- Αρχική
- Case Studies
- Fenestral
Fenestral
TOP Αποτελέσματα στο κλάδο του
Η Fenestral είναι κατασκευαστής κουφωμάτων αλουμινίου των γνωστότερων brands στην Ελλάδα.
Πετύχαμε
1η θέση
στα «κουφώματα αλουμινίου» σε μόλις 2 μήνες
2η θέση
στα «κουφώματα αλουμινίου Europa» σε μόλις 3 μήνες
96%
αύξηση της οργανικής επισκεψιμότητας σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο
INTRODUCTION
THE CHALLENGE
Το στοίχημα
Η Fenestral επέλεξε τους SEO Experts της GIM, για να βελτιστοποιήσει το site, ώστε αυτό να μπορέσει να επικοινωνήσει στο χρήστη το εκπληκτικό του περιεχόμενο.
Στόχος ήταν να αυξηθεί η οργανική επισκεψιμότητα τόσο στις σελίδες των προϊόντων της εταιρείας όσο και στα ιδιαίτερα επιβοηθητικά άρθρα του site, τα οποία αποδείκνυαν το expertise της Fenestral στην απαιτητική δραστηριότητα της κατασκευής κουφωμάτων αλουμινίου.
Για να επιτευχθεί η αύξηση του traffic, τέθηκε ο στόχος να βρεθεί το site της Fenestral στις πρώτες δύο θέσεις στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης για δύο εξαιρετικά ανταγωνιστικά keywords, συγκεκριμένα τα «κουφώματα αλουμινίου» και «κουφώματα αλουμινίου Europa».
Για να γίνει αυτό, έπρεπε η Fenestral να ξεπεράσει πολλούς σημαντικούς ανταγωνιστές της, ώστε να καταφέρει να κερδίσει τις πολυπόθητες δύο πρώτες θέσεις, οι οποίες κερδίζουν το μεγαλύτερο ποσοστό των κλικ.
Υπηρεσίες
- Search Engine Optimization
- SEO Audit
- Conversion Rate Optimization
THE SOLUTION
Η μέθοδος
Η μέθοδος των SEO Experts της GIM βασίστηκε σε δύο άξονες. Αφενός δόθηκε μεγάλη προσοχή στο ίδιο το site, ώστε να γίνουν όλες οι απαραίτητες βελτιστοποιήσεις που θα του επιτρέψουν να προσελκύσει το ενδιαφέρον των χρηστών και να τους προσφέρει μια ευχάριστη εμπειρία πλοήγησης.
Τα δεκάδες χρήσιμα άρθρα του site ομαδοποιήθηκαν και απέκτησαν όλα τα απαραίτητα meta data, για να γίνουν ορατά από τη Google και να αυξήσουν το Click-Through-Rate τους. Στις on-page SEO ενέργειες συμπεριλήφθηκε, επίσης, και η ανανέωση των meta data στις σελίδες των προϊόντων, η επίλυση τεχνικών ζητημάτων που επηρέαζαν την απόδοση του site και η ολοκληρωμένη σύνδεση μεταξύ των σελίδων μέσω συναφούς interlinking.
Σε συνδυασμό με τις παραπάνω ενέργειες λειτούργησε και η off-page στρατηγική στο SEO, με στόχο την ενίσχυση του brand και του authority του site.
THE RESULTS
Το αποτέλεσμα
Η αναλυτική έρευνα, η συνεχής αξιολόγηση των ενεργειών και η άψογη συνεργασία με τους υπεύθυνους της Fenestral έφεραν θεαματικά αποτελέσματα σε λίγους μόλις μήνες ενεργειών. Συγκεκριμένα, η Fenestral κατέκτησε την πρώτη θέση στα οργανικά αποτελέσματα για τη λέξη-κλειδί «κουφώματα αλουμινίου» και τη δεύτερη θέση για τα «κουφώματα αλουμινίου Europa», καθώς στην πρώτη θέση βρισκόταν το επίσημο site της Europa.
Η επιτυχία αυτή αποτυπώθηκε και στο οργανικό traffic. Όταν αναλάβαμε το site της Fenestral για SEO το Μάρτιο του 2020, παρουσίαζε πτώση στην οργανική επισκεψιμότητα 18,8% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Με τις στοχευμένες κινήσεις μας καταφέραμε να ανατρέψουμε την πτωτική τάση, ακόμα και μέσα στη δύσκολη περίοδο της καραντίνας, όταν το ενδιαφέρον των χρηστών για προϊόντα όπως της Fenestral ήταν εμφανώς μειωμένο. Τον Απρίλιο του 2020, η αύξηση στην οργανική επισκεψιμότητα ήταν 24% σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο, το Μάιο 95,9%, τον Ιούνιο 56,5% και τον Ιούλιο 38,3%.
THE CHALLENGE
Πετύχαμε
1η θέση
στα «κουφώματα αλουμινίου» σε μόλις 2 μήνες
2η θέση
στα «κουφώματα αλουμινίου Europa» σε μόλις 3 μήνες
96%
αύξηση της οργανικής επισκεψιμότητας σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο