Όταν στέλνετε ένα μήνυμα σε ένα μέλος του LinkedIn του οποίου τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχετε ήδη, το μήνυμα είναι δωρεάν.
Ωστόσο, αν στείλετε ένα InMail αντί για ένα δωρεάν μήνυμα, μπορείτε να παρακολουθήσετε την αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας σας και να αξιολογήσετε εάν τα χρήματα που επενδύετε σας επιστρέφουν κέρδος.
Θα αντιληφθούμε πόσο σημαντική αποτελεί για όλους αυτή η αποτελεσματικότητα, εάν λάβουμε υπόψη ότι τα μηνύματα InMail έχουν ποσοστό επιτυχίας 10-25%, δηλαδή 300% υψηλότερο από τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με το ίδιο περιεχόμενο.
Το InMail έχει τη δυνατότητα να είναι ένα πολύ ισχυρό εργαλείο δικτύωσης και μάρκετινγκ, αλλά όπως και οποιοδήποτε άλλο σύστημα ανταλλαγής μηνυμάτων, το πόσο χρήσιμο είναι για την επιχείρησή σας θα εξαρτηθεί από το πόσο καλά μπορείτε να το αξιοποιήσετε. Γι’ αυτό το λόγο συγκεντρώσαμε τα 5 λάθη που δεν πρέπει να κάνετε, ώστε να βοηθήσουμε τα μηνύματά σας στο InMail να τραβήξουν την προσοχή και να σας δώσουν αποτελέσματα.
Αποφύγετε αυτά τα 5 βασικά λάθη
Λάθος #1: Αποστολή InMail σε τυχαίους παραλήπτες
Δεν αποδίδει η τακτική αποστολής τυχαίων μηνυμάτων InMail σε τυχαίους παραλήπτες. Θα πρέπει να έχετε καταλήξει στο κοινό στόχο με δημογραφικά και άλλα σχετικά στοιχεία ή μια συγκεκριμένη λίστα αλληλογραφίας που αποτελείται από επιχειρήσεις ή άτομα με τα οποία θέλετε να αλληλεπιδράσετε. Τα στοχευμένα InMail μπορούν να σας δώσουν πραγματικά αποτελέσματα, μιας και μπορούν να αυξήσουν τα ποσοστά απόκρισης έως και 15%.
Λάθος #2: Αποστολή InMail που δεν είναι πραγματικά προσωποποιημένα
Η προσωποποίηση ενός μηνύματος πωλήσεων είναι κάτι παραπάνω από το να εισάγετε το όνομα του υποψήφιου πελάτη και το όνομα της εταιρείας του σε ένα πρότυπο κείμενο. Αυτός ο τύπος «εξατομίκευσης» λέει στον αγοραστή ότι γνωρίζετε ποιος είναι και για ποιόν εργάζεται. Σχεδόν εντυπωσιακό, αλλά όχι και τόσο αποτελεσματικό. Η προσωποποίηση επιτυγχάνεται μόνο όταν η επικοινωνία κάνει τον αγοραστή να νιώθει σαν να καταλαβαίνετε τη μοναδική του κατάσταση και να είστε συντονισμένοι με τις ανάγκες του.
Πριν στείλετε το μήνυμα, ρωτήστε τον εαυτό σας: «Μπορώ να αλλάξω το όνομα του υποψήφιου πελάτη και το όνομα της εταιρείας που εργάζεται και να στείλω το ίδιο ακριβώς μήνυμα σε κάποιον άλλο;» Εάν η απάντηση είναι ναι, το μήνυμά σας δεν είναι τόσο προσωποποιημένο όσο θα έπρεπε.
Δημιουργήστε ένα πρότυπο email που αγγίζει όλα τα σημεία ομιλίας σας και μεταδίδει το μήνυμά σας, αλλά πριν πατήσετε “αποστολή”, τροποποιήστε κάθε μήνυμα InMail για να στοχεύσετε αυτόν τον συγκεκριμένο παραλήπτη. Κάντε μια προσωπική σύνδεση αναφέροντας ομοιότητες μεταξύ των επιχειρήσεων σας ή ακόμα και μια προτεινόμενη φιλανθρωπική δραστηριότητα. Αυτό το επίπεδο στόχευσης μπορεί να αυξήσει τα ποσοστά απόκρισης ακόμη περισσότερο, προκαλώντας ένα ενδιαφέρον όχι μόνο για το μήνυμά σας, αλλά και για την ίδια την επιχείρησή σας.
Με πολύ λίγες αλλαγές ένα καλά σχεδιασμένο InMail μπορεί να μεταδώσει στον παραλήπτη ότι έχετε αφιερώσει χρόνο για να ερευνήσετε προσεκτικά και να κατανοήσετε την επιχείρησή του, ώστε να έχετε πραγματική αξία να του προσφέρετε.
Λάθος #3: Συγγραφή μακροσκελών κειμένων για αποστολή
Τα μεγάλα μηνύματα InMail που είναι γεμάτα λεπτομέρειες δεν είναι εύκολο να διαβαστούν. Στην καλύτερη περίπτωση, ο παραλήπτης θα παραλείψει το μήνυμά σας και πιθανότατα θα χάσει το σημείο που θα θέλατε να του τραβήξει την προσοχή. Στη χειρότερη περίπτωση, θα βλέπει ένα τείχος κειμένου και θα πατήσει απλά «διαγραφή». Διατηρήστε τις προτάσεις μικρές και βεβαιωθείτε ότι τα μηνύματα σας κυμαίνονται μεταξύ 200 και 500 χαρακτήρων.
Ο καλύτερος τρόπος για να κάνετε έναν επαγγελματία να σας εμπιστευτεί και να σας ακολουθήσει είναι να δείξετε σεβασμό στον πολύτιμο χρόνο του.
Λάθος #4: Παράλειψη CTA (Call To Action)
Σε κανέναν δεν αρέσει όταν οι συνομιλίες πωλήσεων σταματούν, ειδικά αγοραστές που έχουν ανάγκη να λύσουν ένα πρόβλημα. Χρησιμοποιώντας ένα CTA προσανατολισμένο στη δράση, μπορείτε να διευκολύνετε τους αγοραστές σας να οδηγηθούν στα επόμενα βήματα, που θα καταλήξουν σε μια πιθανή λύση του προβλήματος τους.
Η χρήση ορισμένων CTA, π.χ “Καλέστε μας”, “Επικοινωνήστε μαζί μας” κ.α αυξάνει επίσης τα ποσοστά απόκρισης. Οι ανοιχτές προσκλήσεις για έναρξη μιας συνομιλίας χωρίς καμία πίεση είναι συνήθως πολύ πιο δεκτές από τα επιθετικά μηνύματα που προτείνουν συγκεκριμένες ώρες και ημερομηνίες.
Λάθος #5: Αναζήτηση της κατάλληλης μέρας & ώρας για την αποστολή του InMail
Δεν είναι λίγοι αυτοί που χάνουν χρόνο με το να ψάχνουν την κατάλληλη στιγμή για να αποστείλουν ένα InMail. Η αλήθεια είναι ότι ο συγχρονισμός δεν επηρεάζει πραγματικά τα ποσοστά απόκρισης. Μια πρόσφατη σε βάθος ανάλυση δείχνει ότι δεν υπάρχει σχεδόν καμία επίδραση στην εύρεση του καλύτερου χρόνου για να στείλετε ένα InMail.
Δεν έχει σημασία πότε το μήνυμά σας InMail φτάνει στα εισερχόμενά τους, μιας και τα περισσότερα άτομα απαντούν σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όταν έχουν χρόνο να το κάνουν ανεξάρτητα από το πότε το στείλατε.
Το LinkedIn InMail μπορεί να σας βοηθήσει να αποσπάσετε την προσοχή δυνητικών πελατών που δεν γνωρίζετε μέχρι στιγμής. Αυτό φυσικά θα μπορεί να επιτευχθεί ακολουθώντας τις βέλτιστες πρακτικές και αποφεύγοντας τα παραπάνω 5 κοινά λάθη, προκειμένου να κερδίσετε τον σεβασμό τους.
Μάθετε περισσότερα για τα LinkedIn Ads κατεβάζοντας τον οδηγό της GIM <<Πως να είσαι in στις διαφημίσεις LinkedIn>>