SkoReal

TOP Αποτελέσματα στο κλάδο του

Αύξηση των δυνητικών πελατών μέσω Marketing κατά 23.8% σε μεσιτικό γραφείο στην Β. Ελλάδα

Πετύχαμε

34.3%

Αύξηση του traffic, κατά

23.8%

Αύξηση των conversions, κατά

Παραγωγή Leads

Σημαντική αύξηση στην παραγωγή leads από τις online καμπάνιες

INTRODUCTION

Η SkoReal, ιδρυθείσα το 2008 στη Θεσσαλονίκη, είναι ένα μεσιτικό γραφείο που ειδικεύεται στον τομέα του real estate. Διαθέτοντας εκτεταμένη γνώση και εμπειρία, προσφέρει μια ευρεία γκάμα ακινήτων και παρέχει αξιόπιστες συμβουλές και υπηρεσίες σε πελάτες που αναζητούν κατοικίες ή επαγγελματικές στέγες, προς ενοικίαση ή αγορά ή διαθέτουν χώρους προς αξιοποίηση. Κατά την διάρκεια της συνεργασίας της με την GIM, η SkoReal άνοιξε ένα δεύτερο γραφείο, ενισχύοντας την επιχειρηματική της δραστηριότητα στην προώθηση ακινήτων.

THE CHALLENGE

Το στοίχημα

Με τον ανταγωνισμό να αυξάνεται διαρκώς τόσο τοπικά όσο και στο διαδίκτυο, η SkoReal επεδίωκε να γίνει πιο αναγνωρίσιμη και να προσελκύσει τους δυνητικούς αγοραστές – ενοικιαστές και να αυξήσει το πελατολόγιό της. Η επιχείρηση αναζητούσε έναν αξιόπιστο συνεργάτη για την επίτευξη των στόχων αυτών. Για αυτό το λόγο, επέλεξε να συνεργαστεί με την GIM, ώστε να ενισχύσει την online παρουσία της, αυξάνοντας το awareness της, αλλά και να προσελκύσει περισσότερους πιθανούς πελάτες, μέσω των leads.

Υπηρεσίες

  • Google Ads
  • Facebook Ads

THE SOLUTION

Η μέθοδος

Μέσω προσεκτικής στρατηγικής και στοχευμένων εκστρατειών, συνδυάζοντας Google Ads και Facebook Ads, πραγματοποιήσαμε αρκετά A/B testing σε εικαστικά και tone of voice, αυξάνοντας τον αριθμό των leads και ενισχύοντας την αναγνωρισιμότητα των εκάστοτε νέων υπηρεσιών που παρέχει η SkoReal.

THE RESULTS

Το αποτέλεσμα

Αφού πραγματοποιήθηκαν όλες οι παραπάνω ενέργειες, πετύχαμε:

  • Αύξηση του traffic, κατά 34.3%
  • Αύξηση των conversions, κατά 23.8%
  • Σημαντική αύξηση στην παραγωγή leads από τις online καμπάνιες

Παράλληλα με την στρατηγική που ακολουθήσαμε στο Facebook και στη Google, δημιουργήθηκαν εξειδικευμένα google sheets για την καταγραφή των τηλεφωνικών κλήσεων, που επέτρεψαν μία ακόμα πιο ποιοτική ανάλυση των δεδομένων. Αυτό μας έδωσε τη δυνατότητα να κατανοήσουμε καλύτερα τις ανάγκες και τις προτιμήσεις των πελατών, αυξάνοντας έτσι την αποδοτικότητα των διαφημιστικών εκστρατειών και την συνολική επίδραση στην αγορά.

THE CHALLENGE

Πετύχαμε

34.3%

Αύξηση του traffic, κατά

23.8%

Αύξηση των conversions, κατά

Παραγωγή Leads

Σημαντική αύξηση στην παραγωγή leads από τις online καμπάνιες

Θέλετε συμβουλευτικό ραντεβού;
Θέλετε ένα δωρεάν αρχικό συμβουλευτικό ραντεβού;