Τι γνωρίζετε για αυτούς τους τύπους διαφήμισης στο Facebook;

   Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά

Αν η απάντηση είναι «όχι και πολλά» τότε πρέπει να διαβάσετε το παρακάτω άρθρο. Πολύ δε περισσότερο αν ανήκετε στην κατηγορία των μικροεπαγγελματιών. Στο σημερινό άρθρο θα αναφερθούμε σε 3 τύπους διαφήμισης Facebook οι οποίοι δεν είναι τόσο συνηθισμένοι.

Διαφημίσεις με προσφορές

Η σελίδα σας είναι τέλεια, το ακροατήριο ανταποκρίνεται αλλά οι πωλήσεις δεν…

Μήπως χρειάζεται να τις πυροδοτήσετε με κάποιον τρόπο; Με μία προσφορά για παράδειγμα. Αν ναι, τότε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις διαφημίσεις για προσφορές του Facebook. Αποτελούν ιδανικό τρόπο να τραβήξετε την προσοχή του κοινού και να το ωθήσετε σε δράση.

facebook-offer-ad-example

Υπάρχουν αρκετές εναλλακτικές για το πως θα φαίνονται και εξυπηρετούν αποτελεσματικά τα φυσικά καταστήματα (σε σχέση με τα ηλεκτρονικά). Ο παραλήπτης της προσφοράς μπορεί άμεσα να εξαργυρώσει κάτι που βλέπει στο κινητό του. Το καλύτερο από όλα είναι ότι όταν ο χρήστης βρίσκεται κοντά στο κατάστημά σας, βλέπει στο κινητό του ενημέρωση για το είδος της προσφοράς και τη διάρκειά της.

Οι διαφημίσεις προσφορών στήνονται τμήμα-τμήμα. Ο τίτλος που είναι και το πιο «πιασιάρικο» τμήμα μπορεί να έχει 50 χαρακτήρες και η περιγραφή της προσφοράς έως 250. Το ίδιο το Facebook συστήνει διάρκεια προσφοράς έως 7 μέρες. Θυμηθείτε ότι καλό είναι να δώσετε τη δυνατότητα στο κοινό να μοιραστεί με τους φίλους του την προσφορά σας. Τελευταία συμβουλή για τον συγκεκριμένο τύπο διαφήμισης είναι: «δώστε μία ουσιαστική έκπτωση», το λιγότερο 20% για να έχει νόημα η όλη καμπάνια.

Σημειώστε ωστόσο ότι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτόν τον τύπο διαφήμισης μόνο αν επιλέξετε σαν στόχους καμπάνιας τα: αύξηση κίνησης, αύξηση μετατροπών, επισκέψεις στο κατάστημα.

 

Διαφημίσεις βίντεο

Ένας ακόμα υποχρησιμοποιημένος τύπος διαφήμισης στο Facebook είναι οι βιντεοδιαφημίσεις.  Κι αυτό παρά το γεγονός ότι οι χρήστες περνούν πενταπλάσιο χρόνο βλέποντας βίντεο παρά στατικό περιεχόμενο. Αν ακούτε βίντεο διαφημίσεις και σκέφτεστε budget χιλιάδων ευρώ, τότε κάνετε λάθος. Ακόμα και τα βίντεο από το κινητό σας μπορούν να δουλέψουν!

Φτιάξτε έξυπνα, σύντομα και χρήσιμα βιντεάκια, ανεβάστε τα στο Facebook και τραβήξτε την προσοχή του κοινού σας.

Μερικές γρήγορες συμβουλές

  • Διάρκεια έως 15-20 δευτερόλεπτα
  • Κάντε τη λήψη κάθετα. Παίζουν καλύτερα
  • Συμπεριλάβετε τη μάρκα/ brand name στην εικόνα
  • Δεν είναι απαραίτητο να περιέχουν και ήχο. Προτιμήστε το κείμενο.

Διαφημίσεις μέσω Messenger

Πολλοί άνθρωποι προτιμούν να μιλάνε μέσω πληκτρολογίου παρά να σηκώσουν το ακουστικό. Οι διαφημίσεις στο messenger μπορεί να είναι από εξαιρετικά απλές έως περισσότερο πολύπλοκες και κυκλοφορούν σε δύο τύπους: κλικ στο messenger και χορηγούμενο μήνυμα. Τόσο ο ένας τύπος όσο και ο άλλος χρησιμοποιούνται ελάχιστα. Κι αυτό είναι μέγα λάθος.

facebook messenger ads two types

 

Οι διαφημίσεις τύπου κλικ στο messenger μοιάζουν με τις κανονικές διαφημίσεις με τη διαφορά ότι μόλις κλικαριστούν ανοίγει ένας διάλογος στο Messenger.

facebook click to messenger underused ad example

 

Επιλέξτε το «Μηνύματα» στο στόχο της καμπάνιας και ξεκινήστε το σετάρισμα όπως γίνεται και με τις υπόλοιπες διαφημίσεις στο Facebook.

Χρησιμοποιώντας έναν συνδυασμό απαντήσεων, μπορείτε να αυξήσετε την ταχύτητα και την κλίμακα προσωποποιήσης της διάδρασης που θα προκύψει. Μπορείτε ακόμα, αν θέλετε, να συνδέσετε ένα chatbot…

Μην περιμένετε άλλο, ξεκινήστε να χρησιμοποιείτε αυτά τα είδη διαφημίσεων και δεν θα το μετανιώσετε.

Συγγραφή Άρθρου: Φιλαλίθη Ευτυχία

Facebook
Twitter
LinkedIn

Τελευταία Άρθρα

   Χρόνος ανάγνωσης: 5 λεπτάΗ επιστροφή στα σχολεία σηματοδοτεί μια σημαντική περίοδο τόσο για τους γονείς όσο και για τις επιχειρήσεις. Είναι η περίοδος που

10 Σεπτεμβρίου, 2024

Το πιο γνωστό ελληνικό βιβλίο για κερδοφόρα E-Shops