Πώς να αυξήσετε τις πωλήσεις σας μέσω Pinterest

   Χρόνος ανάγνωσης: 5 λεπτά

Μπορεί το Pinterest να μην είναι τόσο διαδεδομένο στην Ελλάδα όσο το Facebook ή το Twitter, αλλά είναι γεγονός ότι εξελίσσεται ραγδαία και η σημασία του στο digital marketing είναι αναμφισβήτητη. Με 110 εκατ. μηνιαίους χρήστες παγκοσμίως και το 70% των χρηστών να δηλώνει ότι το χρησιμοποιεί για με σκοπό να κάνει κάποια αγορά, το Pinterest έχει πολύ μεγάλη δυναμική και μπορεί να κάνει τη διαφορά στις πωλήσεις σας. Οι παρακάτω συμβουλές θα σας βοηθήσουν.

αυξησεις μεσω pinterest

Pinterest SEO

Για να μπορέσετε να ξεχωρίσετε ανάμεσα στο πλήθος θα πρέπει να κάνετε ορισμένες κινήσεις βελτιστοποίησης της σελίδας σας.

1. Επιλέξτε ένα καλό user name. Οι Σελίδες του Pinterest Business σας επιτρέπουν να επιλέξετε το δικό σας εταιρικό URL, αρκεί να μην το έχει ήδη επιλέξει κάποιος. Εκμεταλλευθείτε το, επιλέγοντας ένα καθαρό username που αντανακλά την εταιρεία σας. Έχετε περιορισμό 15 χαρακτήρων, επομένως θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε το ίδιο το όνομα της εταιρείας σας. Αν δεν χωράει ολόκληρο, χρησιμοποιήστε μία μικρότερη εκδοχή του που παραπέμπει στην εταιρεία σας.

2. Χρησιμοποιήστε keywords στη σελίδα “About”. Όταν δημιουργείτε νέο λογαριασμό σιγουρευτείτε ότι εξηγείτε καθαρά ποια είναι η εταιρεία σας και τι κάνει. Αυτό θα διευκολύνει τους χρήστες σας να σας βρουν στις αναζητήσεις.

3. Συμπεριλάβετε links στην ιστοσελίδα σας. Αυτό που θέλετε πρωτίστως να κερδίσετε από το Pinterest είναι να κάνετε τον κόσμο να επισκεφθεί την ιστοσελίδα σας (και έπειτα να κάνει αγορές). Θα πρέπει λοιπόν να αναφέρετε την ιστοσελίδα σας στο προφίλ σας αλλά και να συμπεριλαμβάνετε links σε όλα τα προϊόντα που ποστάρετε.

Pinterest-seo

4. Χρησιμοποιείτε keywords στα ονόματα για Pinboards. Όταν δημιουργείτε πίνακες (boards) επιλέξτε ονόματα βάσει του τι θα ανεβάζετε εκεί και τι λέξεις θα χρησιμοποιήσει ο χρήστης στην αναζήτησή του για να τον βρει.

5. Χρησιμοποιήστε hashtags στις περιγραφές σας. Όπως και στα υπόλοιπα social media, έτσι και στο Pinterest, τα hashtags αποτελούνται από μία ή δύο λέξεις που ακολουθούν το σύμβολο της δίεσης (#) και έχουν ως στόχο να κατηγοριοποιήσουν θέματα. Γνωρίστε τα και χρησιμοποιήστε τα στις αναρτήσεις σας.

6. Εκμεταλλευθείτε τις περιγραφές προϊόντων. Εκτός τα hashtags, στις περιγραφές θα πρέπει επίσης να χρησιμοποιείτε λέξεις -κλειδιά, δηλαδή λέξεις που πιστεύετε ότι θα χρησιμοποιήσουν οι χρήστες στις αναζητήσεις τους.

Κάντε χρήση των Rich Pins

Τα Rich Pins αποτελούν pins με πολλές περισσότερες πληροφορίες που τις “τραβάνε” από metadata της ιστοσελίδας σας. Η χρήση τους μπορεί να βελτιώσει αισθητά το CTR σας ενώ ένα άλλο πλεονέκτημα ότι ενημερώνονται αυτόματα για αλλαγές και ειδοποιούν για αλλαγές στις τιμές. Για παράδειγμα αν αλλάξετε την τιμή σε ένα προϊόν θα ανανεωθεί αυτόματα στο Pinterest ενώ όσοι έχουν κάνει Repin, θα λάβουν ένα e-mail από το Pinterest ενημερώνοντάς τους για την πτώση των τιμών και προτρέποντάς τους να αγοράσουν.

Κάντε χρήση των Rich Pins

Υπάρχουν έξι τύποι rich pins: Για εφαρμογή, ταινία, συνταγή, άρθρο, προϊόν και τοποθεσία.

Για παράδειγμα αν αναρτήσετε μία συνταγή, χρησιμοποιώντας τα Rich Pins, τότε θα εμφανιστούν στο χρήστη πληροφορίες όπως τα υλικά της συνταγής, χωρίς ο χρήστης να χρειαστεί να εγκαταλείψει το Pinterest.

rich pins χρήση προϊόντων

Τα Rich Pins προϊόντων διευκολύνουν το χρήστη να δει πληροφορίες για τα προϊόντα σας όπως η τιμή, η διαθεσιμότητα και η τοποθεσία αγοράς.

πληροφορίες για τα προϊόντα σας

Για να ξεκινήσετε να τα χρησιμοποιείτε ίσως χρειαστείτε τη βοήθεια του developer της ιστοσελίδας σας. Διαβάστε περισσότερα εδώ.

Κάντε διαγωνισμούς

κάντε διαγωνισμούς

Σε όλους αρέσουν οι διαγωνισμοί! Ακόμα και στους markteres. Οι διαγωνισμοί στο Pinterest αποτελούν μία ευκαιρία να συνδεθείτε με τους πελάτες σας, να κερδίσετε νέους και να λάβετε πολλά repins, likes και shares που θα βοηθήσουν στο να γίνει γνωστή η εταιρεία και τα προϊόντα σας και να αυξηθούν οι πωλήσεις σας. Ορισμένοι γενικοί κανόνες όταν δημιουργείτε διαγωνισμούς στο Pinterest:

  • Κάντε εύκολη τη συμμετοχή
  • Χρησιμοποιήστε ένα ελκυστικό εικαστικό
  • Επιλέξτε δώρα που να αξίζουν
  • Κάντε το διαγωνισμό σας mobile friendly
  • Προωθήστε το διαγωνισμό σας στα άλλα social media, στην ιστοσελίδα σας και σε ιστοσελίδες που προωθούν διαγωνισμούς.

Εκμεταλλευθείτε τα Buttons και Widgets

εκμεταλλευθείτε τα Buttons και Widgets

Το Pinterest παρέχει μία σειρά από Add-ons που θα σας βοηθήσουν να προωθήσετε την παρουσία σας στο Pinterest μέσα από την ιστοσελίδα σας.

Save Button

Το Save button αποτελεί τον ιδανικό τρόπο για να αυξήσετε την παρουσία σας στο Pinterest. Με ένα μόνο κλικ, οι επισκέπτες μπορούν να αποθηκεύσουν στο Pinterest τις εικόνες που τους που τους αρέσει στο site σας. Το Save button βγαίνει σε πολλά στυλ, μεγέθη και σχήματα. Μία από τις καλύτερες επιλογές είναι να επιλέξετε το ‘’Image Hover”, που εμφανίζεται όταν οδηγήσετε το ποντίκι πάνω σε μία φωτογραφία.

Follow Button

Το Follow Button επιτρέπει στους χρήστες να σας ακολουθήσουν στο Pinterest με ένα κλικ.

Pinterest Tab

Pin Widget

Το Pin Widget σας επιτρέπει να εμφανίζεται το αγαπημένο σας Pin στην ιστοσελίδα σας, έτσι ώστε οι επισκέπτες σας να μπορούν γρήγορα να το κάνουην Repin.

Board Widget

Το Board Widget κάνει ακριβώς την ίδια δουλειά αλλά για ολόκληρο πίνακα, όχι μόνο για ένα Pin.

Profile Widget

Εμφανίζεται στην ιστοσελίδα σας ένα κουτί με το προφίλ σας στο Pinterest και την παρότρυνση να σας ακολουθήσουν.

Υπάρχουν επίσης εργαλεία όπως το Wishpond, που σας επιτρέπουν να δημιουργήσετε tabs τα οποία μπορείτε να τοποθετήσετε είτε στην ιστοσελίδα σας είτε στο λογαριασμό σας στο Facebook.

Κάντε αναρτήσεις που αποδίδουν

Κάντε αναρτήσεις που αποδίδουν

Ο κανόνας της  ποιότητας έναντι της ποσότητας ισχύει και στο Pinterest. Έχει σημασία να κάνετε τακτικές αναρτήσεις και να ανανεώνετε συχνά το περιεχόμενό σας. Είναι όμως ακόμα πιο σημαντικό να κάνετε αναρτήσεις που έχουν ανταπόκριση. Έχουμε μιλήσει για τη σημασία που έχουν οι καλές φωτογραφίες στις πωλήσεις. Έτσι και στο Pinterest θα πρέπει να επιλέγετε εικαστικά που έχουν απόδοση.

 

Tips:

Μην επιλέγετε φωτογραφίες με πρόσωπα: Οι εικόνες χωρίς πρόσωπα έχουν 23% περισσότερα Repins.

Εκμεταλλευθείτε τα χρώματα: Τα pins στα οποία επικρατούν πολλά χρώματα λαμβάνουν 3,25 περισσότερα Repins από αυτές με ένα χρώμα. Το κόκκινο αποδίδει καλύτερα από το μπλε.

Το μέγεθος μετράει. Οι εικόνες στις σελίδες των προϊόντων σας θα πρέπει ιδανικά να έχουν πλάτος 600 px έως 736 px.

«Ακούστε» τους χρήστες σας: Μελετήστε με προσοχή τα στατιστικά σας στοιχεία. Μπορεί οι καλοκαιρινές σαλάτες και τα DIY να έχουν μεγάλη δυναμική γενικά αλλά θα πρέπει να μάθετε τι έχει καλύτερη απήχηση στο δικό σας κοινό.

Το timing είναι το παν: Κάντε pins τις ώρες που οι πελάτες σας είναι ενεργοί. Σε γενικές γραμμές μεταξύ 14.00 και 16.00 και μεταξύ 20.00 με 23.00 είναι οι ιδανικές ώρες για να ασχοληθείτε με το Pinterest. Και πάλι όμως θα πρέπει να μελετήσετε τα στιατιστικά σας για να δείτε ποιες ώρες αποδίδουν καλύτερα για εσάς.

 

Συντάκτρια: Κρητικού Μαρία

Facebook
Twitter
LinkedIn

Τελευταία Άρθρα

   Χρόνος ανάγνωσης: 5 λεπτάΗ περίοδος της Black Friday έχει εξελιχθεί σε μια από τις πιο σημαντικές εμπορικές στιγμές για τους εμπόρους στην Ελλάδα. Αν

18 Νοεμβρίου, 2024

   Χρόνος ανάγνωσης: 6 λεπτάΓνωρίζετε για τα first-party data; Αν όχι….. ρίξτε μια ματιά παρακάτω για να μάθετε τι ακριβώς είναι και πώς αξιοποιούνται! Τα

31 Οκτωβρίου, 2024

Το πιο γνωστό ελληνικό βιβλίο για κερδοφόρα E-Shops