- Αρχική
- Case Studies
- SkoReal
SkoReal
TOP Αποτελέσματα στο κλάδο του
Πετύχαμε
34.3%
Αύξηση του traffic, κατά
1.400%
Αύξηση ημερήσιου οργανικό traffic
23.8%
Αύξηση των conversions, κατά
Παραγωγή Leads
Σημαντική αύξηση στην παραγωγή leads από τις online καμπάνιες
Top 3
Για το keyword μεσιτικό γραφείο Θεσσαλονίκη
200+ keywords στην 1η σελίδα
Αυξηση ranking των keywords στην πρωτη σελιδα κατα 413%.
INTRODUCTION

THE CHALLENGE
Το στοίχημα
Με τον ανταγωνισμό να αυξάνεται διαρκώς τόσο τοπικά όσο και στο διαδίκτυο, η SkoReal επεδίωκε να γίνει πιο αναγνωρίσιμη και να προσελκύσει τους δυνητικούς αγοραστές – ενοικιαστές και να αυξήσει το πελατολόγιό της. Η επιχείρηση αναζητούσε έναν αξιόπιστο συνεργάτη για την επίτευξη των στόχων αυτών. Για αυτό το λόγο, επέλεξε να συνεργαστεί με την GIM, ώστε να ενισχύσει την online παρουσία της, αυξάνοντας το awareness της, αλλά και να προσελκύσει περισσότερους πιθανούς πελάτες, μέσω των leads.
Υπηρεσίες
- Google Ads
- Facebook Ads
- SEO
THE SOLUTION
Η μέθοδος
Μέσω προσεκτικής στρατηγικής και στοχευμένων εκστρατειών, συνδυάζοντας Google Ads και Facebook Ads, πραγματοποιήσαμε αρκετά A/B testing σε εικαστικά και tone of voice, αυξάνοντας τον αριθμό των leads και ενισχύοντας την αναγνωρισιμότητα των εκάστοτε νέων υπηρεσιών που παρέχει η SkoReal.
Κατά το SEO audit, εντοπίσαμε σημαντικά ζητήματα που εμπόδιζαν την οργανική ανάπτυξη του site, τόσο σε επίπεδο technical SEO όσο και στην εμπειρία χρήστη (UX). Με βάση τα ευρήματα, διαμορφώθηκαν σαφείς κατευθύνσεις και guidelines, εστιάζοντας σε programmatic SEO στρατηγικές. Στόχος ήταν η υλοποίηση μιας νέας έκδοσης του site που θα επέτρεπε τη στοχευμένη κατάταξη σε βασικά keywords, όπως “ενοικίαση σπιτιού Θεσσαλονίκη”, αλλά και σε long-tail keywords που σχετίζονται με περιοχές, όπως “ενοικίαση σπιτιού Πυλαία”, “Τούμπα”, κ.ά.
Αναγνωρίζοντας τη σημασία του topical authority, ξεκινήσαμε την ανάπτυξη ενός real estate-centric blog. Μέσω στοχευμένων άρθρων, το blog στοχεύει όχι μόνο στην ενημέρωση των χρηστών, αλλά και στην ενίσχυση της εμπιστοσύνης προς τη Skoreal, με απώτερο σκοπό τη μετατροπή των αναγνωστών σε πελάτες.
Τέλος, γνωρίζοντας τον καθοριστικό ρόλο του περιεχομένου σε ένα site αγγελιών, οργανώσαμε και εκπαιδεύσαμε την ομάδα της Skoreal στη βελτιστοποίηση των περιγραφών ακινήτων. Μέσα από πρακτικές οδηγίες, εξασφαλίσαμε καλύτερη ορατότητα στις μηχανές αναζήτησης, αλλά και αυξημένες πιθανότητες προτίμησης από τους επισκέπτες.
THE RESULTS
Το αποτέλεσμα
Μετά την εφαρμογή όλων των παραπάνω ενεργειών, καταφέραμε να επιτύχουμε σημαντικά αποτελέσματα:
- Αύξηση του Paid traffic κατά 34,3%
- Αύξηση του οργανικού ημερήσιου traffic κατα 950% (από 200 σε 2.100 ) σε transactional pages
- Αύξηση του οργανικού ημερήσιου traffic κατα 1000% (από 100 σε 1.100) σε informational pages
- Αύξηση των conversions κατά 23,8% από paid channels
- Αύξηση των Organic Conversions κατά 244% (σύγκριση ετους)
Παράλληλα με τη στοχευμένη στρατηγική διαφήμισης σε Facebook και Google, αναπτύχθηκαν εξειδικευμένα Google Sheets για την καταγραφή και ανάλυση των τηλεφωνικών κλήσεων. Αυτή η πρακτική μάς επέτρεψε να αποκτήσουμε βαθύτερη εικόνα των αναγκών και των προτιμήσεων των πελατών, βελτιώνοντας αισθητά την αποτελεσματικότητα των καμπανιών και ενισχύοντας τη συνολική εμπορική επίδραση του brand στην αγορά.
THE CHALLENGE
Πετύχαμε
34.3%
Αύξηση του traffic, κατά
1.400%
Αύξηση ημερήσιου οργανικό traffic
23.8%
Αύξηση των conversions, κατά
Παραγωγή Leads
Σημαντική αύξηση στην παραγωγή leads από τις online καμπάνιες
Top 3
Για το keyword μεσιτικό γραφείο Θεσσαλονίκη
200+ keywords στην 1η σελίδα
Αυξηση ranking των keywords στην πρωτη σελιδα κατα 413%.