Kardiologos Vrachatis

TOP Αποτελέσματα στο κλάδο του

Ο Δημήτριος Α. Βραχάτης είναι Καρδιολόγος, Διδάκτωρ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Είναι κάτοχος MSc Διοίκησης Μονάδων Υγείας.

Πετύχαμε

2000%

Αύξηση οργανικού non-branded click σε λιγότερο από 1 χρόνο

2500

Μηνιαίοι χρήστες σε λιγότερο από 1 χρόνο

400%

Αύξηση μηνιαίων τηλεφωνημάτων μόνο από τους χάρτες

INTRODUCTION

Ο Δημήτριος Α. Βραχάτης εισήχθη 3ος στην Ιατρική Σχολή Αθηνών. Ειδικεύθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών «Γ.Γεννηματάς», όπου συμμετείχε στο Αιμοδυναμικό Εργαστήριο και το Εργαστήριο Ηλεκτροφυσιολογίας και Βηματοδότησης. Μετεκπαιδεύτηκε στο Μιλάνο της Ιταλίας με υποτροφία της Ελληνικής Καρδιολογικής Εταιρείας. Η ερευνητική του δραστηριότητα αποτυπώνεται σε περισσότερες από 100 δημοσιεύσεις σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά υψηλού κύρους. Σήμερα είναι Ακαδημαϊκός Υπότροφος του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών παρέχοντας κλινικό, ερευνητικό και διδακτικό έργο. Διατηρεί ιδιωτικό καρδιολογικό ιατρείο στην Καλλιθέα Αττικής.
kardiologos-vrachatis-case-study-1

THE CHALLENGE

Το στοίχημα

Σε έναν ανταγωνιστικό κλάδο, όπως αυτός της υγείας, ο καρδιολόγος Δημήτριος Α. Βραχάτης εμπιστεύθηκε την GIM για την κατάταξη της ιστοσελίδας στις πρώτες θέσεις των οργανικών αποτελεσμάτων στη Google και την ενίσχυση του τοπικού SEO.

Υπηρεσίες

 
  • SEO
kardiologos-vrachatis-case-study-2

THE SOLUTION

Η μέθοδος

Για την υλοποίηση της στρατηγικής, ακολουθήσαμε τις παρακάτω ενέργειες:

  • Έρευνα λέξεων-κλειδιών και ανταγωνιστών
  • Topical Mapping and Blog Coverage
  • Link Building – Απόκτηση υψηλής ποιότητας Βacklinks
  • Βελτιστοποίηση στη σελίδα (On-page) με βάση τo intend του χρήστη
  • Rewrite όλο το περιεχόμενο της ιστοσελίδας για να είναι πιο ανταγωνιστικό και να απαντάει στα ερωτήματα των χρηστών

THE RESULTS

Το αποτέλεσμα

Βγήκαμε στις πρώτες 3 θέσεις των οργανικών αποτελεσμάτων της Google για όλες τις κύριες σελίδες προορισμού όπως οι παθήσεις, θεραπείες και υπηρεσίες του ιατρού. Ενώ ταυτόχρονα κερδίσαμε πολλά featured snippets.

Τα παραπάνω οδήγησαν σε αύξηση του οργανικού non branded κλικ κατά 2000% φτάνοντας τους 2500 μηνιαίους χρήστες σε λιγότερο από 1 χρόνο και συνεχίζει να αναπτύσσεται με γοργούς ρυθμούς.

Η ιδιότητα του πελάτη σαν πάροχος υγείας πρέπει πάντα να συνοδεύεται από τοπικό seo. Έτσι εμείς με την σειρά μας καταφέραμε να τον φέρουμε στην 3η οργανική θέση για το keyword “καρδιολογοσ καλλιθεα” και στην πρώτη θέση στους χάρτες. Αυτά είχαν σαν αποτέλεσμα να μειωθεί σημαντικά το διαφημιστικό κόστος και ταυτόχρονα να αποκομίσει 400% περισσότερα μηνιαία τηλεφωνήματα μόνο από τα τοπικά αποτελέσματα στο χάρτη.

THE CHALLENGE

Πετύχαμε

2000%

Αύξηση οργανικού non-branded click σε λιγότερο από 1 χρόνο

2500

Μηνιαίοι χρήστες σε λιγότερο από 1 χρόνο

400%

Αύξηση μηνιαίων τηλεφωνημάτων μόνο από τους χάρτες

Θέλετε συμβουλευτικό ραντεβού;
Θέλετε ένα δωρεάν αρχικό συμβουλευτικό ραντεβού;