- Αρχική
- Case Studies
- Tahipack
Tahipack
TOP Αποτελέσματα στο κλάδο του
H Tahipack εδώ και πολλά χρόνια ειδικεύεται στον κλάδο παραγωγής συσκευασίας τροφίμων και ποτών
Πετύχαμε
610%
Αύξηση των leads
90%
Αύξηση του Search Impression Share
66%
Αύξηση των εμφανίσεων στη Google
INTRODUCTION
THE CHALLENGE
Το στοίχημα
Η Tahipack έχει πλέον βρεθεί στην κορυφή των προτιμήσεων βιομηχανιών και εργοστασίων που αναζητούν μία εξειδικευμένη, custom λύση για να πετύχουν κορυφαία ποιότητα και εγγυημένα αποτελέσματα στην συσκευασία τροφίμων και όχι μόνο!
Υπηρεσίες
- Facebook Ads
- Google Ads
- Social Media Management
- SEO
- Email Marketing
THE SOLUTION
Η μέθοδος
What we did!
Για την στρατηγική που αποφασίσαμε να ακολουθήσουμε στην Tahipack, καθοριστικό ρόλο έπαιξε η μέθοδος BCR², μέσα από 4 συγκεκριμένα βήματα:
● Research: Η έρευνα και η προετοιμασία αποτελούν βασικά κομμάτια της διαδικασίας, αφού η γνώση του κοινού και της κάθε ιδιαιτερότητας που χαρακτηρίζει το αγοραστικό κοινό, κρίνει και το σχέδιο δράσης
● Bring: Μέσα από τις πρώτες digital ενέργειες, ο πελάτης βλέπει τα πρώτα νούμερα να αυξάνονται, την επισκεψιμότητα να ανεβαίνει και τη ζήτηση να κινείται σε νέα πλέον δεδομένα!
● Convert: Όταν η επισκεψιμότητα έχει φτάσει σε ικανοποιητικό σημείο, έρχεται η ώρα της μετατροπής των επισκεπτών της σελίδας σε πελάτες που πλέον εμπιστεύονται και προτιμούν τα προϊόντα της εκάστοτε επιχείρησης.
● Retain: Η αύξηση των επαναλαμβανόμενων πωλήσεων, είναι ο τελικός μας στόχος, επιδιώκοντας να δημιουργήσουμε ένα πιστό αγοραστικό κοινό και να αυξήσουμε εν τέλει τα έσοδα της επιχείρησης, μέσα από τους κατάλληλους μηχανισμούς
Ωστόσο, το στοιχείο εκείνο που κάνει την μεθοδολογία BCR^2 έγκυρη και αποτελεσματική, είναι η επανάληψη όλων αυτών των βημάτων, θέτοντας πλέον νέους στόχους και ακούγοντας πάντα τα νέα δεδομένα της αγοράς. Το BCR^2 είναι ένας κύκλος που επαναλαμβάνεται, αφού οι ανάγκες του καταναλωτή συνεχώς αλλάζουν, η ζήτηση διαφοροποιείται και νέα προϊόντα κάνουν συχνά την εμφάνισή τους
THE RESULTS
Το αποτέλεσμα
Η GIM αναλαμβάνει δράση!
Για την εκτέλεση της στρατηγικής της Tahipack αξιοποιήσαμε ποικίλα μέσα με κύρια κανάλια προβολής Google, Facebook & Email Marketing! Μετά την κατάλληλη έρευνα που θα έπρεπε να ειδικά στοχευμένη σε προσέγγιση B2B, ξεκινήσαμε να δημιουργούμε μία custom στρατηγική με κύριο στόχο την αύξηση των leads, δηλαδή των υποψήφιων πελατών της Tahipack. Έχοντας πολυετή εμπειρία με επιτυχημένα lead generation projects και τις αντίστοιχες πρακτικές, εφαρμόσαμε τις πιο σύγχρονες μεθόδους marketing, για να φέρουμε σταδιακά την Tahipack στην κορυφή!
Αποκορύφωμα της συνεργασίας μας ήταν η βράβευση της Tahipack στα PEAK Performance Marketing Awards 2021, με Bronze βραβείο στην κατηγορία Best Performance in B2B!
New Era
Με συνολική αύξηση των Leads κατά 610%, αύξηση του Search Impression Share κατά 90%, αύξηση εμφανίσεων του Google Ads κατά 66% και αύξηση εμφανίσεων του Facebook κατά 42%, η Tahipack κατάφερε να επεκταθεί στην B2B αγορά, ακόμα και εν μέσω πανδημίας!
Επιπρόσθετα, ο μεγάλος όγκος των πελατών δημιούργησε την ανάγκη για δημιουργία νέας υπηρεσίας Service των μηχανημάτων και φυσικά του αντίστοιχου Department, όπως επίσης και την δημιουργία in-house Digital Marketing Department, για την αποτελεσματική υποστήριξη όλων των online ενεργειών.
THE CHALLENGE
Πετύχαμε
610%
Αύξηση των leads
90%
Αύξηση του Search Impression Share
66%
Αύξηση των εμφανίσεων στη Google