-κλειδιά με υψηλότερους όγκους αναζήτησης στις τοπικές αναζητήσεις και βεβαιωθείτε ότι η καταχώρησή σας στο Google Business Profile διαθέτει ό, τι είναι σχετικό με εσάς. Με τις λέξεις-κλειδιά πρέπει να είστε έξυπνοι σχετικά με τον τρόπο χρήσης τους. Δεν μπορείτε να συμπληρώσετε ολόκληρη την περιγραφή της επιχείρησής σας με μια λίστα λέξεων-κλειδιών. Αυτό φαίνεται ανεπιθύμητο και αντιεπαγγελματικό. Με αυτό τον τρόπο θα απομακρύνετε τους χρήστες από την επιχείρησή σας αντί να τους προσελκύσετε.

Αντίθετα, χρησιμοποιήστε λέξεις-κλειδιά όπου ταιριάζουν κατάλληλα στις πληροφορίες της καταχώρησής σας. Μόλις χρησιμοποιήσετε μια λέξη-κλειδί, δεν χρειάζεται να την επαναλάβετε στην περιγραφή ή τις υπηρεσίες σας, εκτός εάν πρόκειται για ένα σημείο που θέλετε να τονίσετε.

Βήμα 2ο:

Πολύ σημαντική επίσης είναι και η σωστή επιλογή κατηγορίας

Tip: Αν έχετε μπερδευτεί και δεν ξέρετε ποια κατηγορία ταιριάζει καλύτερα στην δική σας επιχείρηση, διαλέξτε την κύρια υπηρεσία σας ή εκείνη που γνωρίζετε ότι φέρνει το μεγαλύτερο εισόδημα.

Βήμα 3ο:

Αφού έχετε τοποθετήσει σωστά την ονομασία της επιχείρησης με τις σωστές λέξεις – κλειδιά και αφού έχετε επιλέξει την καταλληλότερη κατηγορία για την επιχείρηση σας ήρθε η σειρά της τοποθέτησης της σωστής διεύθυνσης. Όπως αναφέραμε και παραπάνω δεν χρειάζεται να έχετε φυσική παρουσία με συγκεκριμένο σημείο εξυπηρέτησης πελατών για να δημιουργήσετε ένα Google Business Profile. Στην περίπτωση αυτή, δηλαδή αν προσφέρετε υπηρεσίες σε συγκεκριμένη περιοχή αλλά δεν έχετε φυσική τοποθεσία, τότε δεν θα τοποθετήσετε διεύθυνση στον λογαριασμό σας αλλά την περιοχή που εξυπηρετείτε, η οποία είναι πολύ σημαντική πληροφορία.

Στην περίπτωση που η επιχείρηση σας διαθέτει φυσική τοποθεσία την οποία κάποιος μπορεί να επισκεφθεί και να εξυπηρετηθεί εκεί, όπως για παράδειγμα μια καφετέρια, ένα εστιατόριο κλπ, θα χρειαστεί να τοποθετήσετε την διεύθυνση της. Σε αυτήν την περίπτωση υπάρχει ένα πολύ σημαντικό είδος SEO που ονομάζεται NAP ( Name, Adress, Phone). Στα Ελληνικά το ονομάζουμε ΟΔΤ ( Όνομα, Διεύθυνση, Τηλέφωνο), τα οποία πρέπει να είναι σταθερά παντού σε όλες τις καταχωρήσεις που θα κάνετε online Όπως είναι τα social media, οι online επαγγελματικοί κατάλογοι και όπου θέλετε και μπορείτε να καταχωρήσετε online τα επαγγελματικά σας στοιχεία. Αυτή η σταθερότητα μπορεί να σας δώσει μια μικρή ώθηση online.

Στην περίπτωση που η επιχείρηση σας έχει φυσική τοποθεσία αλλά και περιοχή εξυπηρέτησης καλό είναι να τα τοποθετήσετε και τα δύο.

Βήμα 4ο:

Διαλέξτε τις σωστές ώρες για την επιχείρηση σας.  Πολλοί κάνουν το λάθος να τοποθετούν πως είναι ανοιχτά 24 την ημέρα, ελπίζοντας πως αυτό θα τους βοηθήσει να εμφανίζονται πιο συχνά. Μπορείτε να το κάνετε αυτό αν θέλετε αλλά εδώ το θέμα είναι το SEO με βάση την εμπειρία του πελάτη. Αν έχετε τοποθετήσει πως είστε ανοιχτά 24 ώρες και κάποιος προσπαθήσει να σας καλέσει σε ώρα που είστε κλειστά και δεν σας βρίσκει τότε έρχεστε αντιμέτωποι με κακή εμπειρία του πελάτη κάτι το οποίο κανένας επιχειρηματίας δεν θέλει να συμβεί στην επιχείρησή του.  Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να είναι σε θέση να δουν πότε μπορούν να σας καλέσουν και να εξυπηρετηθούν. Καλό είναι να κρατάτε τις ώρες ενημερωμένες. Στο προφίλ σας θα παρατηρήσετε πως υπάρχουν ακόμα 2 ενότητες ωρών. Η μία έχει περισσότερες ώρες σε περίπτωση που θέλετε να τοποθετήσετε εξτρά ώρες για κάποιες υπηρεσίες. Πχ για το delivery.

 Mια ακόμα ενότητα που υπάρχει για τις ώρες είναι οι ειδικές ώρες. Σε αυτήν μπορείτε να τοποθετήσετε τις ώρες που είστε ανοιχτά ή κλειστά σε περιόδους διακοπών, αργιών κλπ.

Στην περίπτωση που έχετε συμπληρώσει τις ειδικές ώρες είναι πολύ πιθανό η Google να επιλέξει την δική σας επιχείρηση αφού έχετε δώσει ακριβείς και σωστές ώρες.

Συμβουλή: Ρυθμίστε τις ώρες των αργιών προκαταβολικά έτσι ώστε να γλιτώσετε από το άγχος να θυμάστε να τις ρυθμίζετε λίγες μέρες πριν.

Βήμα 5ο:

Επιλέξετε ένα short name ( σύντομο όνομα προφίλ ) για την επιχείρηση σας. Μια κατηγορία που μας έχει συστηθεί πρόσφατα είναι η κατηγορία καταχώρησης σύντομου ονόματος για το προφίλ σας.

  • Τα σύντομα ονόματα ( short name ) πρέπει να έχουν τουλάχιστον πέντε χαρακτήρες.
  • Τα σύντομα ονόματα θα πρέπει να συσχετίζονται με το όνομα της επιχείρησης ή το όνομα με το οποίο οι άνθρωποι αναφέρονται στην επιχείρηση.
  • Η Google συνιστά να συμπεριλάβετε την τοποθεσία στο σύντομο όνομα για να κάνετε το όνομα πιο ευδιάκριτο.
  • Τα σύντομα ονόματα πρέπει να είναι απλά και εύκολα στη μνήμη.
  • Εάν η πρώτη επιλογή σύντομων ονομάτων σας δεν είναι διαθέσιμη, δοκιμάστε να συντομεύσετε το όνομά σας.

Βήμα 6ο:

Προσθέστε τους συνδέσμους συνάντησης ( appointment links ) από τα οποία θα κλείνουν ραντεβού για τις υπηρεσίες σας

Στην περίπτωση που δεν έχετε σελίδα για να κλείνουν ραντεβού μπορείτε να τοποθετήσετε το link της σελίδας με την φόρμα επικοινωνίας ώστε να μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σας.

Μετατρέψτε το Google Business Profile σε κατάστημα

Στην κατηγορία προϊόντα ( products ) μπορείτε να τοποθετήσετε όσα προϊόντα διαθέτετε. Μπορείτε να τοποθετήσετε φωτογραφία του προϊόντος, ονομασία, να προσθέσετε σε ποια κατηγορία ανήκει, την τιμή του, την περιγραφή του καθώς και το link από το eshop σας όπου θα βρουν το προϊόν.

 

Tip: Στις περιγραφές προϊόντων χρησιμοποιείστε λέξεις – κλειδιά αλλά μην το παραφορτώσετε γιατί τότε θα έχετε τα αντίθετα αποτελέσματα.

Καταχωρήστε τις υπηρεσίες σας

Στην κατηγορία υπηρεσίες ( services ) μπορείτε να καταχωρήσετε τις υπηρεσίες σας. Όπως θα διαπιστώσετε, το Google Business σας δίνει προτεινόμενες υπηρεσίες που μπορείτε να προσθέσετε με βάση τις κατηγορίες που θα έχετε επιλέξει. Όμως σας δίνει και την επιλογή στην υποκατηγορία προσαρμοσμένες υπηρεσίες (custom services) για να προσθέσετε υπηρεσία μόνοι σας.

Και εδώ χρειάζεται προσοχή με τις λέξεις – κλειδιά, ώστε να μην είναι παραγεμισμένο. Σημαντικό είναι επίσης να συμπληρώσετε όλες τις υπηρεσίες που έχετε.

Λάβετε και απαντήστε σε κριτικές

Ένα από τα πιο σημαντικά κομμάτια είναι να απαντάτε σε κριτικές που λαμβάνετε στο Google Business Profile σας. Στην επίσημη ιστοσελίδα του support του Google Business μπορείτε να βρείτε βοήθεια για το πως διαχειριστείτε τις κριτικές και πως να ανταποκριθείτε σε αυτές. Αυτό το κομμάτι είναι πολύ σημαντικό και πολλοί επιχειρηματίες το προσπερνάνε και δεν δίνουν σημασία στο να ανταποκριθούν στις κριτικές.

Είναι εξίσου ίσως και περισσότερο σημαντικό το πως ανταποκρίνεστε στις κακές κριτικές όσο και στις καλές κριτικές.

Tip:  Έχετε υπόψιν σας πως η Google τείνει να τραβάει λέξεις – κλειδιά από τις κριτικές πελατών σας που όμως περιέχουν δικές σας λέξεις – κλειδιά. Αυτή η πρακτική μπορεί να σας δώσει μια μικρή ώθηση. Για αυτό το λόγο καλό είναι και εσείς στην δική σας ανταπόκριση προς κάθε κριτική να χρησιμοποιείτε λέξεις – κλειδιά. Προσοχή όμως μην το παραφορτώνεται αλλιώς δεν θα έχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα. Για παράδειγμα σε μία θετική κριτική μπορείτε να ανταποκριθείτε ενημερώνοντας πως χαίρεστε που είχαν θετική εμπειρία από κάποια υπηρεσία ή προϊόν που χρησιμοποιήσαν και το αναφέρεται τοποθετώντας την σωστή λέξη – κλειδί.

Θυμηθείτε πως όσες περισσότερες κριτικές λαμβάνετε τόσο καλυτερεύει η βαθμολογία σας, τόσο περισσότερο οι πελάτες θα σας εμπιστεύονται, τόσο περισσότεροι θα σας καλούν για να αγοράσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

Προσθέστε φωτογραφίες

Είναι εξαιρετικά σημαντικό, ανεξάρτητα από το τι κάνει η επιχείρησή σας, η διατήρηση τακτικών ενημερώσεων των φωτογραφιών στο Google Business Profile σας. Είναι τόσο σημαντικό που η Google το έχει στο support ως μία από τις κύριες κατηγορίες. Πολλοί επιχειρηματίες κάνουν το λάθος και δεν ανανεώνουν τις φωτογραφίες στο Google Business Profile τους.

Προσθέστε φωτογραφίες στην προβολή των προϊόντων και των υπηρεσιών σας και για να πείτε την ιστορία της επιχείρησής σας. Όταν προσθέτετε φωτογραφίες στην επιχείρησή σας, θα παρατηρήσετε ότι υπάρχουν διαφορετικές κατηγορίες στις οποίες μπορείτε να τις προσθέσετε.

Συνιστούμε να προσπαθήσετε να βγάλετε όσο το δυνατόν περισσότερες φωτογραφίες στην επισκόπηση και συμπεριλάβετε τουλάχιστον πέντε και κάθε κατηγορία. Όσες περισσότερες φωτογραφίες προσθέτετε και όσο πιο τακτικά τις προσθέτετε τόσο καλύτερα. Εάν έχετε μία επιχείρηση όπως είναι για παράδειγμα ένα εστιατόριο το οποίο διαθέτει menu θα παρατηρήσετε ότι υπάρχει μια ακόμη κατηγορία στο προφίλ σας για το menu της επιχείρησης σας.

Οπότε τραβήξτε μερικές φωτογραφίες από το μενού σας ή ανεβάστε φωτογραφίες που θα σας βοηθήσουν και σε αυτή την κατηγορία επίσης.  Ακόμα βεβαιωθείτε ότι ανεβάζετε επαγγελματικές φωτογραφίες υψηλής ποιότητας. Μην ανεβάζετε φωτογραφίες χαμηλής ποιότητας ή φωτογραφίες που δεν φαίνονται καλά, θα φαίνονται φτωχές για την επιχείρησή σας. Επομένως βεβαιωθείτε ότι ανεβάζετε την καλύτερη φωτογραφία που μπορείτε να έχετε για την επιχείρηση σας.

Google posts

Μια ακόμη πολύ σημαντική κατηγορία στο Google Business Profile είναι τα Google posts ( Google αναρτήσεις ). Βεβαιωθείτε ότι τη χρησιμοποιείτε όσο πιο συχνά γίνεται και να έχετε υπόψη σας ότι πρέπει να τις ανανεώνετε κάθε επτά ημέρες. Αν δεν μπορείτε να το θυμηθείτε μπορείτε να βάζετε calendar υπενθύμισης.  Όταν θα πάτε να αναρτήσετε κάτι θα δείτε πως υπάρχουν διάφορες κατηγορίες που μπορείτε να επιλέξετε από αυτές για το είδος της ανάρτησης που θα κάνετε.

Μπορείτε να το αναρτήσετε ως εκδήλωση, ως προϊόν, ως ενημέρωση ή προσφορά. Δεν υπάρχει κάποιος τρόπος να προγραμματίσετε μια αυτοματοποιημένη ανάρτηση γίνεται μόνο χειροκίνητα αλλά είναι ένας εύκολος και γρήγορος τρόπος για να ξεχωρίσετε από τους ανταγωνιστές σας και να λάβετε μερικά επιπλέον clicks στον λογαριασμό σας.

Προσθήκη χαρακτηριστικών

Θα ξαναγυρίσουμε για λίγο πάλι πίσω στην γενική κατηγορία  πληροφορίες ( info ) για να προσθέσετε τα χαρακτηριστικά της επιχείρηση σας ( highlights ).

Ουσιαστικά είναι μόνο μερικά μικρά χαρακτηριστικά που μπορείτε να προσθέσετε ανάλογα με το τι προσφέρει η επιχείρησή σας. Αν έχετε ξενοδοχείο σας ή εάν είστε επιχείρηση παροχής υπηρεσιών και είναι λίγο διαφορετική από άλλους συμπληρώστε αυτήν την ενότητα με οτιδήποτε ισχύει στην δική σας περίπτωση.

Συμπληρώστε την περιγραφή της επιχείρηση σας

Συμπληρώστε την περιγραφή της επιχείρηση σας στην σχετική κατηγορία του Google Business Profile. Είναι μια καλή ευκαιρία για να  γράψετε την ιστορία της επιχείρηση σας. Κάντε την σύντομη και προσθέστε σε αυτήν το τι προσφέρετε στους πελάτες σας. Εδώ είναι μια καλή ευκαιρία να χρησιμοποιήσετε και λέξεις – κλειδιά χωρίς να το παρακάνετε αν και δεν έχουν ιδιαίτερη βαρύτητα σε αυτή την κατηγορία. Εδώ έγκειται το γεγονός κάποιων παραγόντων κατάταξης στα οποία δεν έχουμε τον έλεγχο όπως για παράδειγμα η εγγύτητα της μηχανής αναζήτησης ( proximity to the searcher )

Καλύτερη τοπική κατάταξη

Η προβολή ( Prominence)  αναφέρεται στο πόσο γνωστή είναι μια επιχείρηση. Ορισμένα μέρη είναι πιο γνωστά στον κόσμο εκτός σύνδεσης και τα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης προσπαθούν να το αντικατοπτρίσουν αυτό στην τοπική κατάταξη. Για παράδειγμα, διάσημα μουσεία, ξενοδοχεία ορόσημα ή επώνυμα καταστήματα είναι επίσης πιθανό να κατέχουν εξέχουσα θέση στα αποτελέσματα τοπικής αναζήτησης αφού είναι ευρέως γνωστά.

Η προβολή βασίζεται επίσης σε πληροφορίες που έχει η Google σχετικά με μια επιχείρηση, από ολόκληρο τον ιστό, όπως για παράδειγμα συνδέσμους, άρθρα και καταλόγους. Όπως είπαμε και παραπάνω οι κριτικές στο Google και το score της βαθμολόγησης από τις κριτικές παίζουν σημαντικό ρόλο στην κατάταξη τοπικής αναζήτησης.

Περισσότερες κριτικές και θετικές αξιολογήσεις μπορούν να βελτιώσουν την τοπική κατάταξη της επιχείρησής σας.

Η θέση σας στα αποτελέσματα του Ιστού είναι επίσης ένας παράγοντας, επομένως καλό είναι να χρησιμοποιείτε και τις βέλτιστες πρακτικές βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO).

Συμβουλή: Δεν υπάρχει τρόπος να ζητήσετε ή να πληρώσετε για καλύτερη τοπική κατάταξη στο Google. Κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να διατηρήσουμε τις λεπτομέρειες του αλγορίθμου αναζήτησης εμπιστευτικές, για να κάνουμε το σύστημα κατάταξης όσο το δυνατόν πιο δίκαιο για όλους.

Συνδεθείτε στο insights

Ως διαχειριστής μιας επικυρωμένης καταχώρησης στο Google My Business, έχετε το τεράστιο πλεονέκτημα να έχετε πρόσβαση στο Insights. Το Insights είναι ένα εργαλείο ανάλυσης στατιστικών στοιχείων που συνδέεται με την καταχώρησή σας στο Google Business Profile. Είναι προϊόν Google, οπότε σας βοηθά να παρακολουθείτε πολλές πληροφορίες που σχετίζονται με την αλληλεπίδραση αναζήτησης και πελατών. Οι κύριες πληροφορίες που λαμβάνετε από το Insights περιλαμβάνουν τα εξής:

  • Πώς ανακαλύφθηκε η καταχώρησή σας
  • Πού εμφανίζεστε στα αποτελέσματα αναζήτησης
  • Πώς αλληλεπίδρασαν οι χρήστες με την καταχώρησή σας
  • Πόσοι χρήστες ζήτησαν οδηγίες για την τοποθεσία σας
  • Αριθμός κλήσεων προς την επιχείρησή σας από την καταχώρησή σας
  • Προβολές σε φωτογραφίες από την καταχώρησή σας

Τα δεδομένα που λαμβάνετε από αυτές τις διαφορετικές επιλογές σας δίνουν μια καλή εικόνα για το πόσο αποτελεσματική είναι η καταχώρησή σας. Μπορείτε να παρακολουθείτε τις αλλαγές, να παρατηρείτε τον αντίκτυπο της καταχώρησής σας και να βλέπετε σημαντικές τάσεις. Δεδομένου ότι τα δεδομένα μπορούν να προβληθούν συνολικά ή να αναλυθούν σε συγκεκριμένες ώρες και ημερομηνίες, το Insights είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για να κατανοήσετε τον πραγματικό αντίκτυπο της καταχώρησής σας στο Google My Business. Σημείωση: Οι πληροφορίες μπορούν να συνδεθούν στον λογαριασμό σας στο Google Analytics. Με αυτόν τον τρόπο θα λάβετε όλες τις σχετικές πληροφορίες αναλυτικών στοιχείων σε ένα μέρος χωρίς να χρειάζεται να μετακινηθείτε υπερβολικά.

Integrations

Οι καταχωρήσεις Google Business Profile  μπορούν να βελτιστοποιηθούν καλύτερα όταν τις ενσωματώσετε σε άλλες υπάρχουσες υπηρεσίες που χρησιμοποιείτε. Ένα από τα πιο χρήσιμα πράγματα που μπορείτε να κάνετε είναι να ενσωματώσετε το scheduling software σας με τα κουμπιά που επιτρέπουν στους χρήστες να κάνουν κράτηση των υπηρεσιών σας απευθείας από την καταχώρησή σας. Παρόλο που αυτή η συγκεκριμένη επιλογή ενσωμάτωσης δεν επηρεάζει πολύ το SEO σας, σας βοηθάει να κάνετε την καταχώρησή σας πιο αποτελεσματική. Όταν οι χρήστες μπορούν να κάνουν κράτηση αμέσως, μειώνει τον κίνδυνο να εγκαταλείψουν την παραγγελία τους πριν την ολοκληρώσουν. Υπάρχουν χιλιάδες εφαρμογές που μπορούν να ενσωματωθούν στο Google Business Profile. Οι περισσότερες υπηρεσίες ανάλυσης τρίτων, καθώς και το λογισμικό αυτοματισμού και το email marketing software μπορούν να ενσωματωθούν ομαλά στο Google Business Profile. Αυτές οι ενσωματώσεις συμβάλλουν στην τροφοδοσία περισσότερων δεδομένων σε υπάρχουσες εφαρμογές, ενώ παρέχουν στα προγράμματα αυτοματισμού πρόσβαση σε ενημερώσεις αναρτήσεων και πληροφοριών σχετικά με την καταχώρησή σας στο Google Business Profile.

Συμπέρασμα

Η βελτιστοποίηση του Google Business Profile για SEO είναι χρήσιμη για να βελτιώσετε τόσο την καταχώρησή σας σε αυτό όσο και τη συνολική κατάτα

Facebook
Twitter
LinkedIn

Τελευταία Άρθρα

   Χρόνος ανάγνωσης: 5 λεπτάΗ περίοδος της Black Friday έχει εξελιχθεί σε μια από τις πιο σημαντικές εμπορικές στιγμές για τους εμπόρους στην Ελλάδα. Αν

18 Νοεμβρίου, 2024

   Χρόνος ανάγνωσης: 6 λεπτάΓνωρίζετε για τα first-party data; Αν όχι….. ρίξτε μια ματιά παρακάτω για να μάθετε τι ακριβώς είναι και πώς αξιοποιούνται! Τα

31 Οκτωβρίου, 2024

Το πιο γνωστό ελληνικό βιβλίο για κερδοφόρα E-Shops