Η απόλυτη λίστα για να αυξήσετε τις online πωλήσεις

   Χρόνος ανάγνωσης: 13 λεπτά

Η αύξηση των πωλήσεων είναι ο βασικός στόχος κάθε διαδικτυακής επιχείρησης. Τα καλά νέα είναι ότι το διαδίκτυο προσφέρει δεκάδες τρόπους για να μπορέσετε να ξεχωρίσετε ανάμεσα στο πλήθος και να κερδίσετε μεγαλύτερη επισκεψιμότητα και περισσότερες πωλήσεις.

Παρακάτω σας παρουσιάζουμε την απόλυτη λίστα με τα βασικά στοιχεία και στρατηγικές που θα σας βοηθήσουν εγγυημένα να πετύχετε περισσότερες διαδικτυακές πωλήσεις.

Συνοπτικά:

  • Δημιουργήστε buyer personas (περσόνες πελατών)
  • Φέρτε σχετική επισκεψιμότητα και δημιουργήστε σχετικά (με τα buyer personas) μηνύματα.
  • Φτιάξτε ένα καλό design
  • Δημιουργήστε ένα ελκυστικό value proposition
  • Αντιληφθείτε τις αγοραστικές φάσεις
  • Μειώστε τις «τριβές»/ εμπόδια
  • Γίνετε σαφείς και ξεκάθαροι
  •  Εξαλείψτε αντιπερισπασμούς
  • Δεσμεύτε τους επισκέπτες σας (engagement)
  • Δημιουργήστε επείγουσες καταστάσεις
  • Κάντε το site σας χρηστικό

Ας δούμε τώρα το καθένα αναλυτικά.

Περσόνες/προφίλ πελατών

Προφίλ πελατών

Μπορεί να πιστεύετε ότι ένα μπλε κουμπί θα “πάει” καλύτερα από ένα κόκκινο. Ή ότι μία καμπάνια newsletter δεν θα έχει αποτέλεσμα, επειδή εσείς δεν ανοίγετε ποτέ τα e-mail σας. Τα κακά νέα είναι ότι το τι πιστεύετε εσείς δεν έχει καμία σημασία αφού το μόνο που θα πρέπει να σας ενδιαφέρει είναι το τι αρέσει στους πελάτες σας. Τα καλά νέα είναι ότι υπάρχουν τρόποι για να χαράξετε την marketing στρατηγική σας με βάση τα πραγματικά ενδιαφέροντα των πελατών σας. Τα buyer personas είναι ένας από αυτούς.

Τα buyer personas αποτελούν κάποια εικονικά και γενικευμένα παραδείγματα πελατών τα οποία θα δημιουργήσετε εσείς με βάση τα στοιχεία που έχετε για τους πραγματικούς σας πελάτες. Αυτή η ομαδοποίηση θα σας επιτρέψει να κατηγοριοποιήσετε το κοινό σας και να στοχεύσετε με διαφορετικό τρόπο στον κάθε τύπο αγοραστή.

Ας πούμε για παράδειγμα ότι πουλάτε αθλητικά ρούχα και παπούτσια και θέλετε να κάνετε μία διαφήμιση. Το να προβάλετε μία διαφήμιση για γυναικεία αθλητικά παπούτσια σε γυναίκες που ασχολούνται με τον αθλητισμό θα είναι πολύ πιο αποτελεσματικό από μία γενική διαφήμιση προς όλους. Για να καταφέρετε λοιπόν να στοχεύσετε σε συγκεκριμένες ομάδες με τις κατάλληλες διαφημίσεις, πρέπει πρώτα να δημιουργήσετε ορισμένες «ομάδες στόχευσης», δηλαδή τα προφίλ πελατών.

Πώς θα φτιάξετε buyer personas

Η διαδικασία της δημιουργίας προφίλ αγοραστών δεν είναι το πιο απλό πράγμα στον κόσμο. Απαιτείται χρόνος, σκέψη και έρευνα. Στόχος σας είναι καταρχήν να εντοπίσετε τα βασικά «είδη» των καταναλωτών σας και να τους κατηγοριοποιήσετε σύμφωνα με κοινά τους στοιχεία– κλειδιά για το κοινό της επιχείρησής σας. Στη συνέχεια θα μπορέσετε πιο εύκολα να τους βρείτε και να κάνετε στοχευμένη προώθηση σε αυτούς με διαφημίσεις ή με περιεχόμενο.

Κατά πάσα πιθανότητα δεν θα χρειαστεί να δημιουργήσετε περισσότερες από 3-5 περσόνες. Τα στοιχεία που θα πρέπει να συλλέξετε εξαρτώνται από το είδος της επιχείρησής σας. Για παράδειγμα μπορεί για εσάς να μην έχει σημασία αν πρόκειται για γυναίκα ή άντρα, αλλά για μία άλλη επιχείρηση να αποτελεί βασικό στοιχείο μιας περσόνας, αφού από αυτό θα εξαρτηθεί και η στρατηγική προώθησης.

Σε γενικές γραμμές θα σας χρειαστούν τα εξής στοιχεία:

Δημογραφικά: Ηλικία, Τοποθεσία, Εισόδημα, Εκπαίδευση, Φύλο, Οικογενειακή κατάσταση

Επαγγελματικά: Απασχόληση, τι είδους ανάγκες μπορεί να έχουν στη δουλειά τους που σχετίζονται με προϊόντα ή υπηρεσίες σας.

Στόχοι: Τι στόχους έχουν, προβλήματα για τα οποία θα έψαχναν λύση.

Συμπεριφορά: Διαδικασία αγορών, πηγή πληροφόρησης, τρόπος έρευνας αγοράς, ανταπόκριση σε μηνύματα marketing.

Από πού θα βρείτε στοιχεία:

Στοιχεία

Μελετήστε τα στατιστικά σας. Ακόμα και οι δωρεάν υπηρεσίες στατιστικών όπως τα Google Analytics, τα Facebook Insights αλλά και τα στατιστικά των Google Adwords, μπορούν να σας εκπλήξουν με το πόσα μπορείτε να μάθετε για τους πελάτες σας.

Ζητήστε βοήθεια από την ομάδα σας. Το προσωπικό σας στην εξυπηρέτηση πελατών, στις πωλήσεις, στη διαφήμιση θα πρέπει να συμμετέχει στην διαδικασία δημιουργίας προφίλ και να συνεισφέρει με τα όσα γνωρίζει για τους πελάτες σας και με το feedback που έχει συλλέξει.

Χρησιμοποιήστε τα social media. Χρησιμοποιήστε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να σχηματίσετε γνώμη για το κοινό σας από τις αντιδράσεις του αλλά και κάνοντάς του ερωτήσεις μέσα από το προφίλ σας.

Κάντε έρευνες. Χρησιμοποιήστε τη βάση δεδομένων σας για να πάρετε συνεντεύξεις από πελάτες σας. Ζητήστε από το προσωπικό σας να κάνει ερωτήσεις και να διατηρεί στοιχεία από τους πελάτες σας ή ζητήστε τους να συμπληρώσουν μία φόρμα διαδικτυακά.

Η σχετικότητα είναι SOS

 

Σχετικότητα

Η σχετικότητα έχει να κάνει με τον συνδυασμό δύο πραγμάτων: Να στοχεύεις στους κατάλληλους ανθρώπους με το κατάλληλο μήνυμα.

Δεν είναι πολύ εύκολο να πουλήσεις σε ανθρώπους πράγματα που δεν χρειάζονται ή δεν θέλουν. Αν για παράδειγμα πουλάτε laptop και εγώ έχω ήδη ένα, μπορεί να καταφέρετε να με φέρετε στην ιστοσελίδα σας αλλά δεν θα με πείσετε να αγοράσω ένα. Η προσφορά σας δεν είναι σχετική με τις ανάγκες μου.

Η σχετική στόχευση αποτελεί κλειδί για τις πωλήσεις σας. Αν σταματήσετε να φέρνετε άσχετη επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας τότε θα δείτε το Conversion Rate σας να αυξάνετε. Ο απώτερος στόχος σας είναι να καταφέρετε να έχετε τον μαγικό συνδυασμό:

  • Το σωστό μέσο (το πού θα διαφημιστείτε – δωρεάν ή μη)
  • Το σωστό μήνυμα (τι θα πείτε στον χρήστη)
  • Τη σωστή προσφορά (τι ξεχωριστό προσφέρετε)
  • Στα σωστά άτομα (που έχουν πιθανότητες να ενδιαφέρονται)

Αν ξέρετε σε ποιους απευθύνεστε και τους προσφέρετε την κατάλληλη προσφορά με τον σωστό τρόπο, τότε σίγουρα θα δείτε τις πωλήσεις σας να αυξάνονται. Για να το καταφέρετε αυτό θα πρέπει πρώτα να καταλάβετε το κοινό σας, γιατί θέλει τα προϊόντα σας και να τους δείξετε ότι τι τους καταλαβαίνετε και μπορείτε να τους βοηθήσετε να λύσουν τα προβλήματά τους. Για αυτό το σκοπό θα σας βοηθήσουν τα buyers personas που αναλύσαμε παραπάνω.

Design και Χρηστικότητα

Macintosh HD:Users:mariakritikou:Desktop:Readbility-Apple.png

Όπως λέει και η απλή λογική, το όμορφο design πουλάει καλύτερα από το άσχημο. Έχουμε αναφερθεί επανειλημένως στη σημασία του σχεδιασμού της ιστοσελίδας σας στις πωλήσεις σας. Το design αποτελεί έναν από τους βασικούς λόγους που θα επιλέξει να αγοράσει κανείς από το διαδικτυακό σας κατάστημα. Αποτελεί την πρώτη εντύπωση που θα δώσετε στους επισκέπτες σας, οι οποίοι θα κρίνουν από αυτό την αξιοπιστία σας και την φερεγγυότητά σας. Ένα σύγχρονο design θα βοηθήσει τους χρήστες να επιλέξουν εσάς από κάποιον άλλο.

Δεν είναι μόνο το εικαστικό που παίζει ρόλο για τους χρήστες. Εάν η ιστοσελίδα σας είναι δύσκολη στη χρήση, οι άνθρωποι δεν θα τη χρησιμοποιήσουν. Κανείς δεν θα μπουν στον κόπο να καταλάβει ή να βρει κάτι.

Οι καλύτερες ιστοσελίδες παρέχουν μια χαλαρή εμπειρία στην οποία ο χρήστης περιηγείται εύκολα και κατευθύνεται με φυσικό τρόπο στις σελίδες που το ενδιαφέρουν.

Η διαδικασία εγγραφής, checkout, η εύκολη πλοήγηση, η παρουσίαση προϊόντων, οι επικεφαλίδες, τα calls to action, το design σχεδόν σε όλα τα συστατικά της ιστοσελίδας σας μπορεί να συνεισφέρει στο να γίνουν πολλές περισσότερες πωλήσεις. (Διαβάστε  15 συνηθισμένα λάθη στο Design για e-Commerce ιστοσελίδες)

Πώς θα καταλάβετε αν το site σας είναι άσχημο; Αν το έχετε φτιάξει μόνος σας και δεν είστε σχεδιαστής ή αν χρησιμοποιείτε συνηθισμένες stock φωτογραφίες, αν το site σας δεν είναι mobile friendly είναι κάποιες ενδείξεις ότι έχετε μία… ψιλο-άθλια ιστοσελίδα. (Διαβάστε σχετικά 8 εξαιρετικοί λόγοι για να κάνετε Redesign στην ιστοσελίδα σας).

Θα πρέπει επομένως να δώσετε έμφαση στο σχεδιασμό της ιστοσελίδας σας, να αφιερώσετε χρόνο και να απευθυνθείτε σε κάποιον ειδικό τόσο στο σχεδιασμό όσο και στο marketing.

Value proposition (το ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα)

Value proposition

Γιατί θα έπρεπε κάποιος να αγοράσει από εσάς; Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα αποτελεί το value proposition σας. Πιο συγκεκριμένα, το value proposition αποτελεί μία δήλωση που:

  • εξηγεί πώς το προϊόν σας λύνει το πρόβλημα του πελάτη σας ή βελτιώνει την κατάστασή του (τι προσφέρετε),
  • παρουσιάζει συγκεκριμένα οφέλη και
  • λέει στον πελάτη γιατί πρέπει να αγοράσει από εσάς (ανταγωνιστικό πλεονέκτημα).

Θα πρέπει να προβάλετε το value proposition σας τόσο στην πρώτη σελίδα σας όσο και σε άλλες σελίδες. Αν οι βασικές σελίδες σας δεν περιέχουν το value proposition σας, τότε χάνετε πωλήσεις. Το value proposition σας μπορεί να είναι οι καλές τιμές σας, το ποιοτικά ανώτερο προϊόν σας, ευκολίες όπως γρήγορα μεταφορικά ή απλότητα στη χρήση, η φερεγγυότητά σας, ένα εξειδικευμένο προϊόν ή υπηρεσία κ.α.

Αντιληφθείτε τον αγοραστικό κύκλο

Αγοραστικό κύκλο

Ένας αγοραστής μπορεί να ανήκει σε τρεις βασικές κατηγορίες:

  1. Ψάχνει να λύσει ένα πρόβλημα/ανάγκη έστω κι αν δεν το ξέρει
  2. Άτομα που εξετάζουν τις επιλογές τους και συγκρίνουν προϊόντα
  3. Άτομα που έχουν αποφασίσει για τις αγορές τους

Κάθε μία από αυτές τις κατηγορίες ατόμων χρειάζεται διαφορετική προσέγγιση. Αντιλαμβάνοντας τα στάδια του αγοραστικού κύκλου θα μπορέσετε να καταλάβετε τις ανάγκες του κάθε πελάτη σας και να στοχεύσετε διαφορετικά στον καθένα.

Για παράδειγμα ένα άτομο που ανήκει στην πρώτη κατηγορία όπου δεν γνωρίζει καν ότι έχει κάποιο πρόβλημα αποτελεί μία δύσκολη περίπτωση. Θα πρέπει πρώτα να του δείξετε ότι έχει κάποιο πρόβλημα και πώς εσείς θα μπορούσατε να κάνετε τη ζωή του πιο εύκολη. Κάτι τέτοιο θα μπορούσε να επιτευχθεί με content marketing, δηλαδή προώθηση περιεχομένου, ενδεχομένων μέσω της ιστοσελίδας σας (blog), των social media και του email marketing.

Στην δεύτερη κατηγορία όπου ένας υποψήφιος πελάτης κάνει έρευνα αγοράς, θα βοηθούσαν ιδιαίτερα καμπάνιες CPC (Adwords, Facebook), σημαντική παρουσία στα social media αλλά και μία καλά σχεδιασμένη σελίδα, με θετικά reviews, αναλυτικές περιγραφές προϊόντων, calls to action κ.α. Σε αυτό το στάδιο είναι σημαντικό επίσης να παρουσιάζετε στους χρήστες σας αυτό που σας κάνει ξεχωριστούς, τον λόγο που θα πρέπει να αγοράσουν από εσάς, δηλαδή το value proposition σας.

Η τρίτη κατηγορία ατόμων ίσως σας φαίνεται «σιγουράκι» αλλά ακόμα κι αν κάποιος έχει αποφασίσει να κάνει μία αγορά, πολλά μπορεί να πάνε στραβά. Μία πολύπλοκη διαδικασία checkout, ένας λάθος υπολογισμός κόστους μεταφορικών, μια κουραστική διαδικασία εγκραφής μπορεί να καταστρέψουν στο λεπτό αυτό που φαινόταν ως σίγουρη πώληση. Επίσης, μπορεί να πρόκειται για ένα άτομο που έκανε την έρευνα αγοράς του και επέστρεψε έπειτα στην ιστοσελίδα σας. Στην περίπτωση αυτή θέλετε να είστε σίγουροι ότι θα βρει ξανά γρήγορα αυτό που έψαχνε, έχοντας μία χρηστική ιστοσελίδα με σαφείς κατηγορίες και calls to action.

Τέλος, μπορεί να πρόκειται για ένα άτομο που έκανε έρευνα αγοράς, είδε τα προϊόντα σας αλλά τελικά δεν αγόρασε ποτέ κάτι από κάποιον. Εκεί μία καμπάνια remarketing θα μπορούσε να είναι πολύ αποτελεσματική.

Διαβάστε περισσότερα στο πρόσφατο άρθρο μας “Τα 6 στάδια του αγοραστικού κύκλου και πώς να τα εκμεταλλευθείτε”.

Διώξτε τις αμφιβολίες

Macintosh HD:Users:mariakritikou:Desktop:wa blog 2.png

Ο πελάτης σας πρέπει να περάσει από μία διαδικασία για να καταλήξει σε μία πώληση, κατά τη διάρκεια της οποίας μπορεί να έχει αμφιβολίες ή δισταγμούς πριν δώσει τα χρήματά του. “Αξίζει τα λεφτά του; Θα αντέξει; Είναι έμπιστη η εταιρεία; Αν δεν μου κάνει; Μήπως είναι απάτη;”. Όλα αυτά είναι ερωτήματα που θα μπορούσαν να περάσουν από το μυαλό κάθε πελάτη. Δουλειά σας είναι να ελαχιστοποιήσετε αυτές τις σκέψεις και να εξαλείψετε κάθε αμφιβολία από το μυαλό των πελατών σας.

  • Συνήθεις ύποπτοι που δημιουργούν αμφιβολίες
  • Μεγάλη ή πολύπλοκη διαδικασία checkout
  • Μη  χρηστικές ιστοσελίδες όπου οι επισκέπτες δεν καταλαβαίνουν εύκολα πώς να βρουν αυτό που ψάχνουν και να το αγοράσουν
  • Ελλιπή στοιχεία εταιρείας όπως όνομα, τηλέφωνο, διεύθυνση, φωτογραφίες.
  • Κακό design
  • Λιγοστές πληροφορίες προϊόντων

Για να ξεπεράσετε αυτές τις παγίδες θα πρέπει να δημιουργήσετε μία πολύ χρηστική, αξιοπρπεπή και όμορφη ιστοσελίδα, στην οποία θα λύνονται τέτοιου είδους φόβοι πριν καν δημιουργηθούν με testimonials, δηλαδή μαρτυρίες ευχαριστημένων πελατών, βραβεύσεις, συνεργασίες, μία καλή παρουσία στα social media, καλά reviews, δημιουργία περιεχομένου, παρουσίαση του value proposition στην ιστοσελίδα σας, πλήρη στοιχεία επικοινωνίας κ.α.

Διαβάστε εδώ 15 λάθη που μπορεί να σκοτώνουν τις πωλήσεις σας.

Να είστε σαφείς

Οι χρήστες δεν θα εμπιστευτούν κάτι που δεν καταλαβαίνουν. Δεν θα αγοράσουν ένα προϊόν που δεν θα καταλάβουν πώς λειτουργεί και δεν θα παραμείνουν για πολύ σε μία ιστοσελίδα που δεν γίνεται αμέσως σαφές το περί τίνος πρόκειται. Αν το μήνυμά σας, η διαφήμισή σας, το βίντεο στην ιστοσελίδα σας ή το κείμενο στην πρώτη σελίδα σας είναι απλό και γίνεται εύκολα κατανοητό τότε έχετε πολύ περισσότερες πιθανότητες να κάνετε πωλήσεις.

 

Να είστε σαφείς

Στην παραπάνω φωτογραφία σε τι αφορά το banner; Με λίγα, απλά και κατανοητά λόγια γίνεται σαφές ότι πρόκειται για ένα εργαλείο για να δημιουργήσετε την ιστοσελίδας σας. Μπορείτε να το δοκιμάσετε δωρεάν και έχει κάποιες ενδιαφέρουσες παροχές.

Δεν χρειάζονται μεγάλα λόγια, χρειάζονται λίγα και απλά. Αν το περιχόμενο του site σας δεν διαβάζεται ευχάριστα και δεν γίνεται εύκολα αντιληπτό, τότε κάτι κάνετε λάθος. Το ίδιο ισχύει και για τα βίντεο. Αυτό το βίντεο διαφημίζει έναν θερμοστάτη. Θα μπορούσε να είναι το πιο βαρετό βίντεο ever. Αλλά δεν είναι.

Μειώστε τη “φασαρία”

Όσο περισσότερες επιλογές δίνετε στους επισκέπτες σας τόσο πιο δύσκολο θα είναι να διαλέξουν. Όταν υπάρχουν πάρα πολλές εναλλακτικές για να διαλέξει κανείς, τότε είναι πιο εύκολο να μην επιλέξει τίποτα.

Αν έχετε πάρα πολλά προϊόντα τότε σκεφτείτε να τα παρουσιάσετε με φίλτρα αναζήτησης, έτσι ώστε οι χρήστες να μπορούν ανά πάσα στιγμή να περιορίσουν τις επιλογές τους βάσει των κριτηρίων που τους ενδιαφέρουν.

Η ποικιλία των προϊόντων δεν είναι βέβαια το μόνο που μπορεί να αποσπάσει την προσοχή των χρηστών σας. Ο σχεδιασμός σε όλη την ιστοσελίδα σας παίζει σημαντικό ρόλο στο να καθοδηγήσετε τους χρήστες σας εκεί που θέλετε, δηλαδή στην πώληση.

Ένα… παραγεμισμένο layout με πολλές πληροφορίες και αρκετά στοιχεία που ζητούν όλα την προσοχή των χρηστών θα ήταν μία αποτυχία.

Ένας γενικός κανόνας είναι να ακολουθείτε τους νόμους του marketing και της ιεραρχίας στο design, έτσι ώστε να δίνετε έμφαση σε αυτό που έχει σημασία.

Δείτε για παράδειγμα την παρακάτω εικόνα:

Φασαρία

Με ποια σειρά κινήθηκε το μάτι σας; Πιθανότατα πρώτα διαβάσατε την επικεφαλίδα (It’s your money…) και την εικόνα και έπειτα ακολούθησαν η μικρή περιγραφή και το call to action κουτί  (Free! Get started).

Δεν είναι τυχαίο ή μια απλή μαντεψιά. Αυτοί που σχεδίασαν αυτή τη σελίδα, μελέτησαν προσεκτικά τα χρώματα, τις γραμματοσειρές, τις αποστάσεις, τα μεγέθη και τα λεκτικά για να κατευθύνουν τον αναγνώστη έτσι ώστε να δει πρώτα αυτά που  είναι σημαντικά. Οι κανόνες αυτοί ισχύουν σε όλα τα στοιχεία του σχεδιασμού μιας ιστοσελίδας και θα πρέπει να τους τηρείτε.

Ένας άλλος κανόνας είναι ο εξής: Όσο πιο κοντά φτάνει ο χρήστης στην πώληση, τόσο λιγότερα θα πρέπει να βλέπει στην οθόνη του. Μόλις οι χρήστες σας βρεθούν στη διαδικασία checkout δεν θα πρέπει να περιλαμβάνεται κανένα στοιχείο που δεν συνεισφέρει στην πώληση. Κάθε σελίδα σας θα πρέπει να κατευθύνει τον χρήστη προς μία μεριά και μόνο: προς την πώληση.

Engagement

Macintosh HD:Users:mariakritikou:Desktop:engagement.jpg

Τι Conversion Rate έχει η ιστοσελίδα σας; Ας υποθέσουμε ότι ακόμα κι αν έχει 5% αυτό δεν σημαίνει ότι το υπόλοιπο 95% που σας επισκέφθηκε δεν θα αγοράσει τίποτα.

Τα άτομα αυτά επισκέφθηκαν την ιστοσελίδα σας, δεν αγόρασαν τίποτα και έφυγαν. Τους έχετε χάσει για τα καλά; Όχι απαραίτητα. Μπορείτε να κάνετε αρκετά πράγματα για να διατηρήσετε το ενδιαφέρον τους και να τους κάνετε να αγοράσουν τελικά κάτι. Ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους είναι το Remarketing. Με μία καμπάνια Remarketing, θα μπορέσετε να προσεγγίσετε ξανά όσους εγκατέλειψαν το κατάστημά σας χωρίς να αγοράσουν και να τους θυμίσετε ότι έχουν αφήσει κάτι στη μέση.

Εκτός όμως από το retargeting, υπάρχουν πολλά επίσης που μπορείτε να κάνετε για να ωθήσετε τους χρήστες σας να ασχοληθούν με την επιχείρησή σας.

Ορισμένες τενχικές για Engagement

α newsletters και γενικά το email marketing αποτελούν έναν εξαιρετικό τρόπο για να πείσετε τους επισκέπτες σας να ασχοληθούν ξανά μαζί σας. Αυτό βέβαια εφόσον έχετε τα e-mail τους (δείτε εδώ κορυφαίες συμβουλές για να αυξήσετε τη λίστα παραληπτών σας).

Το περιεχόμενο και η διανομή του μέσα από τα social media, το google, την αποστολή email προσδίδει αξιοπιστία στην επιχείρησή σας και βοηθάει στην αύξηση του engagement.

Το Facebook και τα social media (εφόσον πείσετε τους χρήστες πρώτα να σας ακολουθήσουν) αποτελούν εξαιρετικά εργαλεία για να κρατήσετε σε επαφή τους πελάτες σας, να τους γνωρίσετε, να τους επαναφέρετε στην ιστοσελίδα σας αλλά και να τους κάνετε να αλληλεπιδράσουν με εσάς και να σας φέρουν νέους πελάτες.

Οι διαγωνισμοί είναι επίσης ένας καλός τρόπος για να τραβήξετε την προσοχή των χρηστών σας και να τους ενθαρρύνετε να κοινοποιήσουν το περιεχόμενό σας.

Διαβάστε σχετικά: Πώς να ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να κοινοποιήσουν το περιεχόμενό σας.

Δημιουργήστε το αίσθημα του επείγοντος

Όλοι έχουμε δει κάτι παρόμοιο: “Αποκτήστε το τώρα! Μη χάσετε τη μοναδική προσφορά!”.  Ένα “ψυχολογικό τρικ” για να τραβήξετε το ενδιαφέρον των χρηστών σας και να τους κάνετε να αγοράσουν είναι να τους προκαλέσετε το αίσθημα του επείγοντος.

Ένα σπάνιο προϊόν, η πίεση του χρόνου για μία προσφορά, ο φόβος ότι ο χρήστης μπορεί να χάσει μία ευκαιρία αποτελούν πολύ σημαντικά κίνητρα για να σπεύσει ένας χρήστης να αποκτήσει κάτι χωρίς να το πολυ-σκεφτεί.

Υπάρχουν αρκετοί τρόποι για να το καταφέρετε αυτό με πιο συνηθισμένους την  περιορισμένη ποσότητα (Μόνο 3 εισιτήρια έχουν μείνει σε προσφορά) και τον περιορισμό χρόνου (μόνο για όσους τα αποκτήσουν μέχρι τα Χριστούγεννα). Διαβάστε περισσότερες συμβουλές για το πώς να δημιουργήσετε το αίσθημα του επείγοντος σε παλιότερο άρθρο.

 

Συγγραφή Άρθρου:Κρητικού Μαρία

Facebook
Twitter
LinkedIn

Τελευταία Άρθρα

   Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτάΓια να δούμε τι θα δούμε στα Google Analytics 4 το αμέσως επόμενο διάστημα. Πριν από λίγες μέρες η Google ανακοίνωσε

18 Ιουλίου, 2024

Το πιο γνωστό ελληνικό βιβλίο για κερδοφόρα E-Shops