- Αρχική
- Case Studies
- Kollises
Kollises
TOP Αποτελέσματα στο κλάδο του
Πετύχαμε
39,77%
Αύξηση Revenue
41,26%
Αύξηση Transactions
60,08%
Αύξηση Conversion Rate
INTRODUCTION
THE CHALLENGE
Το στοίχημα
Καθώς οι ηλεκτρονικές πλατφόρμες που εστιάζουν στην επίπλωση σπιτιού και γραφείου καταγράφουν σημαντική αύξηση, το στοίχημα για τo Kollises ήταν να αυξήσει τις πωλήσεις του, αλλά και το συνολικού revenue του e-shop. Για να το πετύχει, επέλεξε να προχωρήσει σε συνεργασία με την GIM, ώστε να αυξήσει τα conversions, μέσω διαφόρων πλατφορμών.
Υπηρεσίες
- Google Ads
- Facebook Ads
THE SOLUTION
Η μέθοδος
Η εταιρεία προτού έρθει στην GIM, είχε καμπάνιες traffic-oriented, οι οποίες αφορούσαν την αύξηση της επισκεψιμότητας και όχι την αύξηση των μετατροπών, στην οποία στόχευε. Αναλαμβάνοντας το account παρατηρήσαμε τον μεγάλο ανταγωνισμό του κλάδου, αλλά και τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που είχε ο συνεργάτης, τα οποία ήταν η μεγάλη ποικιλία σε προϊόντα, η χαμηλότερη τιμή πώλησης των προϊόντων συγκριτικά με αντίστοιχα της αγοράς αλλά και η άμεση παράδοση.
Αφού μελετήσαμε τα δεδομένα που είχαμε συλλέξει, προχωρήσαμε σε:
- Ενίσχυση των πιο επιτυχημένων πωλησιακά κατηγοριών, επενδύοντας το αρχικό budget, με γνώμονα το growth του Kollises.
- Επέκταση σε άλλες κατηγορίες, λιγότερο γνωστές, καθώς αυξανόταν το ROAS, με σταδιακή αύξηση του budget και δοκιμές σε νέα κανάλια με σκοπό να δούμε τι αποδίδει.
- Διαμόρφωση της στρατηγικής – εκμεταλλευόμενοι την ιστορικότητα του site – ώστε οι διαφημίσεις που προωθούσε ως τότε ο συνεργάτης με σκοπό να φέρει επισκεψιμότητα, να φέρουν πλέον αγορές και κέρδη.
- Χρήση του εργαλείου Madgicx, λόγω της αυξημένης επισκεψιμότητας, με σκοπό να ενισχύσει επιπλέον το structure των καμπανιών, επιφέροντας 60% αύξηση του conversion rate.
- Google Audio Ads, τα οποία εμφανίζονται σε μουσικό περιεχόμενο και podcasts, με στόχο την επιπλέον ενίσχυση του brand awareness.
- Προώθηση της ιδιωτικής ετικέτας του Kollises, όπου θα αποφέρει μεγαλύτερο margin.
THE RESULTS
Το αποτέλεσμα
Αφού πραγματοποιήθηκαν όλες οι παραπάνω ενέργειες, πετύχαμε:
- Αύξηση Revenue: 39,77%
- Αύξηση Transactions: 41,26%
- Αύξηση Conversion Rate: 60,08%
Παράλληλα, πετύχαμε το 50% των πωλήσεων να προέρχονται από τη σειρά προϊόντων (ιδιωτική ετικέτα) που δημιουργεί το Kollises.
THE CHALLENGE
Πετύχαμε
39,77%
Αύξηση Revenue
41,26%
Αύξηση Transactions
60,08%
Αύξηση Conversion Rate