Μια εταιρική σελίδα LinkedIn στο βοηθά τα μέλη του LinkedIn να μάθουν την επιχείρησή σας, το brand σας και τις ευκαιρίες εργασίας μέσα στην εταιρεία σας. Οι εταιρικές σελίδες στο LinkedIn ,είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να εδραιωθείτε ως εξειδικευμένη επιχείρηση στον τομέα σας.
Οι εταιρικές σελίδες του LinkedIn αρχικά θεωρούνταν εργαλείο για το HR τμήμα της κάθε εταιρίας, με στόχο την ανεύρεση υποψήφιων υπαλλήλων. Παρόλο που αυτός εξακολουθεί να είναι ένας τρόπος για να χρησιμοποιήσετε το LinkedIn, πλέον έχει εξελιχθεί ως ένα ιδανικό μέρος για να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επιχείρηση σας, να προβάλλετε ευκαιρίες καριέρας και να εκπαιδεύσετε πιθανούς πελάτες για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Πλούσιο περιεχόμενο και συνεχείς ενημερώσεις σχετικές με την επιχείρηση, την επικαιρότητα και τα trends του τομέα σας, μπορούν να καταστήσουν το brand σας ηγέτη στον κλάδο σας.
Διαβάστε παρακάτω πώς μπορείτε να δημιουργήσετε μια Εταιρική σελίδα LinkedIn για την επιχείρησή σας. Λάβετε υπόψη ότι εάν δεν διαθέτετε προσωπικό προφίλ LinkedIn, θα πρέπει να το δημιουργήσετε πριν δημιουργήσετε μια σελίδα για την εταιρεία σας.
Δημιουργήστε σελίδα για την εταιρία σας
Μεταβείτε στην ιστοσελίδα LinkedIn Marketing Solutions και κάντε κλικ κουμπί “Create your page”.
Εισαγάγετε το επίσημο όνομα της εταιρείας σας και επιλέξτε τη διεύθυνση URL που θα οδηγεί τους χρήστες στην επίσημη ιστοσελίδα σας. Προσοχή! Δεν μπορείτε να αλλάξετε αυτήν τη διεύθυνση URL αργότερα. Στη συνέχεια, προσθέστε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που σας ζητάει η φόρμα, όπως τον κλάδος σας & το μέγεθος της επιχείρησή σας.
Προσθέστε το logo σας και την cover photo σας
Ιδανικές προδιαγραφές logo στο LinkedIn:
- Διαστάσεις: 300px x 300px
- Μορφή: PNG
- Μέγιστο μέγεθος: 8 MB
- Αναλογία: 1:1
Ιδανικές προδιαγραφές cover photo στο LinkedIn
- Διαστάσεις : 1536px x 768px
- Μορφής: PNG
- Μέγιστο μέγεθος: 8 MB
- Αναλογία: 2:1
Προσοχή! Μην παραλείψετε αυτό το βήμα. Έρευνες δείχνουν ότι οι εταιρείες με λογότυπα λαμβάνουν 6 φορές περισσότερη επισκεψιμότητα στις εταιρικές σελίδες τους.
Δημιουργήστε μια περιγραφή της εταιρείας σας
Έχετε 2.000 χαρακτήρες για να περιγράψετε τι κάνει η εταιρεία σας και γιατί πρέπει να ενδιαφέρονται οι πιθανοί ακόλουθοι. Το κείμενο αυτό, είναι πολύ σημαντικό για την προβολή του brand σας. Πρέπει να συμπεριλάβετε το positioning σας στην αγορά – το ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα που σας κάνει ξεχωριστό στον κλάδο σας, και όλα όσα θέλετε να επικοινωνήσετε σε μία μικρή παράγραφο, με το brand voice που έχετε επιλέξει να απευθύνεστε στο κοινό σας.
Οι πρώτοι 156 χαρακτήρες είναι ιδιαίτερα σημαντικοί, καθώς αυτό θα εμφανιστεί στην προεπισκόπηση της σελίδας της εταιρείας σας στη Google. Επιλέξτε με σύνεση ποιο θα είναι το περιεχόμενο αυτό.
Κάτω από την περιγραφή της εταιρείας σας, μπορείτε να προσθέσετε έως και 20 tags ή λέξεις-κλειδιά σχετικές με την επιχείρησή σας, που θα βοηθήσουν τους χρήστες να βρουν την σελίδα σας στο LinkedIn. Για να βρείτε τα κατάλληλα tags, σκεφτείτε σαν τους πιθανούς ακολούθους σας. Πώς θα σας έψαχναν; Τι λένε online γύρω από το όνομα της εταιρεία σας; Ποιες λέξεις χρησιμοποιούν ήδη οι άνθρωποι για να μιλήσουν για εσάς και τον κλάδο σας στο διαδίκτυο;
Προσθέστε LinkedIn Groups
Εάν ανήκετε ήδη σε σχετικές Ομάδες/groups του LinkedIn που θέλετε να εμφανίζονται στη σελίδα της εταιρείας σας, μπορείτε να τις εισαγάγετε στην κατάλληλη ενότητα είτε πριν τη δημοσίευση της σελίδα σας, είτε αργότερα αφήνοντας προσωρινά το πεδίο κενό.
Γιατί πρέπει να ακολουθήσετε άλλες ομάδες;
Οι LinkedIn ομάδες είναι ένας χώρος όπου επαγγελματίες του ίδιου κλάδου ή με παρόμοια ενδιαφέροντα μοιράζονται περιεχόμενο, δίνουν απαντήσεις, δημοσιεύουν θέσεις εργασίας, και χτίζουν το όνομά τους ως ειδικοί του κλάδου.
Προσοχή! Τα LinkedIn Groups δεν είναι το κατάλληλο μέρος για την προβολή διαφημίσεων, αλλά ένα κανάλι για την κοινή χρήση πολύτιμου περιεχομένου σε όσους μπορούν να πάρουν αξία από αυτό.
Μπορείτε να ενισχύσετε σε μεγάλο βαθμό το brand της επιχείρησή σας συμμετέχοντας σε αυτές τις Ομάδες. Αναζητήστε ομάδες που σχετίζονται με τον κλάδο σας για να αρχίσετε να αλληλεπιδράτε με αναρτήσεις και μέλη. Μόλις δημιουργήσετε μία θετική παρουσία αλληλεπιδρώντας με την κοινότητα, μπορείτε να αρχίσετε να μοιράζεστε το δικό σας περιεχόμενο και να χτίσετε την εμπιστοσύνη στο brand σας ως ειδικού.
Η κοινή χρήση σχετικού περιεχομένου είναι ένας τρόπος να προσελκύσετε περισσότερους επισκέπτες στον ιστότοπό σας. Τα μέλη των ομάδων έχουν ήδη δείξει ενδιαφέρον για τον κλάδο σας, με την επιλογή τους να ανήκουν σε αυτές τις ομάδες, γεγονός που τα καθιστά πολύτιμα ως δυνητικούς πελάτες.
Δημιουργήστε μία σελίδα με ευκαιρίες καριέρας στην επιχείρησή σας
Οι Σελίδες καριέρας στο LinkedIn, είναι ο πρωταρχικός λόγος ίδρυσης της πλατφόρμας, και αποτελεί τον ιδανικό χώρο για να δώσετε αξία στο έργο που παράγει καθημερινά η εταιρία σας. Αποτελεί επίσης, τον πιο άμεσο τρόπο εύρεσης του κατάλληλου προσωπικού για τις θέσεις εργασίας σας, καθώς η ίδια η πλατφόρμα ενημερώνει αμέσως πόσα από τα κριτήρια που έχετε ορίσει , διαθέτουν οι υποψήφιοι που υπέβαλλαν αίτηση.
Προσπαθήστε να συμπεριλάβετε μια διεύθυνση URL σε κάθε ανάρτηση πχ. Που να οδηγεί στην αγγελία σας μέσα στον επίσημο ιστότοπο: Το LinkedIn αναφέρει ότι οι αναρτήσεις με συνδέσμους έχουν 45% περισσότερη αλληλεπίδραση.
Ζητήστε από το υπάρχον ανθρώπινο δυναμικό, να συνδέσει το προσωπικό του προφίλ, με την εταιρία, ώστε να μεγαλώσει το δίκτυο σας και να αναδεικνύετε συνεχώς το μέγεθος της εταιρία σας.
Αναδείξτε μέσω των #kudos στιγμές από το υπάρχον ανθρώπινο δυναμικό σας, αναγνωρίζοντας την αξία τους και φωτίζοντας τον ρόλο και την κουλτούρα σας μέσα στην επιχείρηση.
Δημοσιεύστε την εταιρική σας σελίδα στο LinkedIn
Κάντε κλικ στο κουμπί Δημοσίευση και η σελίδα της εταιρείας σας θα είναι πλέον ορατή στα μέλη του LinkedIn. Για να δείτε πώς ακριβώς εμφανίζεται, μεταβείτε ως απλό μέλος, κάνοντας κλικ στο κουμπί “View as a Μember” στην επάνω δεξιά γωνία της σελίδας σας. Εάν θέλετε να πραγματοποιήσετε αλλαγές ή προσθήκες, κάντε κλικ στην επιλογή Διαχείριση σελίδας και κάντε τις απαραίτητες τροποποιήσεις για να φαίνεται όπως επιθυμείτε.
To LinkedIn είναι ένα επαγγελματικό εργαλείο που δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να το χρησιμοποιήσουν ως μέσο αναγνωρισιμότητας, καθιερώνοντας την επιχείρησή στα μάτια των δυνητικών πελατών, ως expert στην κατηγορία της.
Δημοσιεύστε περιεχόμενο στην σελίδα σας
Μόλις ολοκληρώσετε με τα σωστό set up της εταιρικής σας σελίδας, το πιο καίριο σημείο, για να ενισχύσετε την αναγνωρισιμοτητά σας στο LinkedIn network, είναι να του συμπεριφερθείτε σαν ένα οπιοδήποτε κοινωνικό δίκτυο, ανεβάζοντας πολύτιμο περιεχόμενο και ενημερώνοντας την κατάσταση του επαγγελματικού σας πλέον προφίλ.
Παρακάτω ακολουθούν μερικά tips για να αρχίσετε να αλληλεπιδράτε με το δίκτυο:
·Δημοσιεύετε τακτικά περιεχόμενο
Έρευνες της Linkedin δείχνουν ότι οι εταιρείες που δημοσιεύουν κάθε εβδομάδα βλέπουν 2 φορές αύξηση αλληλεπρίδρασης σε σχέση με το περιεχόμενό τους. Συνιστούμε να δημοσιεύετε καθημερινά για να διατηρείτε μια συνεπή παρουσία.
·Συμπεριλάβετε εικόνες ή βίντεο
Έρευνες έχουν αποδείξει ότι οι εικόνες έχουν γενικά υψηλότερο ποσοστό σχολίων κατά 2 φορές και το βίντεο είναι 5 φορές πιο πιθανό να προκαλέσει συνομιλία ή να κοινοποιηθεί από άλλους χρήστες από οποιαδήποτε άλλη μορφή περιεχομένου που κοινοποιείται στο LinkedIn.
·Αξιοποιήστε σχετικά Hashtags
Αυτή η δυνατότητα επιτρέπει στους κατόχους των σελίδων να προσθέσουν hashtags που σχετίζονται με το προϊόν τους ή την υπηρεσία τους, ακόμα και με άλλα Brands που ενδεχομένως παρέχουν. Χρησιμοποιήστε και το δικό σας brand name σαν hashtag, για να ενισχύσετε την δυναμική του και αλληλεπιδράστε, σχολιάζοντας, τα feeds με τα hashtags που σχετίζονται με την επιχείρηση σας, ως ειδικός.
·Αλληλεπιδράστε με τους δικούς σας ανθρώπους
Μην υποτιμάτε την αυθεντικότητα και την απήχηση των υπαλλήλων σας. Όταν συνδέουν τα προσωπικά τους προφίλ με τη Σελίδα σας και συχνά επαναχρησιμοποιούν περιεχόμενο που κονιοποιείται από τον οργανισμό σας, προβάλλουν το brand name σας σε νέα δίκτυα ενισχύοντας γρήγορα την ανάπτυξη της Σελίδας σας στο LinkedIn. Κάντε Re-share τα καλύτερα @mentions και Linkedln posts των εργαζομένων σας, στην εταιρική σας σελίδα.
Είτε είστε μία καθιερωμένη επιχείρηση στον χώρο σας, είτε μία εκκολαπτόμενη εταιρία ή νέο brand στην αγορά, το LinkedIn αποτελεί ένα χώρο δικτύωσης και αναγνωρισιμότητας τόσο από τους δυνητικούς πελάτες σας, όσο και από τα αντίστοιχα brands της αγοράς.