Kollises

TOP Αποτελέσματα στο κλάδο του

Digital Marketing για έπιπλα με αποτέλεσμα την αύξηση εσόδων 39,77%, και Conversion Rate κατά 60,08%

Πετύχαμε

39,77%

Αύξηση Revenue

41,26%

Αύξηση Transactions

60,08%

Αύξηση Conversion Rate

INTRODUCTION

Η εταιρεία Kollises, τα τελευταία 10 χρόνια, παρέχει στους πελάτες της κορυφαίο οικιακό και επαγγελματικό εξοπλισμό, με πάνω από 20.000 διαθέσιμους κωδικούς, συνδυάζοντας απόλυτη ποιότητα και καινοτόμο design. Κάθε προϊόν αντικατοπτρίζει τις τελευταίες τάσεις στο χώρο της διακόσμησης, παρέχοντας παράλληλα μια από τις πιο ανταγωνιστικές τιμές στην αγορά.

THE CHALLENGE

Το στοίχημα

Καθώς οι ηλεκτρονικές πλατφόρμες που εστιάζουν στην επίπλωση σπιτιού και γραφείου καταγράφουν σημαντική αύξηση, το στοίχημα για τo Kollises ήταν να αυξήσει τις πωλήσεις του, αλλά και το συνολικού revenue του e-shop. Για να το πετύχει, επέλεξε να προχωρήσει σε συνεργασία με την GIM, ώστε να αυξήσει τα conversions, μέσω διαφόρων πλατφορμών.

Υπηρεσίες

  • Google Ads
  • Facebook Ads

THE SOLUTION

Η μέθοδος

Η εταιρεία προτού έρθει στην GIM, είχε καμπάνιες traffic-oriented, οι οποίες αφορούσαν την αύξηση της επισκεψιμότητας και όχι την αύξηση των μετατροπών, στην οποία στόχευε. Αναλαμβάνοντας το account παρατηρήσαμε τον μεγάλο ανταγωνισμό του κλάδου, αλλά και τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που είχε ο συνεργάτης, τα οποία ήταν η μεγάλη ποικιλία σε προϊόντα, η χαμηλότερη τιμή πώλησης των προϊόντων συγκριτικά με αντίστοιχα της αγοράς αλλά και η άμεση παράδοση.

Αφού μελετήσαμε τα δεδομένα που είχαμε συλλέξει, προχωρήσαμε σε:

  • Ενίσχυση των πιο επιτυχημένων πωλησιακά κατηγοριών, επενδύοντας το αρχικό budget, με γνώμονα το growth του Kollises.
  • Επέκταση σε άλλες κατηγορίες, λιγότερο γνωστές, καθώς αυξανόταν το ROAS, με σταδιακή αύξηση του budget και δοκιμές σε νέα κανάλια με σκοπό να δούμε τι αποδίδει.
  • Διαμόρφωση της στρατηγικής – εκμεταλλευόμενοι την ιστορικότητα του site – ώστε οι διαφημίσεις που προωθούσε ως τότε ο συνεργάτης με σκοπό να φέρει επισκεψιμότητα, να φέρουν πλέον αγορές και κέρδη.
  • Χρήση του εργαλείου Madgicx, λόγω της αυξημένης επισκεψιμότητας, με σκοπό να ενισχύσει επιπλέον το structure των καμπανιών, επιφέροντας 60% αύξηση του conversion rate.
  • Google Audio Ads, τα οποία εμφανίζονται σε μουσικό περιεχόμενο και podcasts, με στόχο την επιπλέον ενίσχυση του brand awareness.
  • Προώθηση της ιδιωτικής ετικέτας του Kollises, όπου θα αποφέρει μεγαλύτερο margin.

THE RESULTS

Το αποτέλεσμα

Αφού πραγματοποιήθηκαν όλες οι παραπάνω ενέργειες, πετύχαμε:

  • Αύξηση Revenue: 39,77%
  • Αύξηση Transactions: 41,26%
  • Αύξηση Conversion Rate: 60,08%

Παράλληλα, πετύχαμε το 50% των πωλήσεων να προέρχονται από τη σειρά προϊόντων (ιδιωτική ετικέτα) που δημιουργεί το Kollises.

THE CHALLENGE

Πετύχαμε

39,77%

Αύξηση Revenue

41,26%

Αύξηση Transactions

60,08%

Αύξηση Conversion Rate

Θέλετε συμβουλευτικό ραντεβού;
Θέλετε ένα δωρεάν αρχικό συμβουλευτικό ραντεβού;