- Αρχική
- Case Studies
- Medica Hellas
Medica Hellas
TOP Αποτελέσματα στο κλάδο του
Case Study για Medica Hellas
Πετύχαμε
INTRODUCTION
THE CHALLENGE
Το στοίχημα
Υπηρεσίες
- Google & Meta Ads
- Klaviyo (flows)
- SEO
- Consulting για νέες εμπορικές ενέργειες
THE SOLUTION
Η μέθοδος
Μετά από αρκετές ενέργειες κάναμε μια ανάλυση και καταλήξαμε ότι το δυνατό και πιο αποδοτικό σημείο του πελάτη από όλα τα προϊόντα του ήταν ο επαγγελματικός εξοπλισμός.
- Παρατηρήσαμε τον μεγάλο ανταγωνισμό του κλάδου.
- Ορίσαμε το βασικό seasonality.
- Αναγνωρίσαμε το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του πελάτη μας , το οποίο ήταν μεγάλη ποικιλία των πιο γνωστών brands του κλάδου για επαγγελματικό εξοπλισμό, σταθερές τιμές, άμεση εξυπηρέτηση και παράδοση.
- Στην πορεία όσο αυξανόταν το ROAS, προχωρούσαμε σε σταδιακή αύξηση του budget για την κάλυψη περισσότερων εμφανίσεων, αλλά και την ενίσχυση νέων ενεργειών.
- Προτείναμε μέσω consulting νέες ενέργειες, όπου μια από αυτές ήταν η κλήρωση χρηστών που ολοκλήρωσαν τουλάχιστον μια αγορά, έτσι αυξήσαμε το awareness, το traffic αλλά και τις αγορές.
- Στην GIM εκμεταλλευόμενοι την αύξηση της επισκεψιμότητας του site και των διαφημίσεων δώσαμε επιπλέον έμφαση στο remarketing και σε συνδυασμό με επιπλέον ενέργειες καταφέραμε να πετύχουμε αύξηση του loyalty.
- Έγινε χρήση του Klaviyo με τη χρήση flow “abandoned cart”, αλλά και ενημερωτικά newsletter.
Από πλευράς στρατηγικής SEO ακολουθήσαμε τα παρακάτω:
- Έρευνα και ομαδοποίηση λέξεων-κλειδιών με βάση θέματα και οντότητες
- Τεχνικοί έλεγχοι SEO και υλοποιήσεις
- Δημιουργία συνδέσμων (link building) για τη βελτίωση της αυθεντίας και της αναγνωρισιμότητας της μάρκας
- Βελτιώσεις στις σελίδες πώλησης
- Δομημένη στρατηγική blogging για υψηλότερη κατάταξη σε λέξεις-κλειδιά που είναι πληροφοριακές και έχουν υψηλή πιθανότητα να οδηγήσουν σε μετατροπές
THE RESULTS
Το αποτέλεσμα
Με όλες τις παραπάνω ενέργειες και τις διαφημιστικές καμπάνιες, πετύχαμε τα εξής αποτελέσματα:
- Αύξηση επισκεψιμότητας νέων χρηστών: 31,7%
- Αύξηση Revenue: 46,9%
- Αύξηση Transactions: 44,17%
- Αύξηση Direct Revenue: 37,36% (το αναφέρουμε γιατί μας επιβεβαιώνει εν μέρη την αύξηση του brand awareness)
- Σημαντική οργανική αύξηση 49,24% στο organic traffic, με +6.500 νέους χρήστες σε σχέση με πέρυσι την ίδια τριμηνία.
Επίσης, είναι πολύ σημαντικό να αναφέρουμε ότι ο πελάτης μας το 2023 μετά από την άνοδο που σημειώθηκε πήρε την απόφαση να ανοίξει ένα δεύτερο κατάστημα, το οποίο είναι εξειδικευμένο αποκλειστικά και μόνο στον επαγγελματικό εξοπλισμό.