- Αρχική
- Case Studies
- Εκδόσεις Διόπτρα
Εκδόσεις Διόπτρα
TOP Αποτελέσματα στο κλάδο του
Ένας από τους πιο επιτυχημένους εκδοτικούς οίκους συνεργάστηκε με την GIM Agency το 2016.
Πετύχαμε
+24.13%
Αύξηση οργανικής επισκεψιμότητας (SEO)
+45.47%
Αύξηση των πωλήσεων (SEO)
+300%
Αύξηση της απόδοσης επένδυσης ROI (Adwords)
+91%
Βελτίωση του Conversion Rate (Adwords)
INTRODUCTION
THE CHALLENGE
Το στοίχημα
Ο εκδοτικός οίκος Διόπτρα από το Νοέμβριο του 2016 επέλεξε τη GIM Agency ως Στρατηγικό Συνεργάτη στο τομέα του Διαδικτυακού Marketing αναθέτοντας μας τόσο τη κατάρτιση και εκτέλεση ενεργειών που αφορούν σε Adwords και SEO (Search Engine Optimization) όσο και το e-business consulting.
Κατά την ανάληψη του project, το e-shop του εκδοτικού βρισκόταν κατά μέσο όρο στην 4η – 7η σελίδα, κερδίζοντας ένα πολύ μικρό κομμάτι της αγοράς μέσω των οργανικών αποτελεσμάτων, παρ’ ότι είναι ένα γνωστό brand.
Ο ανταγωνισμός στο διαδίκτυο είναι πλέον μεγάλος τόσο με γνωστούς εκδοτικούς οίκους όσο και με τους επώνυμους μεταπωλητές βιβλίων οι οποίοι με τη σειρά τους πραγματοποιούν ενέργειες τόσο σε πληρωμένη διαφήμιση όσο και οργανικά.
Το βασικό επίτευγμα της GIM ήταν να εμφανίσει το e-shop στην πρώτη σελίδα των οργανικών αποτελεσμάτων της Google για Πολύ Ανταγωνιστικές Λέξεις Κλειδιά αλλά και να βελτιώσει όλους τους ποιοτικούς και ποσοτικούς δείκτες του Google Adwords account με βασικό αποτέλεσμα τη βελτίωση της απόδοσης της επένδυσης (ROI).
Τα παρακάτω εξαιρετικά θετικά αποτελέσματα επιτεύχθηκαν εντός 3 μηνών.
Υπηρεσίες
- Search Engine Optimization
- Google Ads
THE SOLUTION
Η μέθοδος
Αναλάβαμε τη διαχείριση του λογαριασμού AdWords απο τον Ιούνιου του 2014 θέτοντας ως στόχους τα εξής:
Μεγάλη πρόκληση για το τμήμα Marketing αποτέλεσε το γεγονός ότι κύριος στόχος ήταν προώθηση νέων τίτλων οι οποίοι δεν έφεραν κάποια ιδιαίτερη αναγνωρισιμότητα. Ωστόσο το αποτελέσματα ήταν εξαιρετικά θετικά:
Η διαδικασία που ακολουθήθηκε ήταν η εξής:
- Ανάλυση και βελτιστοποίηση σε βάθος του Google Adwords Account
- Έρευνα και ανάλυση του αγοραστικού κοινού
- Ανάλυση του site και προτάσεις βελτιστοποιήσεων για αύξηση των πωλήσεων μέσω της καλύτερης πλοηγησιμότητας και εμπειρίας χρήσης
- Consulting με εξειδικευμένα σεμινάρια που στόχο είχαν τη βελτιστοποίηση της ποιότητας των εκτιμήσεων αλλά και της διαδικασίας λήψης στρατηγικών αποφάσεων
- Ανάλυση σε βάθος αναφορικά με την ποιότητα του site, τόσο σε τεχνικό επίπεδο όσο και σε επίπεδο περιεχομένου
- Προτάσεις για διορθώσεις στο eshop σύμφωνα με τα best practices – SEO
THE RESULTS
Το αποτέλεσμα
Η Βελτίωση της οργανικής θέσης πολύ σημαντικών λέξεων κλειδιών ήταν θεαματική, πιο συγκεκριμένα :
Οι θέσεις που κατέλαβε το dioptra.gr έχουν σαν αποτέλεσμα την αύξηση οργανικής επισκεψιμότητας +24,13% και την αύξηση των πωλήσεων +45,47% από οργανικές πηγές σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.
- Ebook: Από 74η θέση στην 2η θέση
- Αστυνομικά μυθιστορήματα: Από 50η θέση στην 2η θέση
- Νέες κυκλοφορίες βιβλίων: Από 13η θέση στην 4η θέση
- Ρομαντικά βιβλία: Από 71η θέση στην 2η θέση
- Βιβλία ψυχολογίας: Από 32η θέση στην 2η θέση
- Παιδικά βιβλία: Δεν εμφανιζόταν πουθενά, στην 6η θέση
Πετύχαμε:
+300%
Αύξηση της απόδοσης επένδυσης ROI
+194%
Αύξηση Παραγγελιών μέσω Adwords
-51%
Μείωση κόστους επένδυσης ανά παραγγελία
+91%
Βελτίωση του Conversion Rate (Ποσοστό μετατροπής επισκεπτών σε πελάτες)
-3%
Μείωση του Bounce Rate
+46%
Αύξηση της περιόδου σύνδεσης ανα χρήστη
THE CHALLENGE
Πετύχαμε
+24.13%
Αύξηση οργανικής επισκεψιμότητας (SEO)
+45.47%
Αύξηση των πωλήσεων (SEO)
+300%
Αύξηση της απόδοσης επένδυσης ROI (Adwords)
+91%
Βελτίωση του Conversion Rate (Adwords)