Rainbow Waters

TOP Αποτελέσματα στο κλάδο του

Case Study: 2023. Η Rainbow Waters®️️️ αποτελεί ηγέτιδα εταιρεία στον τομέα των ψυκτών και οικιακών φίλτρων νερού στην Ελλάδα και μία από τις μεγαλύτερες στην Ευρώπη. Η εταιρεία προσφέρει μια ποικιλία προϊόντων, όπως ψύκτες νερού, φίλτρα νερού, και παγομηχανές, με στόχο την παροχή καθαρού και υγιεινού νερού. Διαθέτει ένα εκτεταμένο δίκτυο διανομής με 152 οχήματα και πάνω από 70 σημεία εξυπηρέτησης σε όλη την Ελλάδα.

Πετύχαμε

237.83%

Αύξηση του Conversion Rate κατά

35.08%

Αύξηση των συναλλαγών κατά

31.10%

Μείωση του CPA κατά

19%

Αύξηση των leads μέσω Meta κατά

Brand Awareness

Ενίσχυση του brand awareness

INTRODUCTION

Η Rainbow Waters®️️️ αποτελεί ηγέτιδα εταιρεία στον τομέα των ψυκτών και οικιακών φίλτρων νερού στην Ελλάδα και μία από τις μεγαλύτερες στην Ευρώπη.

THE CHALLENGE

Το στοίχημα

Η Rainbow Waters®️️️ αναζητούσε τη δημιουργία μιας δυναμικής παρουσίας στην αγορά και την αύξηση των πωλήσεών της. Με αυτόν τον στόχο, αναπτύξαμε μια ολοκληρωμένη διαφημιστική στρατηγική που επικεντρώθηκε σε πολλαπλά κανάλια και δημιούργησε αξία για το brand.

Υπηρεσίες

  • Social Media
  • Newsletters
  • Google Ads
  • Facebook Ads
  • TikTok Ads

THE SOLUTION

Η μέθοδος

Η παρουσία της Rainbow Waters στα social media ήταν το πρώτο βήμα για να έρθει πιο κοντά στο κοινό της. Αξιοποιήσαμε τα προφίλ σε όλες τις μεγάλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, το Instagram και το Tik Tok. Η στρατηγική περιλάμβανε τη δημοσίευση περιεχομένου υψηλής ποιότητας, όπως:

  • Εκπαιδευτικά βίντεο για τα οφέλη του καθαρού νερού.
  • Χιουμοριστικά βίντεο σχετικά με το νερό και τη χρήση του.
  • Χρήσιμα tips που σχετίζονται με την κατανάλωση νερού.
  • Προωθητικές ενέργειες, όπως μηνιαίες προσφορές και δώρα που ενίσχυσαν την αλληλεπίδραση με τους χρήστες.
  • Έμμεση προβολή των προϊόντων με μη πωλησιακό τρόπο, όπως π.χ. Παραλληλισμός ενός προϊόντος με μία Παγκόσμια Ημέρα.
  • Προβολή των Δράσεων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.

 

Παράλληλα μέσω των newsletters διατηρήσαμε την επαφή με τους πελάτες, ενημερώνοντάς τους για νέα προϊόντα, προσφορές, δώρα, εκπτωτικά κουπόνια, αλλά και νέα της εταιρείας. Επιπλέον μέσω του mobile marketing, και των ειδοποιήσεων push και viber, πετύχαμε τη μέγιστη προβολή των καμπανιών email marketing, ενισχύοντας περαιτέρω την απήχηση και την αλληλεπίδραση με το κοινό.

Όσον αφορά τις διαφημίσεις σε Facebook, Instagram και Tik Tok, αναπτύξαμε μία στρατηγική που εστιάζει σε διαφορετικές προϊοντικές κατηγορίες και επικεντρωθήκαμε σε συγκεκριμένα χαρακτηριστικά των προϊόντων της.

  1. Μια από τις κύριες κινήσεις ήταν η δημιουργία διαφορετικών διαφημίσεων για κάθε κατηγορία προϊόντων, με στόχο την αποτελεσματική προσέγγιση του κατάλληλου κοινού. Αυτό οδήγησε σε μια πιο αποτελεσματική επικοινωνία και ανταπόκριση από τους καταναλωτές.
  2. Μέσω των διαφημίσεων, αναδείξαμε συγκεκριμένα χαρακτηριστικά των προϊόντων, τα οποία αποτελούν βασικά πλεονεκτήματα για τον καταναλωτή, όπως η αποτελεσματικότητα και η ποιότητα.

THE RESULTS

Το αποτέλεσμα

Η συνδυασμένη στρατηγική διαχείρισης Social Media, Email Marketing, Mobile Marketing, Google, Facebook και Tik Tok ads, ενίσχυσε την εικόνα της Rainbow Waters και αύξησε την οργανική απήχησή της, οδηγώντας σε μεγαλύτερη προβολή και εμπιστοσύνη προς τη μάρκα, και δημιουργώντας μια πιο αξιόπιστη σχέση με το κοινό. Παράλληλα, οι followers αυξήθηκαν σημαντικά, ενώ η αλληλεπίδραση με τα posts έφτασε σε νέα επίπεδα.

Η στρατηγική αυτή είχε θετικό πρόσημο για την εταιρεία και πωλησιακά, όπως αποδεικνύουν τα παρακάτω αποτελέσματα που προέκυψαν από την προώθηση της εταιρείας στην Google και Meta:

  • Αύξηση του Conversion Rate κατά 237.83%
  • Αύξηση των συναλλαγών κατά 35.08%
  • Μείωση του CPA κατά 31.10%
  • Αύξηση των leads μέσω Meta κατά 19%
  • Ενίσχυση του brand awareness

Η επιτυχημένη εφαρμογή της στρατηγικής αυτής οδήγησε σε σημαντική αύξηση της αγοραστικής δύναμης της εταιρείας Rainbow Waters®️️️ στην αγορά των ψυκτών και οικιακών φίλτρων νερού, ενισχύοντας τη θέση της ως έναν από τους κύριους παίκτες στον κλάδο της.

THE CHALLENGE

Πετύχαμε

237.83%

Αύξηση του Conversion Rate κατά

35.08%

Αύξηση των συναλλαγών κατά

31.10%

Μείωση του CPA κατά

19%

Αύξηση των leads μέσω Meta κατά

Brand Awareness

Ενίσχυση του brand awareness

Θέλετε συμβουλευτικό ραντεβού;
Θέλετε ένα δωρεάν αρχικό συμβουλευτικό ραντεβού;