- Αρχική
- Case Studies
- Fantasy shop
Fantasy shop
TOP Αποτελέσματα στο κλάδο του
Case Study για Fantasy Shop
Πετύχαμε
80.5%
Αύξηση Revenue κατά
42%
Αύξηση Total Conversion Rate κατά
48.7%
Αύξηση Total Traffic κατά
INTRODUCTION
THE CHALLENGE
Το στοίχημα
Το Fantasy Shop, έχοντας ως βασικό στόχο την αύξηση των ηλεκτρονικών πωλήσεων καθώς και τη διατήρηση του offline κοινού αλλά και την προσέλκυση νέων πελατών, απευθύνθηκε στην GIM αναζητώντας στρατηγικές που θα βοηθήσουν να επιτευχθούν οι παραπάνω στόχοι.
Υπηρεσίες
- Google Ads
- Meta Ads
- Newsletters & Automations w/ moosend
THE SOLUTION
Η μέθοδος
Η ομάδα της GIM αναλαμβάνοντας το project, στόχευσε στο να αυξήσει τις ηλεκτρονικές πωλήσεις και το συνολικό τζίρο του e-shop και κινήθηκε προωθώντας διαφημίσεις σε Google και Meta Ads. Συγκεκριμένα:
- Εκμεταλλευτήκαμε την ήδη υπάρχουσα αναγνωρισιμότητα του καταστήματος, αλλά και το traffic που είχε από τις δράσεις του και την πρωτοπορία του στον συγκεκριμένο κλάδο και στοχεύσαμε στο κατάλληλο κοινό στις διάφορες πλατφόρμες.
- Παράλληλα, οι λίστες των εγγεγραμμένων πελατών που υπήρχαν στην πλατφόρμα newsletter, μας βοήθησαν για να δημιουργήσουμε ακόμα πιο στοχευμένη διαφήμιση, μεγιστοποιώντας την απόδοσή της.
- Από τα δεδομένα που είχαμε και σε συνεργασία με τα μέλη του Fantasy Shop, χρησιμοποιήσαμε στο έπακρο την εμπειρία τους στο product analysis. Έτσι, δημιουργήσαμε τα κατάλληλα segmentations στους καταλόγους μας για να πετύχουμε max profitability.
- Ακόμη, προχωρήσαμε σε μια ξεχωριστή στρατηγική για νέα products ή για categories που δεν είχαν τόση ζήτηση, με ενέργειες awareness και consideration.
Επίσης, σημαντικό ρόλο – καθώς είναι αρκετά ανταγωνιστικός ο συγκεκριμένος κλάδος – έπαιξαν και οι προωθητικές ενέργειες, τα flash sales, τα coupons με ποσοστό έκπτωσης, αλλά και η γενικότερη ενεργή ενασχόληση με τις τιμές των προϊόντων, ώστε να είναι το Fantasy Shop ανταγωνιστικό και σε αυτόν τον τομέα.
THE RESULTS
Το αποτέλεσμα
Με όλες τις παραπάνω ενέργειες και τις διαφημιστικές καμπάνιες, σε συνδυασμό με την αναγνωρισιμότητα και την εμπιστοσύνη που έχουν οι χρήστες – πελάτες προς το brand, το μεγάλο stock και την άμεση διαθεσιμότητα των προϊόντων, καθώς και το εξαιρετικό after sales, πετύχαμε τα εξής αποτελέσματα:
- Αύξηση τζίρου στο eshop 80.5%
- Αύξηση total conversion rate 42%
- Αύξηση total traffic 48.7%
THE CHALLENGE
Πετύχαμε
80.5%
Αύξηση Revenue κατά
42%
Αύξηση Total Conversion Rate κατά
48.7%
Αύξηση Total Traffic κατά