Medica Hellas

TOP Αποτελέσματα στο κλάδο του

Case Study για Medica Hellas

Case Study: March – August 2023 vs March – August 2022 Η Medica Hellas δραστηριοποιείται στη λιανική και χονδρική πώληση, εξυπηρετώντας σε ό,τι αφορά τις ανθρώπινες ανάγκες σας, τον εξοπλισμό και τα αναλώσιμα ιατρείων – κλινικών – νοσοκομείων. 

Πετύχαμε

INTRODUCTION

Νέα ολοκληρωμένα τμήματα για προϊόντα αισθητικής αναλώσιμα ιατρείων και εξοπλισμό νοσηλευτικών, ιατρικών χώρων, ενοικιάσεις συσκευών φροντίδας για το σπίτι ”Home care’

THE CHALLENGE

Το στοίχημα

H Medica Hellas, έχοντας ως βασικό στόχο την αύξηση του awareness, αλλά ταυτόχρονα και των πωλήσεων και των συνολικών εσόδων του eshop, απευθύνθηκε στην GIM αναζητώντας στρατηγικές που θα βοηθήσουν να επιτευχθούν οι παραπάνω στόχοι.

Υπηρεσίες

  • Google & Meta Ads
  • Klaviyo (flows)
  • SEO
  • Consulting για νέες εμπορικές ενέργειες

THE SOLUTION

Η μέθοδος

Μετά από αρκετές ενέργειες κάναμε μια ανάλυση και καταλήξαμε ότι το δυνατό και πιο αποδοτικό σημείο του πελάτη από όλα τα προϊόντα του ήταν ο επαγγελματικός εξοπλισμός.

  • Παρατηρήσαμε τον μεγάλο ανταγωνισμό του κλάδου.
  • Ορίσαμε το βασικό seasonality.
  • Αναγνωρίσαμε το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του πελάτη μας , το οποίο ήταν μεγάλη ποικιλία των πιο γνωστών brands του κλάδου για επαγγελματικό εξοπλισμό, σταθερές τιμές, άμεση εξυπηρέτηση και παράδοση.
  • Στην πορεία όσο αυξανόταν το ROAS, προχωρούσαμε σε σταδιακή αύξηση του budget για την κάλυψη περισσότερων εμφανίσεων, αλλά και την ενίσχυση νέων ενεργειών.
  • Προτείναμε μέσω consulting νέες ενέργειες, όπου μια από αυτές ήταν η κλήρωση χρηστών που ολοκλήρωσαν τουλάχιστον μια αγορά, έτσι αυξήσαμε το awareness, το traffic αλλά και τις αγορές.
  • Στην GIM εκμεταλλευόμενοι την αύξηση της επισκεψιμότητας του site και των διαφημίσεων δώσαμε επιπλέον έμφαση στο remarketing και σε συνδυασμό με επιπλέον ενέργειες καταφέραμε να πετύχουμε αύξηση του loyalty.
  • Έγινε χρήση του Klaviyo με τη χρήση flow “abandoned cart”, αλλά και ενημερωτικά newsletter.

Από πλευράς στρατηγικής SEO ακολουθήσαμε τα παρακάτω:

  • Έρευνα και ομαδοποίηση λέξεων-κλειδιών με βάση θέματα και οντότητες
  • Τεχνικοί έλεγχοι SEO και υλοποιήσεις
  • Δημιουργία συνδέσμων (link building) για τη βελτίωση της αυθεντίας και της αναγνωρισιμότητας της μάρκας
  • Βελτιώσεις στις σελίδες πώλησης
  • Δομημένη στρατηγική blogging για υψηλότερη κατάταξη σε λέξεις-κλειδιά που είναι πληροφοριακές και έχουν υψηλή πιθανότητα να οδηγήσουν σε μετατροπές

THE RESULTS

Το αποτέλεσμα

Με όλες τις παραπάνω ενέργειες και τις διαφημιστικές καμπάνιες, πετύχαμε τα εξής αποτελέσματα: 

  • Αύξηση επισκεψιμότητας νέων χρηστών: 31,7%
  • Αύξηση Revenue: 46,9%
  • Αύξηση Transactions: 44,17%
  • Αύξηση Direct Revenue: 37,36% (το αναφέρουμε γιατί μας επιβεβαιώνει εν μέρη την αύξηση του brand awareness)
  • Σημαντική οργανική αύξηση 49,24% στο organic traffic, με +6.500 νέους χρήστες σε σχέση με πέρυσι την ίδια τριμηνία.

Επίσης, είναι πολύ σημαντικό να αναφέρουμε ότι ο πελάτης μας το 2023 μετά από την άνοδο που σημειώθηκε πήρε την απόφαση να ανοίξει ένα δεύτερο κατάστημα, το οποίο είναι εξειδικευμένο αποκλειστικά και μόνο στον επαγγελματικό εξοπλισμό.

THE CHALLENGE

Πετύχαμε

Θέλετε συμβουλευτικό ραντεβού;
Θέλετε ένα δωρεάν αρχικό συμβουλευτικό ραντεβού;